استقلال قویترین تیم آبی رنگ دنیا

تمام اخبار وحواشی اطراف استقلال تهران

استقلال قویترین تیم آبی رنگ دنیا

تمام اخبار وحواشی اطراف استقلال تهران

استقلال با بدشانسی باخت / کار ما به رفتن و برگشتن مظلومی نمی‌رسد

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال بهترین بازی بیست‌ هفته اخیر را برابر ذوب‌آهن انجام داد و تنها با بدشانسی در نتیجه‌گیری ناکام شد.



 پژمان منتظری پس از باخت دو بر یک تیم فوتبال استقلال برابر ذوب‌آهن در جمع خبرنگاران گفت: استقلال در این بازی بهترین فوتبال بیست هفته گذشته‌اش را بازی کرد که فکر می‌کنم تماشاچیان هم از آن راضی بودند، اما با بدشانسی نتوانست نتیجه‌ای بگیرد. همه از نوع بازی تیم رضایت دارند هرچند نتیجه راضی‌کننده نیست. فکر نمی‌کنم تاکنون هیچ تیمی توانسته باشد تیم قدرتمند ذوب‌آهن را اینقدر اذیت کند و آنها بیشتر چشم به ضدحملات داشتند.

وی عملکرد خط دفاع تیمش را در مجموع رضایت‌بخش توصیف و تصریح کرد: خط دفاع ما در کل عملکرد خوبی مقابل ذوب‌آهن داشت؛ البته در لحظاتی شیرازه تیم ما به خصوص در خط دفاع از هم می‌پاشد. در این مسابقه روی اشتباهات‌مان گل خوردیم. بعضی وقت‌ها اتفاقات پیش‌بینی نشده‌ای رخ می‌دهد که نظم تیم بهم می‌ریزد. امیدوارم در تعطیلات لیگ روی این مسایل بیشتر کار کرده و بهتر شویم.



منتظری قضاوت قطعی درباره پنالتی که به سود ذوب‌آهن گرفته شد نکرد و گفت: از دور که می‌دیدم به نظرم پنالتی نبود. وحید طالب‌لو هم اعتقاد داشت داور به اشتباه پنالتی گرفت؛ اما معتقدم اگر عملکرد بهتری داشتیم، داوری نمی‌توانست در نتیجه مسابقه تاثیری داشته باشد. ما هم مثل هواداران استقلال از این باخت ناراحت هستیم، اما در عین حال فکر می‌کنیم اگر در ادامه لیگ مانند این مسابقه ظاهر شویم، هیچ تیمی نمی‌تواند مقابل ما بایستد.

مدافع استقلال با بیان اینکه تیمش شانس کمی برای قهرمانی در لیگ ندارد، ادامه داد: ما هنوز چیزی را از دست ندادیم. قطعا شرایط استقلال در نیم‌فصل دوم رقابت‌ها بهتر می‌شود. ما در تعطیلات پیش‌رو فرصت مناسبی برای بازیابی قوای تیم داریم. در این مدت مصدومان هم بهبود یافته و تیم کاملی خواهیم داشت.



وی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است ناکامی استقلال در نتیجه‌گیری منجر به استعفای مظلومی و احتمالا بازگشت دوباره‌اش شود، اظهار کرد: کار ما به رفتن مربی نخواهد رسید. اگر استقلال این روند را در نوع بازی‌هایش ادامه دهد، می‌تواند در لیگ موفق باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد