استقلال قویترین تیم آبی رنگ دنیا

تمام اخبار وحواشی اطراف استقلال تهران

استقلال قویترین تیم آبی رنگ دنیا

تمام اخبار وحواشی اطراف استقلال تهران

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: مثل قلعه‌نویی معتقد نیستم ......

مظلومی در جواب قلعه نوبی ...




 

 


مظلومی در جواب قلعه نوبی ...


تاریخ : شنبه ،
30 بهمن 1389

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: مثل قلعه‌نویی معتقد نیستم شانس سپاهان برای برد بیشتر است.


پرویز مظلومی پس از نشست جلسه دانش‌افزایی مربیان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نشست توجیه خوبی بود و اگر به گونه‌ای باشد که به جای اینکه یک نفر برای بقیه حرف بزند، مربیان تبادل نظر کنند بهتر است. البته این جلسه مطلب جدیدی برای من نداشت زیرا محصص با فیفا در ارتباط است و قبلا این مطالب را به من گفته بود.
سرمربی استقلال در مورد دیدار هفته آینده با سپاهان و اینکه قلعه‌نویی گفته شانس ما برای پیروزی در این دیدار بیشتر است، اظهار داشت: حاشیه‌های این مسابقه همیشه زیاد است اما ما برای برد به اصفهان می‌رویم. مثل قلعه‌نویی معتقد نیستم که شانس سپاهان برای برد در این دیدار بیشتر است بلکه هر دو تیم شانس مساوی برای کسب برد دارند.

مظلومی در جواب قلعه نوبی ...

مظلومی در مورد تاریخ دقیق دربی 70 گفت: هنوز روز دقیق این مسابقه به ما اعلام نشده اما مهم برای ما دیدار روز 29 اسفند است. 27 اسفند به ایران بازمی‌گردیم و دو روز بعد باید در لیگ بازی کنیم. امیدوارم تاریخ این مسابقه تغییر کند ولی روز دربی خیلی اهمیتی ندارد.
وی در مورد حضور کرش در ایران تاکید کرد: زمانی که بحث حضور کرش در ایران مطرح شد به دلیل کارنامه خوب و نام بزرگ این مربی همه حمایت کردیم اما اگر قرار باشد یک مربی معمولی خارجی به ایران بیاید مربیان ایرانی بهتر می‌توانند به تیم ملی کمک کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد