استقلال قویترین تیم آبی رنگ دنیا

تمام اخبار وحواشی اطراف استقلال تهران

استقلال قویترین تیم آبی رنگ دنیا

تمام اخبار وحواشی اطراف استقلال تهران

مظلومی: 10 امتیاز از سپاهان و پرسپولیس گرفتم، اما بازهم انتقاد م

 سرمربی تیم استقلال گفت: در چهار مسابقه برابر سپاهان و پرسپولیس، 10 امتیاز کسب کردم، اما بازهم از من انتقاد کردند.

پرویز مظلومی درباره پیشنهاد فدراسیون ویتنام به یورگن گده اظهار داشت: گده با ما قرارداد دارد و ما به او نیاز داریم و حتی در تلاش هستیم که برای فصل آینده نیز او را حفظ کنیم.

سرمربی استقلال در ادامه ضمن گلایه از مصاحبه‌های منتشر شده از وی در برخی روزنامه‌ها عنوان کرد: متاسفانه در حالی که استقلال نیاز به آرامش دارد، از من مصاحبه‌های خیالی می‌زنند. نمی‌دانم هدفشان چیست؟! به شدت از انتشار چنین مصاحبه های خیالی ناراحتم. با این کار می‌خواهند من را روبروی دیگران قرار دهند.

مظلومی با تاکید بر اینکه از 4 دیدار پرسپولیس و سپاهان در رفت و برگشت توانسته 10 امتیاز کسب کند،‌ادامه داد: با وجود اینکه در این 4 مسابقه ما خوب کار کردیم، نمی‌دانم این جریان این انتقادات چیست! یکسری‌ها فقط من را می‌کوبند. این چه جور کارشناسی است نمی‌دانم؟ فقط این پیغام را برای آنها می‌دهم که وجدان خود را قاضی کنند.

وی تصریح کرد: چه کسی فکر می‌کرد ما این فصل این طور نتیجه بگیریم. حملات به ما ناجوانمردانه است. شاید بعضی‌وقت‌ها خوب نباشیم، اما تاکنون 58 امتیاز گرفته‌ایم و سه بازی دیگر نیز پیش رو داریم. اما بعضی‌ها مطمئن هستند که می‌خواهند ترور شخصیت کنند.

مظلومی در ادامه درباره صحبت‌های امیرقلعه‌نویی مبنی بر اینکه مظلومی نیاز به سه سال فرصت در استقلال دارد، گفت: دست امیرقلعه‌نویی درد نکند، من هم برایش آرزوی موفقیت می‌کنم. او از خانواده استقلال است. کسی که فوتبالیست است این حرف‌ها را می‌زند. او خودش در استقلال سه سال فرصت گرفت و هدفش که قهرمانی بود رسید. قلعه‌نویی هم می‌داند مربیان فرصت می‌خواهند. به هر حال یک سال آینده فرصت خوبی است با بستن یک تیم مناسب به نتیجه خوبی برسیم.

سرمربی آبی‌پوشان درباره بازی با شاهین بوشهر گفت: بازی خیلی سختی در پیش داریم آنها هم موقعیت خود را در خطر می‌بییند و هر هفته با میثاقیان نتایج بهتری می‌گیرند، اما برای ما شرایط طوری است که باید ببریم.

وی درباره جلسه کمیته انضباطی دسوزا اظهار داشت: به زودی تصمیم کمیته انضباطی در مورد این بازیکن مشخص می‌شود.

مظلومی در باره جلسه کمیته فنی نیز تصریح کرد: همه چیز خوب بود ما از نظرات همه استفاده می‌کنیم و بیشتر مباحث این جلسه در مورد آینده بود.

مظلومی در پاسخ به این که آیا استقلال برای قهرمانی نیاز به معجزه دارد یا خیر،‌گفت: معجزه همیشه وجود دارد، البته ما به دیگران کاری نداریم و به فکر کار خودمان هستیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد