استقلال قویترین تیم آبی رنگ دنیا

تمام اخبار وحواشی اطراف استقلال تهران

استقلال قویترین تیم آبی رنگ دنیا

تمام اخبار وحواشی اطراف استقلال تهران

سیدحسن خمینی به منزل حجازی رفت

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی در منزل ناصر حجازی حاضر شد تا درگذشت اسطوره استقلال را به خانواده‌اش تسلیت بگوید.

نوه اما خمینی (ره) با حضور در منزل حجازی برای خانواده او صبر و شکیبایی و برای آن مرحوم آمرزش و مغفرت از ایزد یکتا طلب کرد.  سیدحسن خمینی در دوران بیماری حجازی هم به عیادت وی رفته بود.

فهرست خرید و مازاد بازیکنان استقلال امروز اعلام می شود

فهرست خرید و مازاد بازیکنان استقلال امروز اعلام می شود
تهران- فهرست خرید و مازاد بازیکنان تیم فوتبال استقلال عصر امروز پس از جلسه کادر فنی با علی فتح الله زاده بطور رسمی اعلام می شود.
فهرست خرید و مازاد بازیکنان استقلال امروز اعلام می شود
به گزارش ایرنا به نقل از یک منبع آگاه در باشگاه استقلال، در حالی که فصل نقل و انتقالات از امروز به صورت رسمی آغاز شده است، این باشگاه پس از جلسه کادر فنی و علی فتح الله زاده سرپرست باشگاه آبی پوشان، نام بازیکنانی را که با آنها برای سال آینده به توافق رسیده است اعلام می کند.
گفته می شود استقلال با کرار جاسم به توافق کامل رسیده است و به جز او، نام سه بازیکن دیگر هم امروز رسانه ای می شود.
‌ابوذر رحیمی، سید مهدی رحمتی، فرشید طالبی، محمد نصرتی، سیاوش اکبرپور و آندرانیک تیموریان از جمله بازیکنانی هستند که استقلال در روزهای اخیر با آنها مذاکره کرده است.
علاوه بر این نام بازیکنانی که باشگاه استقلال با آنها قطع همکاری می کند هم قرار است منتشر شود.
بر اساس اخبار غیر رسمی کیانوش رحمتی، وحید طالب لو، بیژن کوشکی و امیرحسین صادقی از بازیکنان مازاد استقلال هستند.

محرومیت تیم فوتبال زنان ایران از مسابقات مقدماتی المپیک 2012 لند

دختران فوتبالیست ایرانی پس از ممانعت ناظر بحرینی فیفا

 از رویارویی تیم ایران
مقابل اردن، بدلیل داشتن

پوشش اسلام
ی، اشک ریختند و در مقابل پرچم ایران

 
سجده بجا آوردند .



مربی تیم ملی فوتبال بانوان ازتیم ملی میگوید

مربی تیم ملی فوتبال بانوان
حمایت ازفوتبال زنان رشد چشمگیر این رشته را در پی خواهد داشت
تهران - مربی تیم ملی فوتبال بانوان با بیان اینکه زنان فوتبالیست ایرانی استعداد و توانایی بالایی دارند، گفت: اگر حمایت واعتبار فوتبال زنان به اندازه فوتبال مردان یا نزدیک به آن باشد، رشد این رشته غیر قابل باور خواهد بود.
'مریم ایراندوست ' روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به آخرین رده بندی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) در مورد وضعیت تیم ملی فوتبال زنان ایران افزود: این رده بندی حکایت از رشد فوتبال زنان دارد و مطمئن هستم با حمایت بیشتر و برگزاری اردوهای تدارکاتی ما می توانیم در زمانی کوتاه به جایگاه بالاتری در جدول رده بندی دست یابیم.
این مربی افزایش تعداد بازی با تیم های خارجی یا کشورهای مطرح در حوزه فوتبال را عاملی موثر در رشد تیم ملی فوتبال زنان ایران عنوان و کرد و گفت:‌ بازی مقابل تیم های مطرح، تجربه بازیکنان را افزایش داده و نقاط ضعف آنان را نیز مشخص می کند.

وی در ادامه به محرومیت ایران از حضور در رقابتهای انتخابی المپیک لندن در اردن اشاره کرد و گفت:‌ تمام تلاش مسوولان و بویژه بازیکنان، شش ماه تمرین منظم و مسابقات تدارکاتی تیم فوتبال زنان بی نتیجه ماند و امیدواریم فدراسیون فوتبال تلاشهای جدی خود را برای گرفتن مجوز رسمی از فیفا چند برابر کند تا دیگر کسی نتواند غرض ورزانه و با نگاهی غیر ورزشی خواست و آرزوی ورزشکاران ما را نقش بر آب کند.
ایراندوست اضافه کرد: ما بازیهای رقیبانمان در دومین دوره رقابت های انتخابی المپیک لندن را بازبینی کرده و روی نقاط ضعف و قوت این تیم ها کار کرده بودیم و بازیکنان ما می توانستند بازیهای خوبی را مقابل حریفان آسیایی خود به نمایش بگذارند.
وی بار دیگر تصریح کرد: تیمهای زنان نیاز به حمایت و حضور در مسابقات برون مرزی برای کسب تجربه دارند. اگر دیدارهای تدارکاتی با کشورهای قوی و صاحب نام فوتبال برای آنان طراحی شود ملی پوشان می توانند افتخارات بیشتری برای کشور و زنان ایرانی کسب کنند.

هاشمی رفسنجانی برای درگذشت حجازی چه گفت؟

هاشمی رفسنجانی برای درگذشت حجازی چه گفت؟

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی درگذشت دروازه‌بان پیشین تیم ملی فوتبال ایران را تسلیت گفت.


مهر نوشت: متن پیام تسلیت آیت الله هاشمی رفسنجانی به مناسبت درگذشت ناصر حجازی به شرح زیر است:
« انالله و انا الیه راجعون
خبر درگذشت آقای ناصر حجازی موجب تأسف و تأثر خاطر گردید. مصیبت وارده را به جامعه ورزشی ایران بویژه خانواده آن مرحوم تسلیت، می‌گویم. از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم مغفور که از پیشکسوتان و چهره‌های ماندگار فوتبال ایران بود
علو درجات و برای بازماندگان و خانواده محترم صبر و اجر مسألت می‌کنم.»

تعدادی عکس وتصویر جدیدازمراسم تشیع جنازه درآزادی تابهشت زهرا ومج





خانواده مرحوم ناصر حجازی(سعیدرمضانی داماد ناصرخان وبازیکن فولاد آتوسا حجازی دخترناصرخان اولین کاپیتان تیم ملی بانوان وخانم شفیعی همسرمحترم ناصرخان  آتیلا هم که دراین عکس حضورنداره به عنوان تک پسر وبزرگ خانواده دنبال رتق وفتق امور هست)  در ورزشگاه آزادی



آتیلا حجازی و فتح الله زاده در ورزشگاه آزادی






عکس: مردی که به زور فردوسی‌پور را روی صندلی نشاند

در این تصویر مردی با اصرار عادل فردوسی‌پور را

 برای نشستن روی صندلی هدایت می‌کند.

عادل خان فردوسی پور ایندفعه خودش شکار یکی

 دیگه ازنکته سنج های وطنی شد.

ایول ایول عکاسباشی رو ایول

درخواست هواداران اسطوره در یک شبکه اینترنتی


یک دقیقه سکوت به خاطر حجازی پیش از فینال لیگ قهرمانان اروپا

هواداران ناصر حجازی در یک شبکه اجتماعی درخواستی را برای اجرای مراسم یک دقیقه سکوت در فینال لیگ قهرمانان اروپا مطرح کردند.

                                گریه هواداران مرحوم ناصر حجازی در ورزشگاه آزادی



به گزارش سرویس ورزشی برنا، هواداران مرحوم ناصر حجازی در یکی از شبکه های اجتماعی درخواستی را مطرح کرده اند که در بازی فردا شب فینال لیگ قهرمانان اروپا، بازیکنان و تماشاگران برای درگذشت اسطوره فوتبال ایران یک دقیقه سکوت کنند.


این درخواست در صفحه ای که با نام "حمایت از ناصر حجازی" ایجاد شده، مطرح شده است.

فینال لیگ قهرمانان اروپا فردا شب در ورزشگاه ویمبلی میان تیم های منچستریونایتد و بارسلونا برگزار می شود.

امروز یک مَرد مُرد.

امروز یک مَرد مُرد. وقتی می‌گویم مَرد منظورم رجال های امروزی نیست، آنهایی که با اولین تماس یا سفارش فلان آقا مسیر زندگی‌شان تغییر می‌کند و نظرشان عوض می‌شود...


امروز یک مَرد مُرد. وقتی می‌گویم مَرد منظورم رجال‌های امروزی نیست، آنهایی که با اولین تماس یا سفارش فلان آقا مسیر زندگی‌شان تغییر می‌کند و نظرشان عوض می‌شود. نه،‌ وقتی می‌گویم مرد بحث یک آیین و مکتب است. آیین جوانمردی، مکتب پهلوانی، اینکه با مردم باشی و برای مردم نه اینکه پایت را روی گرده مردم بگذاری و وقتی رسیدی آن بالا، به آنها فخر بفروشی. امروز یک مرد در میان اشک و اندوه هوادارانش مرد تا در روزگاری که نامردی ارزش محسوب می‌شود یکبار دیگر واژه‌هایی همچون مروت و جوانمردی را به یادمان بیاورد و به ما یاد بدهد که کنج خانه نشستن بهتر از تملق گفتن است، تا به ما بفهماند که از گرسنگی مردن بهتر از کرنش کردن است.


امروز یک مَرد مُرد. اسطوره نفس آخر را کشید و با هوادارانش وداع کرد و چه وداع تلخی بود. فکرش را بکن تو ناصر حجازی باشی و در مملکت خودت غریب و تنها باشی، خیلی سخت است، نه؟ فکر کن افسانه پیونگ یانگ را آفریده باشی،‌ به منچستریونایتد رسیده باشی اما سر از بنگلادش درآوری. هنوز صدایش در گوشم است که می‌گفت: "در بنگلادش روزهای سختی داشتم، پول نداشتم غذا بخورم، شبها برای خواب جایی نداشتم و زیر یک زیرپله می‌خوابیدم. یعنی کارتن‌خواب شده بودم. یک تی‌شرت داشتم که آنقدر کثیف شده بود به تنم می‌چسبید اما عزت و ذلت دست خداست و چون خدا دوستم داشت دوباره جان گرفتم."


خیلی سخت است که ناصر حجازی باشی و در مملکت غریب کارتن خواب شوی. اینطور نیست؟

حکایت غریبی است. مرگ یک اسطوره، یک آدم بزرگ که بر قلبها حکمرانی می‌کرد. یادم نمی‌رود روزی که گفت: "اینجا منتظرند من بمیرم." حالا تو رفتی و آنها راحت شدند رفیق. همان آدمهای کوچکی که روزهای آخر به بیمارستان سر می‌زدند تا عکس به یادگار بگیرند. آنهایی که پست و مقام خروار، خروار پیشکشت می‌کردند تا  تبلیغی برای خودشان باشد نه افتخاری برای تو. ببین رفیق، همان آدمها باز هم آمده‌اند. آمده‌اند تا در قاب کوچک دوربینها بزرگ شوند اما هرگز نفهمیدند که بزرگ شدن راه و رسم دیگری دارد. این آدمها نمی‌خواهند بفهمند که بزرگ نخواهند شد چون ذاتشان کوچک است.


یاد آخرین روزهای زمستان گذشته افتادم. روزی که یکبار دیگر ثابت کردی چرا بزرگ شدی، چرا اسطوره شدی و چرا بر قلب مردم حکمرانی می‌کنی. حالت خیلی بد بود و هوا سرد، دکتر سفارش اکید کرده بود از خانه بیرون نروی. برای یک بازی خیریه دعوتت کردم، اصرار کردم اما قبول نکردی، وقتی گفتم بازی برای کمک به بچه‌های یتیم است گفتی می‌آیم و آمدی. آن شب حالت خیلی خراب بود اما آمدی چون درد بی‌کسی را خوب می‌فهمیدی چون در بنگلادش غربت و بی‌کسی را کاملا درک کرده بودی. آن شب به همه ثابت کردی که چرا حجازی شدی و چرا اسطوره‌ای؟

یادت هست رفیق، چند ماه قبل به من قول دادی کتاب خاطراتت را بنویسم. قرار بود تو بگویی و من بنویسم اما این بیماری بی‌مروت امانت نداد. راستی رفیق، چرا همیشه بی‌مروتها سراغ تو و امثال تو می‌آیند؟ چرا سراغ مثل خودشان نمی‌روند؟ این همه آدم بی‌معرفت و نامرد، چرا این مریضی بی‌مروت سراغ تو آمد؟ اجل مهلت نداد تا تو بگویی و من بنویسم. حالا رازهای مگوی زیادی را با خودت بردی. شاید اینگونه بهتر باشد چون اگر حرف می‌زدی خیلی‌ها خجل و درمانده می‌شدند و در مرام تو نبود که کسی را شرمنده کنی. خیلی مرد بودی رفیق که نخواستی بعضی ها را خجالت‌زده کنی.


لعنت به قاصدکها، مرا خبری خوش باید، لعنت به قاصدک‌ها که خبر آوردند تو رفتی. این آخرین باری است که از طرفدارانت پذیرایی می کنی. یکبار دیگر با خیل عظیم دوستدارانت مواجه می شوی. آنها اشک می‌ریزند اما می‌دانم که تو خوشحالی، خوب می‌دانم که با تمام وجود می‌خندی چون دیگر بین یک عده آدم نامرد نیستی. می‌روی تا آرام بگیری در آرامگاه ابدی. می‌روی تا "خون‌جگرمان" کنی، خوش به حالت رفیق چون جای تو اینجا نبود. راستی ناصرخان، کاش ببینی که بعضی‌ها چقدر خوشحال شده‌اند، همانهایی که می‌گفتی منتظرند تو بمیری. حالا تو رفته‌ای و آنها نفسی به راحتی می‌کشند.

راستی رفیق می‌خواهند مجسمه‌ات را بسازند. این خنده‌دارترین حرفی بود که شنیده بودم. آنقدر به تو ظلم کردند تا جان به لب شدی، حالا می‌خواهند مجسمه‌ات را بسازند، خنده‌دار نیست؟ نه، گریه دارد، به حال این جماعت باید خون گریه کرد. آنها نمی‌دانند و نمی‌فهمند کسی که بر دلها حکومت می‌کند احتیاج به تندیس و مجسمه ندارد. برو رفیق، برو و آرام بخواب که راحت شدی. خداحافظ رفیق.