استقلال قویترین تیم آبی رنگ دنیا

تمام اخبار وحواشی اطراف استقلال تهران

استقلال قویترین تیم آبی رنگ دنیا

تمام اخبار وحواشی اطراف استقلال تهران

گزارش تمرین آبی‌پوشان غیبت 2 هفته‌ای مجیدی و توصیه‌های عجیب مظلومی

تمرین تیم استقلال در حالی برگزار شد که گفته می‌شود فرهاد مجیدی حدود 2 هفته 

از میادین فوتبال دور خواهد بود.

تیم استقلال که روز گذشته موفق شد با نتیجه 4 بر 2 نماینده کشور ازبکستان را شکست دهد از ساعت 16 امروز در حالی تمرینات خود را پیگیری کرد که فرهاد مجیدی به دلیل مصدومیت در تمرین امروز آبی‌پوشان غایب بود. 
گفته می‌شود این بازیکن دو هفته از میادین فوتبال دور خواهد بود که این مسئله موجب نگرانی کادر فنی تیم استقلال شده است همچنین فرزاد آشوبی به دلیل مصدومیت در تمرین امروز استقلال شرکت نکرد. 

* در ابتدای تمرین پرویز مظلومی که با لباس شخصی به زمین شماره 2 کمپ تیم‌های ملی آمده بود بازیکنان را دور هم جمع کرد و ضمن تشکر از آنها بابت پیروزی مقابل نماینده ازبکستان توصیه‌های عجیبی به آنها داشت. 

* سرمربی استقلال به بازیکنان توصیه می‌کرد که آنقدر در بازی‌های آینده امتیازات لازم را بگیرند که باشگاه استقلال به خاطر پاداش‌های پیاپی ورشکست شود. 
وی همچنین از بازیکنان خواست تمام حواس خود را معطوف به بازی با تراکتور سازی کنند زیرا این تیم هم رقیب آنها در بالای جدول است و هم اینکه امتیاز‌گیری در این مسابقه می‌تواند فاصله استقلال را با صدرنشین لیگ برتر کمتر کند. 

* محمد محمدی که شایعاتی پیرامون قهرش پس از بازی با پاختاکور به گوش می‌رسید از ابتدا در تمرین استقلال شرکت کرد و پس از صحبت با حسین تراب‌پور و پرویز مظلومی به کار خود ادامه داد. 

* مجتبی جباری که شنیده می‌شد با تکرار صحبت‌هایش باز هم با واکنش مربیان و مسئولان استقلال مواجه شود امروز در تمرین شرکت کرده و پا به پای سایر بازیکنان در کارهای تاکتیکی حضور داشت. 

* بازیکنانی که در دیدار مقابل نماینده ازبکستان در ترکیب اصلی حضور داشتند پس از 20 دقیقه دویدن راهی استخر و سونا شدند. 

* وحید طالب‌لو به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه کتف پس از 20 دقیقه کار اختصاصی ورزشگاه را ترک کرد.

* میلاد می داوودی که به تازگی تمرینات خود را با استقلال آغاز کرده است پس از 45 دقیقه کار کششی و حرکات با توپ محل تمرین استقلال را ترک کرد. 

* پرویز مظلومی در تمام دقایق انجام تمرین نظاره‌گر حرکات بازیکنان تیمش بود و یورگن‌گده کارهای تاکتیکی را زیر نظر داشت. 

* به تشخیص کادر فنی تیم استقلال برخی از بازیکنان این تیم فردا را به استراحت می‌پردازند و روز شنبه از ساعت 16 تمرینات خود را با استقلال پیگیری می‌کنند. 

* بهمن طهماسبی بازیکن اسبق تیم استقلال در تمرین امروز آبی‌پوشان شرکت کرد و دقایقی با بازیکنان و مربیان این تیم به صحبت پرداخت. 

تیم فوتبال استقلال روز یکشنبه آینده از ساعت 19 و از ادامه رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف تراکتورسازی تبریز خواهد رفت. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد