استقلال قویترین تیم آبی رنگ دنیا

تمام اخبار وحواشی اطراف استقلال تهران

استقلال قویترین تیم آبی رنگ دنیا

تمام اخبار وحواشی اطراف استقلال تهران

بازیکن استقلال:آ نقدر گفتند خوش شانسیم که چشم خوردیم!

حنیف عمران زاده مدافع تیم فوتبال استقلال تهران امیدوار است در بازیهاى آینده اشتباهات داورى منجر به از دست رفتن امتیاز براى تیمش نشود.وى گفت: اگر داور گل سالم استقلال را به اشتباه مردود اعلام نمى کرد ۳ امتیاز بازى با شهردارى به حساب تیم ما ریخته شده بود.او ادامه داد: نمى خواهم درباره مسائل داورى اظهارنظر کنم اما امیدوارم در بازیهاى آینده اشتباهات داورى منجر به از دست رفتن امتیاز براى استقلال نشود.

اخراج مبعلى و مردود اعلام شدن گل سالم شریفات باعث شد استقلال از بازى خانگى خود فقط یک امتیاز بگیرد.عمران زاده افزود: در نیمه دوم موقعیت هاى زیادى داشتیم که آنها را از دست دادیم. فکر مى کنم آنقدر به ما گفتند خوش شانس که حالا چشم خورده ایم و توپهایمان گل نمى شود!وى درباره دیدار هفته آینده تیمش مقابل فولاد خوزستان گفت: بازى سختى در اهواز داریم. مجید جلالى و فولاد غیر قابل پیش بینى هستند و اینکه هفته گذشته به استیل آذین باخته اند دلیل نمى شود آنها را دست کم بگیریم.


استقلال پس از تساوى خانگى مقابل شهردارى در اهواز محکوم به برد است.عمران زاده در پایان اظهارداشت: قهرمانى نیم فصل براى ما مهم نیست. جام لیگ برتر را به قهرمان نیم فصل نمى دهند بلکه به تیمى مى دهند که حرکت پیوسته اى به سوى قهرمانى داشته باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد