استقلال قویترین تیم آبی رنگ دنیا

تمام اخبار وحواشی اطراف استقلال تهران

استقلال قویترین تیم آبی رنگ دنیا

تمام اخبار وحواشی اطراف استقلال تهران

کاهش 34 درصدی تماشاگران ایرانی



  ایلنا: باشگاه های ایرانی که در دو سال ابتدایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا در بالای فهرست پرتماشاگرترین ها قرار داشتند، کم کم جای خود را به باشگاه های دیگر می دهند.
به گزارش خبرگزاری ایلنا و به نقل از سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، پرسپولیس که با میزبانی بنیادکار در سال 2009 همچنان رکورد دار تماشاگران لیگ قهرمانان آسیا در دوره جدید بود، در هفته دوم بازیهای امسال پایین تر از باشگاه های اندونزی و چینی در رده چهارم قرار گرفت.
پرسپولیسی ها که در آزادی میزبان الوحده امارات بودند تنها 15 هزار تماشاگر به ورزشگاه آوردند که نزدیک به 15 درصد ظرفیت ورزشگاه آزادی بود.
در همان هفته آرما اندونزی با میزبانی از جئونبوک موتورز کره جنوبی استادیوم 30 هزار نفری شهر مالانگ را پرکرد و عنوان پرتماشاگرین بازی هفته را بدست آورد.
رده های دوم و سوم این جدول در هفته دوم هم در اختیار چینی ها است. تیانجین تدا در بازی با گامبا اوزاکا ژاپن 866/26 نفر به استادیوم تیانجین آورد و تیم تحت رهبری 'برانکو ایوانکوویچ' یعنی شاندونگ لیوننگ 821/20 نفر را در بازی با کرزو اوزاکا داشت و تقریبا نیمی از سکوهای ورزشگاه اسپورت سنتر شاندونگ را پر کرد.
النصر عربستان هم که میزبان استقلال بود با 878/12 تماشاگر در ورزشگاه شاه فهد در جای پنجم ایستاد.
به طور کلی تعداد تماشاگران در استادیوم های ایران نسبت به هفته دوم لیگ قهرمانان در سال گذشته 34% کاهش داشتند.
در مسابقات این هفته لیگ قهرمانان آسیا در ایران، استقلال میزبان پاختاکور است و سپاهان در اصفهان به دیدار الغرافه می رود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد