استقلال قویترین تیم آبی رنگ دنیا

تمام اخبار وحواشی اطراف استقلال تهران

استقلال قویترین تیم آبی رنگ دنیا

تمام اخبار وحواشی اطراف استقلال تهران

سریال تساویهای استقلال تمامی ندارد

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: هواداران استقلال صبور باشند و بدانند نتایج خوب دوباره به این تیم بازمی‌گردد


سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: هواداران استقلال صبور باشند و بدانند نتایج خوب دوباره به این تیم بازمی‌گردد.

به گزارش خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، "پرویز مظلومی" در نشست خبری پس از تساوی بدون گل استقلال و سایپا اظهار کرد: از نیمه نخست این مسابقه راضی نیستم چرا که تیم ما مشکلات زیادی دارد، ما در هفته‌ی گذشته شش هفت بازیکن مصدوم داشتیم و تیم ما به طور کامل در اختیارمان نبود و بر این اساس ترکیب را چیدیم. فرهاد مجیدی تنها یکروز با ما تمرین کرد و در نیمه دوم این بازی مجبور شدیم از او استفاده کنیم. با این حال در نیمه دوم نبض بازی را در دست گرفتیم و حملات خوبی را روی دروازه حریف ترتیب دادیم. اما متاسفانه در چندین فرصت تک به تک ما که باید از سوی داور آوانتاژ اعلام می‌شد داور سوت زد و خطا اعلام کرد.

وی افزود: من نمی‌خواهم درباره داوری حرفی بزنم اما معتقدم این داور برد را از ما گرفت. داوری (جهانبازی) که در سطح آسیا قضاوت می‌کند چطور نمی‌تواند یک آوانتاژ ساده را اعلام کند.

سرمربی استقلال گفت: ما می‌توانستیم دفاع سایپا را باز کنیم اما حملات ما به سد محکم دفاع این تیم می‌خورد. به هر حال آنها کارشان را خوب انجام دادند و از تاکتیک‌شان توانستند به خوبی استفاده کنند.

مظلومی ضمن تشکر از هواداران استقلال خطاب به آنها گفت: همیشه حق با هواداران است اما باید آنها مقداری صبور باشند، به هر حال ما هم مشکلاتی داریم، مردم تنها 90 دقیقه مسابقه را می‌بینند اما ما هفت بازیکن کلیدی‌مان نبودند. با این شرایط در نیمه دوم تغییراتی انجام دادیم و ترکیب تیم را تهاجمی چیدیم اما در ادامه محسن یوسفی آسیب دید و نتوانست در سمت چپ حملات خوبی را ترتیب دهد.

مظلومی با بیان اینکه تیمش پاسهای اشتباهی در این مسابقه داشت، گفت: اشتباه در این پاس‌کاری‌ها زیاد بود و ما نتوانستیم به خوبی از دفاع به حمله بازی‌سازی کنیم، به هر حال جلسات تمرینی ما بعد از بازی با مس بسیار کم بود. از طرفی فوتبال است و چنین اتفاقاتی پیش می‌آید، همچنین سایپا هم تیم قدرتمند و خوبی است و من همیشه گفته‌ام بازی با سایپا از نبردهای دشوار ماست.

مظلومی گفت: ما فرهاد مجیدی را برای بازی با النصر نگه داشته بودیم، پیش‌بینی می‌کنم برخی از بازیکنان مصدوم تیم به بازی النصر برسند که از جمله هوار ملامحمد است. فکر می‌کردیم این بازیکن عراقی بتواند در این بازی به میدان برود اما دیروز گفت که مصدوم است و نمی‌تواند بازی کند. هواداران مطمئن باشند ما انشاءالله بعد از بازی بین‌المللی مقابل تیم النصر عربستان دوباره روند صعودی را در پیش می‌گیریم. به هر حال همانطور که استقلال 4 تا برد پیاپی داشت سه باخت پشت هم نیز کسب کرده است.

وی درباره وضعیت جباری و کوشکی گفت: قرار شد بعد از بازگشت تیم از عربستان کمیته انضباطی جلسه‌ای بگذارد تا موضوع این 2 بازیکن حل شود، به هر حال باید در تیم ما نظم و انضباط حاکم باشد و من به خاطر بردن تیمم همه چیز را زیر پا نمی‌گذارم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد