استقلال قویترین تیم آبی رنگ دنیا

تمام اخبار وحواشی اطراف استقلال تهران

استقلال قویترین تیم آبی رنگ دنیا

تمام اخبار وحواشی اطراف استقلال تهران

یادداشت‌ علی‌کریمی برای ناصرحجازی

علی کریمی در یادداشتی از ناصر حجازی به عنوان اسطوره‌ای یاد کرد که چهره‌ای یکرنگ و استثنایی در فوتبال ایران دارد.


در یادداشتی که علی کریمی به مناسبت افتتاح سایت ناصر حجازی نوشته، آمده است: «در حالی که فضای فوتبال را ریا کاری و تظاهر مسموم کرده است و در روزگارانی که نوکرم و چاکرم‌های مصنوعی و مصلحتی همه جا رایج شده است، ناصر حجازی را باید اسطوره‌ای با شخصیت، چهره‌ای یکرنگ و استثنایی در این فوتبال به حساب آوریم.

او سال‌های سال در کنج خانه‌اش و بی‌توجه به هیاهوی پوشالی اطراف خویش، سخت‌ترین تبعیض‌ها، ظلم‌ها و بی‌اعتنایی‌ها را دیده اما به هیچ قیمتی حاضر نشده است تا به فروش گذاشته شود.

این اسطوره به واقع کمیاب ما، کرنش را بلد نیست. ناصر حجازی چهره‌ای مقاوم در مقابل زورگویان است. او بدون هیچ ملاحظه‌کاری معایب را می‌گوید و دلسوزی راستین است که هرگز تن به خوش خدمتی نداده است و حرف‌هایش همواره در راستای مصلحت فوتبال و ضد مصلحت شخصی خویش بوده است.


هر چند این روزها که حال و روز خوشی ندارد، صاحب منصبان پست و مقام‌های گوناگونی به او تعارف می‌کنند اما ای کاش آن روزگارانی که حجازی به خاطر بی‌اعتنایی‌ها مجبور به زندگی سخت و طاقت‌فرسا در بنگلادش شده بود، او را به بازی می‌گرفتند.

هر چند که حجازی اهل بازی نبوده و نیست که اگر این طور بود، هیچ گاه حجازی نبود. او همیشه خواسته خودش باشد. درود به مرام و عزت او که می‌توانیم همواره به چنین اسطوره‌ای افتخار کنیم و مرام و معرفت ایشان را برای دیگران الگوسازی کنیم.

مردی که هیچ گاه دنبال باد نرفته است و همواره در تلاطم و جهت خلاف جریان آب شنا می‌کند.


در خاتمه، فوتبال تمام می‌شود، همان‌طور که سال‌هاست فوتبال را برای حجازی تمام کرده‌اند اما آنچه از ایشان باقی مانده است همانا شخصیت منحصر به فرد، مرام پهلوان منشانه و یکرنگی‌های همیشگی‌اش است. خدایا او را برای ما حفظ کن».

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد