استقلال قویترین تیم آبی رنگ دنیا

تمام اخبار وحواشی اطراف استقلال تهران

استقلال قویترین تیم آبی رنگ دنیا

تمام اخبار وحواشی اطراف استقلال تهران

امیدوارم قدم کی‌روش برای فوتبال ما خوب باشد برهانی: امیدوارم این

مهاجم استقلال گفت: امیدوارم امسال این روند را ادامه دهم.

به گزارش خبرگزاری فارس، آرش برهانی پس از پیروزی 4 بر 2 استقلال مقابل پاختاکور گفت: در روز 4 فروردین یک بدشانسی شخصی آوردم اما خدا را شکر در زمینه ورزشی خوش شانس بودم و پس از گل دربی، امروز هم گل زدم و امیدوارم امسال این روند را ادامه دهم. 

وی در پاسخ به این سؤال که چندمین گل آسیایی‌اش را برای استقلال به ثمر رسانده است؛ گفت: در مجموع نمی‌دانم اما به نظرم 11 گل در آسیا برای استقلال زده‌ام. در رقابت‌های امسال در 2 بازی که به میدان رفته‌ام، اولین گل آسیایی را امروز به ثمر رساندم. 

برهانی تأکید کرد: اگر در باد برد دربی می‌خوابیدیم هیچگاه امروز موفق نمی‌شدیم. از دربی روحیه گرفتیم اما با کنترل هیجان این دیدار توانستیم مقابل پاختاکور به یک پیروزی پرگل برسیم. امروز مجموعه استقلال خوب بود و توانستیم با حرفه‌ای‌گری در یک روز خوب به پیروزی برسیم. 

وی در مورد حضور کی‌روش در ورزشگاه و تماشای این دیدار گفت: نمی دانستم این مربی در ورزشگاه است، اما امیدوارم قدم کی‌روش برای فوتبال ما خوب باشد تا با حضور وی بتوانیم به جام جهانی برویم.
مهاجم استقلال افزود: کی‌روش تجربه گرانبهایی دارد و در تیم‌های بزرگی مربیگری کرده است و امیدوارم با تجربه وی به جام جهانی صعود کنیم. 

وی در مورد اینکه گلش را به چه کسی تقدیم می‌کند؛ بادآور شد: این گل را به تماشاگرانی که در باران به ورزشگاه آمدند تقدیم می‌کنم. 

نظرات 1 + ارسال نظر
امیر شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 20:35 http://abipoosh.ir

داداش چرا هیدر مارا واسه خودت زدی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد