استقلال قویترین تیم آبی رنگ دنیا

تمام اخبار وحواشی اطراف استقلال تهران

استقلال قویترین تیم آبی رنگ دنیا

تمام اخبار وحواشی اطراف استقلال تهران

نه برد حقمان بود نه باخت روانخواه: می‌توانم برای استقلال مفید با

هافبک تیم استقلال می‌گوید بازی ضعیف این تیم مقابل شاهین دیگر تکرار نمی‌شود.

امیدرضا روانخواه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، گفت: باید بازی مقابل شاهین را فراموش کنیم و به فکر دیدارهای آینده باشیم.

وی ادامه داد: انتقاداتی که از سبک بازی استقلال در دیدار مقابل شاهین می‌شود را قبول دارم. باید تلاش کنیم دیگر چنین بازیهایی را انجام ندهیم و فوتبال زیبایی به نمایش بگذاریم.

روانخواه افزود: هرگز نمی‌توانم قبول کنم استقلال در دیدار با شاهین مستحق باخت بوده، شاید حقمان نبود بازی را ببریم ولی مستحق باخت هم نبودیم. استقلال در نیمه اول فوتبال زیبایی ارائه داد و شاهین هم در نیمه دوم. در نهایت تیمی که حرفه‌ای‌تر بود پیروز میدان شد.

وی بااشاره به ضعف استقلال در دیدار مقابل شاهین گفت: در دقایق پایانی نیمه دوم کنترل بازی از دست ما خارج شد و به همین دلیل شاهین حملات زیادی روی دروازه  استقلال تکرار کرد. به اعتقاد من کادر فنی باید این نقطه ضعف را بررسی کند تا در دیدارهای آینده هم با چنین مشکلی روبه‌رو نشویم.

روانخواه درباره عملکرد خود اظهارداشت: هنوز به دوران اوجم برنگشته ام ولی فکر می‌کنم در دقایق کوتاهی که بازی کردم عملکرد خوبی داشتم و نشان دادم که می‌توانم برای استقلال مفید باشم و برای هماهنگی با تیم به زمان نیاز دارم.

نظرات 1 + ارسال نظر
soode یکشنبه 23 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 16:07 http://navaonline.tk/

ساخت فیلم سینمایی «پایان نامه» با کناره گیری یکی از بازیگران آن و مخالفت شدید جوانان شکست خورد
روایت دولتی مرگ نداآقاسلطان شکست خورد
صدای آمریکا : جنجال بر سر ساخت فیلم سینمایی «پایان نامه» با کناره گیری یکی از بازیگران آن و مخالفت شدید جوانان ایرانی با بازی یک هنرپیشه در نقش نداآقاسلطان سرانجام با انکار جوادشمقدری معاون سینمایی وزارت ارشاداسلامی اوج تازه ای یافته است.
فیلم «پایان نامه» که براساس فیلمنامه تصویب شده اش، قرار بوده روایت...
http://navaonline.tk/index.php/2010-01-31-08-17-55/4131----l-r-------------

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد