استقلال قویترین تیم آبی رنگ دنیا

تمام اخبار وحواشی اطراف استقلال تهران

استقلال قویترین تیم آبی رنگ دنیا

تمام اخبار وحواشی اطراف استقلال تهران

پورحیدرى: محل اردوى استقلال ایده آل است

منصور پورحیدرى سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: محل اردوى تیم ما ورزشى و براى برگزارى اردو مناسب است.او در مورد شرایط اردوى استقلال عنوان کرد: همان طور که پیش بینى مى کردیم اردوى خوبى را در حال سپرى کردن هستیم. بازیکنان به خوبى تمرین مى کنند و تاکنون هم مشکلى نداشته ایم. وى در مورد وضعیت مجتبى جبارى تصریح کرد: او در حال فیزیوتراپى و کار با وزنه است.


روى این بازیکن باید با حوصله کار شود تا به مشکل دوباره بر نخورد. سرپرست استقلال در مورد اینکه یورگن گده چه زمانى به اردوى استقلال اضافه مى شود، گفت: گده امروز به اردوى اضافه مى شود و پس از جلسه با مظلومى کار خود را آغاز مى کند. پورحیدرى با بیان اینکه محل اردوى استقلال مناسب است، گفت: ما در جاى مناسبى به تمرین مى پردازیم و آنچه کادرفنى مدنظر دارد را انجام دادیم.


۲ بازى اول تیم ملى عیار مربیان را مشخص مى کند حجازى: حق استقلال

ناصر حجازى مدیر فنى تیم استقلال درتمرینات استقلال حضورى فعال دارد اما نمى تواند استقلال را در اردوى ترکیه همراهى کند وى معتقد است که حق استقلال درتیم ملى ایران بیش از یک سهمیه بود و این مساله باعث شد، که بین استقلال و دیگر تیم ها تبعیض قائل شوند.

وى گفت: استقلال باید درتیم ملى سهمیه بیشترى را به خود اختصاص مى داد این تیم پیش از بازى آخر خود مقابل فولاد و ذوب آهن، ۲ باخت بیشتر نداشت و در مقام دوم جدول قرار داشت اما هیچکس به این مسائل توجهى نکرد.
وى افزود: شرایط تیم مناسب است من تمرینات را پیگیرى مى کنم اما نمى توانم از حالا به قطعیت در خصوص وضعیت تیم در آینده اظهار نظر کنم اما مشخص است که استقلال در آینده اى نزدیک به روزهاى اوج خود بازمى گردد.حجازى تصریح کرد: ۲ بازى ابتدایى تیم ملى در جام ملت هاى آسیا عیار کار را مشخص مى کند، اگر در بازى هاى ابتدایى که حریفان آسانى داریم،
نتوانیم نتیجه خوبى کسب کنیم در ادامه بازى ها نیز شرایط خوب پیش نمى رود، هم اکنون باید تیم را حمایت کنیم تا ببینیم نتیجه چه مى شود، اگر شرایط خوب نبود، درمورد وضعیت تیم صحبت مى کنیم.

عکس وتصاویریازبازیکنان

امیدرضاروانخواه و روشن شدن موتوراستقلال


آرش دوباره بوی گل میدهد

وحیددوباره به عقاب آسیا تبدیل میشود


چندتاعکس زیبا ازبچه های دوست داشتنی استقلال

اول ازهمه کاپیتان دوست داشتنی

فرهادخان مجیدی



استقلال با بدشانسی باخت / کار ما به رفتن و برگشتن مظلومی نمی‌رسد

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال بهترین بازی بیست‌ هفته اخیر را برابر ذوب‌آهن انجام داد و تنها با بدشانسی در نتیجه‌گیری ناکام شد.



 پژمان منتظری پس از باخت دو بر یک تیم فوتبال استقلال برابر ذوب‌آهن در جمع خبرنگاران گفت: استقلال در این بازی بهترین فوتبال بیست هفته گذشته‌اش را بازی کرد که فکر می‌کنم تماشاچیان هم از آن راضی بودند، اما با بدشانسی نتوانست نتیجه‌ای بگیرد. همه از نوع بازی تیم رضایت دارند هرچند نتیجه راضی‌کننده نیست. فکر نمی‌کنم تاکنون هیچ تیمی توانسته باشد تیم قدرتمند ذوب‌آهن را اینقدر اذیت کند و آنها بیشتر چشم به ضدحملات داشتند.

وی عملکرد خط دفاع تیمش را در مجموع رضایت‌بخش توصیف و تصریح کرد: خط دفاع ما در کل عملکرد خوبی مقابل ذوب‌آهن داشت؛ البته در لحظاتی شیرازه تیم ما به خصوص در خط دفاع از هم می‌پاشد. در این مسابقه روی اشتباهات‌مان گل خوردیم. بعضی وقت‌ها اتفاقات پیش‌بینی نشده‌ای رخ می‌دهد که نظم تیم بهم می‌ریزد. امیدوارم در تعطیلات لیگ روی این مسایل بیشتر کار کرده و بهتر شویم.



منتظری قضاوت قطعی درباره پنالتی که به سود ذوب‌آهن گرفته شد نکرد و گفت: از دور که می‌دیدم به نظرم پنالتی نبود. وحید طالب‌لو هم اعتقاد داشت داور به اشتباه پنالتی گرفت؛ اما معتقدم اگر عملکرد بهتری داشتیم، داوری نمی‌توانست در نتیجه مسابقه تاثیری داشته باشد. ما هم مثل هواداران استقلال از این باخت ناراحت هستیم، اما در عین حال فکر می‌کنیم اگر در ادامه لیگ مانند این مسابقه ظاهر شویم، هیچ تیمی نمی‌تواند مقابل ما بایستد.

مدافع استقلال با بیان اینکه تیمش شانس کمی برای قهرمانی در لیگ ندارد، ادامه داد: ما هنوز چیزی را از دست ندادیم. قطعا شرایط استقلال در نیم‌فصل دوم رقابت‌ها بهتر می‌شود. ما در تعطیلات پیش‌رو فرصت مناسبی برای بازیابی قوای تیم داریم. در این مدت مصدومان هم بهبود یافته و تیم کاملی خواهیم داشت.



وی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است ناکامی استقلال در نتیجه‌گیری منجر به استعفای مظلومی و احتمالا بازگشت دوباره‌اش شود، اظهار کرد: کار ما به رفتن مربی نخواهد رسید. اگر استقلال این روند را در نوع بازی‌هایش ادامه دهد، می‌تواند در لیگ موفق باشد.