استقلال قویترین تیم آبی رنگ دنیا

تمام اخبار وحواشی اطراف استقلال تهران

استقلال قویترین تیم آبی رنگ دنیا

تمام اخبار وحواشی اطراف استقلال تهران

لحظه ها را بنگرعمر طولانی نیست

باسلام .خسته نباشید با معذرت ازاینکه دارم یک پست قدیمی که

دقیقا جزئی ازاولین مطالبیست که توی وبلاگم گذاشتم.البته

وبلاگی که توی ایران بلاگ دارم آدرسش هم

babak0261.iranblog.com  (ولی دیربه دیربه روزرسانی

میکنم)این شعرنو(اگربه عنوان شعرنوقبولش کنید)را زمانی

نوشتم که این آهنگ {معین به تو میاندیشم}داشت میخوند که

ناگهان این تیکه ازشعرش شدالهام ذهن من وبقیه اش مثل اینکه

کسی دیگه داره میگه به زبونم  اومد منم دیدم ای بدک نشده

تصمیم گرفتم برای شما عزیز ومهربونم بذارم.تاریخ وبلاگ نوشتنم

راهم پایینش اوردم  حالا هم هرکدوم ازشما سروران که این

مطلب راخوندید توقع دارم حتی بک خط هم که شده برام

یادداشت بذارید.اون جایزه ای هم که درآخرش نوشتم هم

پابرجاست (البته اون موقع جوگیرشده بودم ولی خب دیگه مرده و

حرفش )نظرات این پست چشم انتظار شماهوادارمتعصب

ومهربونه.متن زبر بدون ویرایش دقیقا متن قدیمیه./

بابک استقلالی

سلام.میخواهم یک آرشیوموضوعی جدیدداشته

باشم که انگیزه بهم بده برم دنبال جمله های کوتاه

وبلند؛کوتاه مثل کلمات قصار؛بلندمثل

بحرطویل؛یااینکه خودم چیزهای بنویسم یک کم کم

کی طبعی دارم؛ برایم دعا کنید موفق

بشم.باتشکرازشما؛اولین را با سروده خودم آغاز

می کنم:

{(مهرو وفا)}

{(من دراین تاریکی به چه

میاندیشم؟*لحطه هارابنگر؛ عمر طولانی

نیست* وچه بهترکه دراین ظلمت خودخواسته

وتنهایی*توی افکارخودم غوطه زنم*بلکه

سوسونوری؛وکمی هم گرما*دل تاریک مرا شاد

کند؛تاکه لبخندزنم*وازان تاریکی؛سوی

نوری؛افقی؛مهتابی*روم اسوده که شایددل

ظلماتی من*شودآفتابی وروشن؛که ازان

جوروجفا*شودآکنده ازاین مهر ووفا*)}

دلتان

روشن

وقلبی مهربان داشته باشید عزیزان؛

امیدوارم که خوشتان امده باشد.این

شعرس‍پیدراخودم گفته ام البته این کلمه ی( به چه

می اندیشم)را ازاهنگ معین الهام

گرفتم.دراخرهرکس درباره این شعر ادعایی داشته

باشد ومدعی شود برای کسی دیگر است به من

ایمیل بدهد؛به شرافتم قسم مبلغ 1000000تومن

به او‍پرداخت میکنم؛شرف وآبروی من در گروی

قول من است.نیکبخت وسرافرازباشید

خدانگه دارتان

3:17 PM

چهارشنبه، 16 دی هزار و سیصد و هشتاد و هشت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد