استقلال قویترین تیم آبی رنگ دنیا

تمام اخبار وحواشی اطراف استقلال تهران

استقلال قویترین تیم آبی رنگ دنیا

تمام اخبار وحواشی اطراف استقلال تهران

جام باشگاه های اسی ودردل هواداردلسوخته

ولی من که روحیه ام رانمیبازم

آره درست میگی هوادار اگه پرویزخان

وشایدهم بازیکنان شجاع تر وباشهامت تربودند

حداقل نتیجه ممکنه یک امتیاز خوب بود که ارزش بالایی

ولی ...الان که بازی تمام شده واما واگر هیچ دردی رادوا

نمیکنه چراباید من وتو بشیم سوهان روح بازیکنان وتمرکز رااز مربی ها مون بگیریم کاری که شده وپرویز خان هم درهمین حد اگاهی داره  مگه بقیه مربیای وطنی چه گلی به سراین فوتبال زدند که حالا همه جانبه وبدون لحظه تنفس به پرویزخان وتیم خودمون میتازیم  من ونو اینو میدونیم وکسی که ازفوتبال یک خورده ای بدونه  این مطلب که هنوز روی کاغذ شانس بالارفتن راداریم وحذف نشدیم حالا چرا نباید از این یک ذره شانسی که داریم استفاده نکنیم وازالان خودمون را یک حذف شده بنامیم.شاید خیلی ازدوستان بگویند که ای بابا این چقدر خوش خیاله من من دقیقا سی وسه 33 ساله که توی فوتبال هستم ولحظه ای غافل نشدم همین بازی امیدها در چین را یادتون بیاد بازی برده به اون قشنگی را باختیم ویا دوماه پیش توی لیگ انگلیس بازی 4بر0باخته را 5بر4 میبره وبازم بگم بازی لیورپول با اث میلان کی فکرشو میکرد لیورپول بیاد وبازی 3بر0 راتوی ده دقیقه مساوی کنه وبعد تازه قهرمان هم بشه بله دوستان عزیز وبا تعصبم منم این راقبول دارم که غیرت وتعصب به تیمت باعث دل خوریت میشه وطاقت ازدست میدی وبه تیمت پرخاش میکنی .الان دیگه قرن بیست ویکه وتمام بازیکنان بی وبروبرگرد هرشب یکی دو ساعت توی اینترنت میگردند ودلنوشته های مارامیخونند

پس بیاییم یک مقدار مهربانتر بنویسیم وگزک دست این لنگیای حسرت کش ندیم .بخدا وبه جان پسرم اصلا قصد ونیت نصیحت وازاین حرفا ندارم ونداشتم چونکه یک لشکرباید بیایند ومن رانصیحت کنند پس فقط حرف دلم راباشما خواهروبرادرام درمیون گذاشتم هرکس هم برخلاف من نظرش بود بیاد وکامنت بذاره توی نظراتم دلیل مخالفتش رابگه .من یک انجمن دارم ولی متاسفانه دوستان کم لطفی میکنند وثبت نام نمیکنند بخدا 30ثانیه ثبت نامش طول میکشه فوقش یک مطلب بزاره 5 دقیقه طول میکشه درعوض دل چندنفر راشادمیکنه بااومدنش.زیادی حرف زدم ببخشید شب بخیر.بابک استقلالی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد