استقلال قویترین تیم آبی رنگ دنیا

تمام اخبار وحواشی اطراف استقلال تهران

استقلال قویترین تیم آبی رنگ دنیا

تمام اخبار وحواشی اطراف استقلال تهران

دلیل صعود آبی‌ها تفکیک مدیریت کلان از فنی است وهمچنین اتحادبین ا

الگوبرداری فتح‌الله‌زاده از لورکوزن

استقلال این روزهاجاه طلب ترین وباطراوت ترین تیم لیگ برتر شده است.این تیم همان تیمی است که همه معادلات را بهم ریخته است چراکه.......

استقلال این روزها جاه‌طلب‌ترین و با طراوت‌ترین تیم لیگ شده است. این تیم همان تیمی است که همه معادلات را به همه ریخت چراکه کارشناسان فن با شرایط روزهای پیش از فصل استقلال به این نتیجه رسیده بودند که این تیم امسال بدترین روزهای تاریخ خود را سپری خواهد کرد چراکه این تیم به طور کلی 6 بازیکن سالم داشت و 2 بازیکن رباط پاره! مدیر و مربی هم نداشت و علاوه بر همه اینها زمان هم نداشت و 4 هفته دیگر تا شروع مسابقات خود زمان داشت.

در چنین شرایطی بود که استقلال استارت خورد و قدم به قدم جلو آمد. ابتدا سرمربی انتخاب کرد و سپس جای رفتگانش را به سرعت پر کرد. کاری که تیمهای دیگر با زمان بسیار بیشتری که داشتند هم نتوانستند انجام دهند البته استقلال به دلیل سرعت زیاد در انتخاب بازیکنان مرتکب اشتباهاتی هم شد و یکی، 2 بازیکن ضعیف هم گرفت اما در کنار اینها ستاره‌های بزرگی جمع کرد!

همزمان با تکمیل این پروژه مدیریت استقلال تکفیک شد و فتح‌الله‌زاده با انتخاب حجازی، پورحیدری، غلامحسین مظلومی، محصص و رجبی بخش فنی استقلال را از بخش مدیریت کلان و راهبردی تفکیک کرد.

همه این مقال را نوشتیم تا برسیم به همین جا:

امروز باوی و آشتیانی از اردوی سرخ نسبت به این حرکت ابتدای فصل استقلال واکنش دارند آن هم واکنشی مثبت!

به پرسپولیس نگاه کنید. دایی تنهاست،‌خودش و تنها خودش در مسائل فنی نظر نهایی را می‌دهد و هیچ کمکی ندارد و هیچ ناظری هم تصمیمهای فنی او را کنترل نمی‌کند این در حالی است که پروین، آشتیانی، جعفر کاشانی و ... می‌توانند مدیران فنی قدرتمندی برای پرسپولیس باشند و انضباطی شبیه به استقلال را بسازند!

دوره دهم لیگ برتر 
فوتبال ایران، جام خلیج فارس، هفته بیست و سوم، دور برگشت، جمعه 29 بهمن 
1389، تهران، ورزشگاه آزادی، استقلال 3 - نفت تهران 1

امروز پرسپولیس از نظر امتیازی فاصله وحشتناکی با استقلال ندارد اما وقتی به ابتدای فصل و آرامش پرسپولیس و توفان استقلال نگاه می‌کنیم متوجه صعود چشمگیر آبی‌ها نسبت به پیش‌بینی‌ها و سقوط سرخها نسبت به پیش‌بینی‌ها می‌شویم که این به خودی خود به معنای اشتباه در عملکرد آنهاست.

البته این اشتباه تکراری نیست چراکه استقلال روش جدیدی را در استقلال ابداع کرده که پیش از این در ایران انجام نشده بود و الگوبرداری از لورکوزان بوده است.

استقلال حالا با تکفیک مدیریت و تقسیم وظیفه چنان جلو می‌رود که اگر اندکی شانس داشته باشد حتی می‌تواند قهرمان همه بشود!

به خریدهای استقلال نگاه کنید! گهگاه برای خریدها حتی جر و بحث می‌شود و آن جر و بحث‌ها به رسانه‌ها هم کشیده می‌شود که حرفه‌ای نیست اما به دلیل سیستم جدید استقلال این بحث‌ها در حال آزمون و خطاست. در واقع آنجا در اردوی آبی‌ها مشکلات مشابه پرسپولیس خیلی ساده‌تر حل می‌شود به عنوان مثال شرایط مجیدی از شیث هم بزرگتر و بدتر بود اما آن همه بزرگتر در استقلال توانستند مسأله را حل کنند اما پرسپولیس کسی را ندارد که چنین کند و...یکی دیگه ازدلایل محکم واستوار استقلال

درحال حاضر رفاقت وازخودگذشتگی بازیکنان نسبت به همدیگرهست زمانی شایعه پردازان ازاختلاف فرهاد وآرش صحبت میکردند که انها با رفاقت جواب خوبی بهشان دادند .به امیدخدا انشالله که ادامه داشته باشه این اتحاد وهمدلی به این دوتا عکس خوب نگاه کنید منظودم را خوب متوجه میشوید.

دوباره نگاه می‌کنیم.

دوره دهم لیگ برتر 
فوتبال ایران، جام خلیج فارس، هفته بیست و سوم، دور برگشت، جمعه 29 بهمن 
1389، تهران، ورزشگاه آزادی، استقلال 3 - نفت تهران 1

با وجود نگارنده دلیل فاصله گرفتن استقلال از پیش‌بینی‌ها دقیقا همین الگوبرداری فتح‌الله‌زاده از لورکوزن و بایرن مونیخ است و تصور می‌کنیم که این حرکت باید الگوی همه د یگر باشگاهها باشد و از تجربه‌ها و پیشکسوتان به درستی استفاده کنند تا آرامش و تصمیم‌های درست به همه باشگاهها مستولی شود.


 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد