استقلال قویترین تیم آبی رنگ دنیا

تمام اخبار وحواشی اطراف استقلال تهران

استقلال قویترین تیم آبی رنگ دنیا

تمام اخبار وحواشی اطراف استقلال تهران

ناصرحجازی، مردی که هرگز نمی‌بازد، هرگز

اسطوره‌ها کسانی هستند که خود را به تاریخ تحمیل نموده و با در هم شکستن زمان و مکان جاودانه می‌شوند و ناصر حجازی از جنس همین اسطوره‌های جاودانه‌ای است. بدون تردید وی از محبوب‌ترین چهره‌های ورزشی و‌ ماندگار تاریخ فوتبال ایران است.

محبوبیتی که از شخصیت، صداقت،‌عقاید و حتی چهره‌اش، نشات گرفته است. ناصرحجازی از جمله مردانی است که اصول اخلاقی خویش را فدای ارزش‌های مادی نکرده است. طبع او آنقدر بلند است که مال اندوزی برایش حقیر جلوه کند. عشق به مردم، صداقت را چنان معنا کرده است که در حیات خویش داستانی نگاشته که روایتی است از مردمداری و کوشش برای اثبات حقانیت. حجازی یک قهرمان است،

اما تفاوتش با اکثریت قهرمانان آن است که ایده‌آل‌هایی دارد انسانی، از دل مردم،‌مردمی که موج اضطراب و نگرانی آنها در تبادل بیماری وی ثابت نموده که حجازی کماکان محبوب‌ترین است و برای محبوبیت هیچ پارامتری وجود ندارد جز عشق و علاقه آنها.بیماری حجازی پایان افسانه او نبود. او که قبل‌تر با تلخی و ملامت‌های زندگی مقابله کرده بود،‌بایستی خود را برای نبرد با بیماری مهلک سرطان روبه‌رو می‌ساخت تا به دوستدارانش که او را در ایده‌آل‌های خود جستجو می‌کردند، باز هم شور هیجان دوباره‌ای بخشد و حال بعد از گذشت یک سال از آن بیماری،‌سربلند از پیکاری سخت، نمادی است از ایستادگی و مقاومت.

او به خوبی می‌دانست که فردا روشن است و نشان داد که می‌توان برای تحقق آرمانی والا،‌تا آخرین لحظه مبارزه کرد و او امروز همچون گذشته با شور و هیجان همیشگی،‌تجربیات خود را در اختیار باشگاه استقلال قرار می‌دهد تا باز هم به یاد بیاوریم که وی، همان شخصیتی است که با تربیت شاگردان بسیاری از جنس اسطوره یادآور ققنوس آن پرنده افسانه‌ای است که همواره بر بلندای آسمان جای دارد و آگاهانه با بر هم زدن بال‌هایش جرقه‌ای حاصل نموده که باعث سوختن و خاکستر شدنش می‌گردد و از خاکستر او ققنوس‌های دیگر متولد می‌شوند و این سلسله ادامه خواهد داشت.

بازیکن استقلال:آ نقدر گفتند خوش شانسیم که چشم خوردیم!

حنیف عمران زاده مدافع تیم فوتبال استقلال تهران امیدوار است در بازیهاى آینده اشتباهات داورى منجر به از دست رفتن امتیاز براى تیمش نشود.وى گفت: اگر داور گل سالم استقلال را به اشتباه مردود اعلام نمى کرد ۳ امتیاز بازى با شهردارى به حساب تیم ما ریخته شده بود.او ادامه داد: نمى خواهم درباره مسائل داورى اظهارنظر کنم اما امیدوارم در بازیهاى آینده اشتباهات داورى منجر به از دست رفتن امتیاز براى استقلال نشود.

اخراج مبعلى و مردود اعلام شدن گل سالم شریفات باعث شد استقلال از بازى خانگى خود فقط یک امتیاز بگیرد.عمران زاده افزود: در نیمه دوم موقعیت هاى زیادى داشتیم که آنها را از دست دادیم. فکر مى کنم آنقدر به ما گفتند خوش شانس که حالا چشم خورده ایم و توپهایمان گل نمى شود!وى درباره دیدار هفته آینده تیمش مقابل فولاد خوزستان گفت: بازى سختى در اهواز داریم. مجید جلالى و فولاد غیر قابل پیش بینى هستند و اینکه هفته گذشته به استیل آذین باخته اند دلیل نمى شود آنها را دست کم بگیریم.


استقلال پس از تساوى خانگى مقابل شهردارى در اهواز محکوم به برد است.عمران زاده در پایان اظهارداشت: قهرمانى نیم فصل براى ما مهم نیست. جام لیگ برتر را به قهرمان نیم فصل نمى دهند بلکه به تیمى مى دهند که حرکت پیوسته اى به سوى قهرمانى داشته باشد.

اظهار نظر جالب بازیکن سابق پرسپولیس:به استقلال نمى روم تا پول زو

جریان حضور هافبک عراقى و سابق تیم فوتبال پرسپولیس در تیم استقلال هر روز وارد فاز جدیدى مى شود. در شرایطى که قرار بود این بازیکن چند روز پیش به ایران بیاید تا در تمرینات استقلال شرکت کند اما تاکنون خبرى از وى نشده است.هوارمحمد درباره عدم حضورش در تهران گفت: من در استانبول هستم و مى خواستم از این طریق به تهران بیایم اما اتفاقاتى افتاد که تصمیم گرفتم فعلا براى حضور در تمرینات استقلال صبر کنم.

وى افزود: من قرار بود شنبه شب وارد تهران شوم اما متوجه شدم در صورت استقلالى شدن باید ۱۱۰ هزار دلار جریمه بابت سالى که در پرسپولیس حضور داشتم پرداخت کنم و به علاوه آن ۲۰ درصد از مبلغ قرارداد جدیدم را نیز به این باشگاه پرداخت کنم.

هافبک عراقى و سابق پرسپولیس تصریح کرد: وقتى فهمیدم قانون سازمان لیگ ایران به این شکل است که ابتدا باید با پرسپولیس تسویه حساب کنم نظرم براى استقلالى شدن تغییر کرد.هوارمحمد گفت: من مى توانم ۶ ماه به یک تیم غیر ایرانى بپیوندم و در این صورت دیگر نیاز نیست به پرسپولیس جریمه بدهم و به علاوه آن ۲۰ درصد از قراردادم را تقدیم سرخپوشان کنم.


این پول زور است که مى خواهند از من بگیرند و به همین خاطر به احتمال زیاد استقلالى نمى شوم تا پول زور به پرسپولیس ندهم.وى خاطرنشان کرد: به دنبال راه هاى قانونى هستم تا به استقلال نیایم و خواهش مى کنم دیگر وارد جزئیات این موضوع نشوید.

جریمه سنگین در انتظار هافبک استقلال / مظلومی: با او برخورد می‌کن

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: ایمان مبعلی به خاطر رفتارش در بازی با شهرداری تبریز با جریمه سنگینی مواجه خواهد شد.
 پرویز مظلومی سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران از برخورد با ایمان مبعلی خبرداد و گفت: با ایمان مبعلی برخورد خواهیم کرد و این بازیکن به دلیل بی‌انضباطی در جریان بازی با شهرداری با جریمه سنگینی از سوی باشگاه مواجه می‌شود.

مظلومی در ادامه، درگیری مبعلی و برهانی در رختکن استقلال را تکذیب کرد و گفت: مبعلی پس از بازی به رختکن نیامده بود که بخواهد با برهانی درگیر شود و این خبر اصلا صحت ندارد.

 مبعلی در بازی روز گذشته مقابل شهرداری تبریز به دلیل توهین به آرش برهانی از زمین مسابقه اخراج شد. او همچنین به دستور مظلومی اجازه حضور در تمرین امروز استقلال را پیدا نکرد.

تصاویری ازبازیکنان استقلال درشرایطی بسیار سخت

حنیف عمران زاده با یک مقدارهوشیاری وذکاوت دروازه های

ورود به تیم ملی واروپا به مدتی طولانی بازخواهدبود


امیرحسین صادقی بعدازاوم مسایلی که فصل قبلی برای خودش درست کرده بودوناخواسته دربرابرتماشاگران استقلالی خودش راقرارداد ودم ازرفتن به پرسپولیس و خلاصه هرکاری که دلش میخواست انجام میداد حتی کفش قرمز خریده بودومیپوشید .به هرحال من هم به عنوان تماشاگر وهواخواه تیم خیلی خیلی ازدستش ناراحت شذم گریه اکثرمارادراورده بود تازه آقای گل به خودی هم شده بود.خلاصه با اون حرکت زشت  دیگه صادقی محبوبیتی نداره وازچشمهادورشده.



ودوباره حنیف عمران زاده


وفرهادمجیدی "انگارتمام نیروهایی که میتونست ازجوانی جمع کنه

تایک زمانی به دردش بخوره حالا همان لحظه فرارسیده وانرژی های

مثبتی که جوانهای دیگه به پای چیزهای دیگری میریزند"اوذخیره کرده

وبه بهترین نحواستفاده میکنه.خدانگهدارهمه .بابک استقلالی

یک عکس ویک خبر

سلام :این عکس  تصویری زیبا از توانایی خلقت انسانهاست

البته اگر یک ذره فسفرخرج کنید میفهمیداین شخص زیبا کیه

ودرکجا وچه برنامه ای دیدید.چون این خانم زیبایی غیرقابل

انکاری داره وبه قول بعضیها وصله پینه ای نیست؛ ذاتیه.

ودرآخراینکه شغل ایشان هنرپیشگی هست وعموما واصولا

بابت گذاشتن عکس ناراحت نمیشوند.(تازه تبلیغ هم هست

خوشحال  میشوند)


استقلال دوم، پرسپولیس پنجم و استیل‌آذین هجدهم شدند

خبرگزاری فارس: نیم‌فصل اول لیگ برتر امروز در حالی به پایان رسید که سپاهان با توجه به دو بازی عقب‌افتاده شانس قهرمانی دارد.



به گزارش خبرگزاری فارس هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران امروز با برگزاری 6 دیدار به پایان رسید.
در مهم‌ترین دیدارهای امروز ذوب‌آهن 2 بر صفر استیل‌آذین را در ادامه ناکامی‌هایش شکست داد تا ضمن صدرنشینی با 35 امتیاز فرصت قهرمانی نیم فصل را داشته باشد.

سپاهان نیز 4 بر یک سایپا را برد تا با 29 امتیاز و 2 بازی کمتر (15 بازی) در رده چهارم قرار بگیرد. سپاهان در صورت پیروزی در 2 دیدار عقب مانده، فرصت قهرمانی نیم فصل را با 35 امتیاز خواهد داشت، چراکه در این صورت تفاضل گل سپاهان بهتر از تیم همشهری خواهد شد.

در این هفته استقلال 3 بر 2 پاس را شکست داد و با دومی به کارش پایان داد و پرسپولیس نیز با پذیرا شدن سومین شکست پیاپی تا رده پنجم جدول سقوط کرد.

*نتایج کامل هفته هفدهم لیگ برتر:

صبای قم یک - ملوان بندرانزلی صفر

فولاد خوزستان 4 - شهرداری تبریز صفر

استقلال تهران 3 - پاس همدان 2

نفت تهران 2 - شاهین بوشهر 2

مس کرمان 2 - راه آهن شهرری صفر

استیل آذین صفر - ذوب آهن اصفهان 2

پیکان قزوین 3 - پرسپولیس صفر

سپاهان اصفهان 4 - سایپای البرز یک

تراکتورسازی تبریز 3 - صنعت نفت آبادان یک

*جدول رده‌بندی در پایان هفته هفدهم:

1-ذوب‌آهن 35 امتیاز

2-استقلال 33 امتیاز

3-مس 30 امتیاز

4-سپاهان 29 امتیاز (2 بازی کمتر)

5-پرسپولیس 27 امتیاز

6-تراکتور‌سازی 25 امتیاز

7-صنعت نفت 25 امتیاز (یک بازی کمتر)

8-فولاد 23 امتیاز

9-صبای‌قم 21 امتیاز (یک بازی کمتر)

10-راه‌آهن 21 امتیاز

11-ملوان 21 امتیاز

12-نفت تهران 18 امتیاز

13-پاس 18 امتیاز

14-پیکان 17 امتیاز

15-شاهین 16 امتیاز

16-سایپا 16 امتیاز

17-شهرداری تبریز 16 امتیاز

18-استیل‌آذین 14 امتیاز

برنامه هفته هجدهم لیگ برتر به شرح زیر است:

*پنجشنبه 18 آذر ساعت 15

استیل آذین-فولاد خوزستان-شهید دستگردی-تهران

تراکتور سازی تبریز-پرسپولیس-یادگار امام(ره)-تبریز

سپاهان -راه آهن-فولاد شهر

پیکان-ذوب آهن-رجائی-قزوین

نفت تهران-ملوان بندر انزلی-اکباتان-تهران

*جمعه: 19 آذر ساعت 15

صبای قم-سایپا-یادگار امام(ره)-قم

مس کرمان-پاس همدان-باهنر-کرمان

استقلال –شهرداری تبریز-آزادی-تهران

نفت آبادان-شاهین-تختی-آبادان

.