استقلال قویترین تیم آبی رنگ دنیا

تمام اخبار وحواشی اطراف استقلال تهران

استقلال قویترین تیم آبی رنگ دنیا

تمام اخبار وحواشی اطراف استقلال تهران

سریال تساویهای استقلال تمامی ندارد

تیم فوتبال استقلال که می توانست با استفاده از توقف ذوب آهن مقابل راه آهن خود را به صدر جدول رده بندی لیگ برتر نزدیک کند، با تساوی مقابل سایپا عملا این فرصت را در اختیار سپاهان قرار داد تا در صورت پیروزی در 2 دیدار آینده به تنهایی در صدر جدول قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری ورزش ایران(ایپنا)، دومین دیدار از هفته بیست و ششم دهمین دوره رقابتهای فوتبال لیگ برتر عصر دیروز(پنجشنبه) بین تیمهای استقلال و سایپا در حضور کمتر از 5 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی برگزار شد که در پایان 2 تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند تا دومین بالانشین جدول رده بندی هم 2 امتیاز از دست بدهد.

استقلال تهران , سایت رسمی استقلال تهران , فرهاد مجیدی 
مردسال ایران , انتخاب مردم

در این دیدار که به قضاوت "یدالله جهانبازی" برگزار شد استقلال و سایپا فوتبال برابری را به نمایش گذاشتند و صاحب موقعیتهایی نیز شدند اما عملکرد خوب دفاع هر 2 تیم اجازه بازشدن دروازه ها را نداد. در دقایق پایانی این بازی استقلال فشار زیادی روی دروازه حریف آورد تا بتواند از تساوی ذوب آهن بهترین استفاده را ببرد.

تیم فوتبال استقلال که در صورت پیروزی در این دیدار می توانست خود را به 2 امتیازی ذوب آهن در صدر جدول برساند با این تساوی 46 امتیازی شد و با وجود انجام 2 بازی بیشتر هم امتیاز سپاهان شد. شاگردان قلعه نویی در صورت پیروزی در 2 بازی باقیمانده به صدر جدول رده بندی صعود خواهند کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد