استقلال قویترین تیم آبی رنگ دنیا

تمام اخبار وحواشی اطراف استقلال تهران

استقلال قویترین تیم آبی رنگ دنیا

تمام اخبار وحواشی اطراف استقلال تهران

از عملکرد خوب طالب‌لو خوشحالم

محمدی‌: در استقلال قهر کردن ملاک حضور در ترکیب نیست

دروازه‌بان استقلال گفت: در تیم ما قهر کردن ملاک حضور در ترکیب اصلی نیست و به همه بازی می‌رسد.


محمد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص عدم حضور در 3 دیدار آبی‌پوشان، عملکرد کلی تیم استقلال و همچنین مسائل مختلف فوتبال صحبت‌هایی را مطرح کرده که در زیر می‌خوانید:

* وضعیتت چگونه است؟ در 3 بازی اخیر استقلال حضور نداشتی.
شرایط خوبی دارم اما متاسفانه 2 روز قبل از دیدار با پاس همدان انگشتم آسیب دید و تا 3 روز بعد نمی‌توانستم تمرین دروازه‌بانی انجام دهم. وقتی توپ به دستم می‌خورد درد شدید را احساس می‌کنم. در بازی روز گذشته‌ به کادر فنی اعلام کردم نمی‌توانم بازی کنم و امیدوارم با توجه به اینکه دروازه‌بان‌ها تمامی حرکاتشان با دست است، هرچه سریع‌تر به بهبودی برسم چون نمی‌توانم فشار زیادی روی دستم بیاورم.

* عادل فردوسی‌پور معتقد بود نیمکت‌نشینی تو دلایل فنی نداشته و به خاطر قهر طالب‌لو بعد از دربی روی نیمکت نشسته‌ای.
من به آقای فردوسی‌پور علاقه دارم و در خصوص اظهارنظر ایشان حرفی نمی‌زنم چون معتقدم برنامه ایشان پرطرفدار است و تاثیر زیادی روی فوتبال ما دارد. اگر قرار به این مسائل بود، کادر فنی از من سؤال نمی‌کرد که می‌توانی بازی کنی یا نه. این مسائل در تیم ما تأثیری ندارد و استقلال یکی از پرمهره‌ترین تیم‌‌های لیگ برتری است. نفرات زیادی داریم و من هم مصدوم هستم. خوشحالم که وحید طالب‌لو این روزها خوب کار می‌کند و از ته دلم می‌گویم که مهم نیست چه کسی برای استقلال بازی می‌کند. وضعیت در تیم ما به گونه‌ای است که به بقیه بازیکنان هم بازی می‌رسد و از این بابت مشکلی وجود ندارد.


* واقعا وضعیت در استقلال اینگونه است؟
یقین بدانید که در تیم ما همه انگیزه بازی کردن دارند و من هم در شرایطی نیستم که از بازی نکردن ناراحت شوم. شرایط سنی‌ام به گونه‌ای است که اخم و قهر کردن را زشت می‌دانم و مطمئن هستم در تیم ما چنین بحث‌هایی جای نخواهد داشت.

* بعد از بازی مقابل پرسپولیس گفته می‌شد بار دیگر به تیم ملی برمی‌گردی، فکر نمی‌کنی با غیبت در 3 بازی اخیر این شانس را از دست دادی؟
اصلا در خصوص تیم ملی حرفی نزدم و سؤالی که شما می‌پرسید بیشتر مربوط به نوشته‌ روزنامه‌ها بود و این حرف را آنها مطرح کرده بودند. به تنها چیزی که این روزها فکر می‌کنم این است که دستم بهبود پیدا کند و بتوانم با تمام قوا بازی کنم.

* با توجه به نتیجه‌گیری استقلال عملکرد تیم را در این چند هفته چطور می‌بینی؟
معتقدم ما خوب نتیجه گرفتیم اما خوب فوتبال بازی نکردیم. شاید در بازی‌های گذشته در نیمه اول خوب بودیم اما در بازی دیروز در نیمه اول هم خوب ظاهر نشدیم. خدا را شکر می‌کنم که نتایج به نفع تیم ما است و امیدوارم از نظر فوتبالی به سطح بالاتری هم برسیم چون این توانایی در ما وجود دارد. انتظار هواداران از ما این است که فوتبالی هجومی نمایش دهیم و به امید خدا در بازی‌های آینده این کار را انجام خواهیم داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد