استقلال قویترین تیم آبی رنگ دنیا

تمام اخبار وحواشی اطراف استقلال تهران

استقلال قویترین تیم آبی رنگ دنیا

تمام اخبار وحواشی اطراف استقلال تهران

مربی تیم ملی فوتبال بانوان ازتیم ملی میگوید

مربی تیم ملی فوتبال بانوان
حمایت ازفوتبال زنان رشد چشمگیر این رشته را در پی خواهد داشت
تهران - مربی تیم ملی فوتبال بانوان با بیان اینکه زنان فوتبالیست ایرانی استعداد و توانایی بالایی دارند، گفت: اگر حمایت واعتبار فوتبال زنان به اندازه فوتبال مردان یا نزدیک به آن باشد، رشد این رشته غیر قابل باور خواهد بود.
'مریم ایراندوست ' روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به آخرین رده بندی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) در مورد وضعیت تیم ملی فوتبال زنان ایران افزود: این رده بندی حکایت از رشد فوتبال زنان دارد و مطمئن هستم با حمایت بیشتر و برگزاری اردوهای تدارکاتی ما می توانیم در زمانی کوتاه به جایگاه بالاتری در جدول رده بندی دست یابیم.
این مربی افزایش تعداد بازی با تیم های خارجی یا کشورهای مطرح در حوزه فوتبال را عاملی موثر در رشد تیم ملی فوتبال زنان ایران عنوان و کرد و گفت:‌ بازی مقابل تیم های مطرح، تجربه بازیکنان را افزایش داده و نقاط ضعف آنان را نیز مشخص می کند.

وی در ادامه به محرومیت ایران از حضور در رقابتهای انتخابی المپیک لندن در اردن اشاره کرد و گفت:‌ تمام تلاش مسوولان و بویژه بازیکنان، شش ماه تمرین منظم و مسابقات تدارکاتی تیم فوتبال زنان بی نتیجه ماند و امیدواریم فدراسیون فوتبال تلاشهای جدی خود را برای گرفتن مجوز رسمی از فیفا چند برابر کند تا دیگر کسی نتواند غرض ورزانه و با نگاهی غیر ورزشی خواست و آرزوی ورزشکاران ما را نقش بر آب کند.
ایراندوست اضافه کرد: ما بازیهای رقیبانمان در دومین دوره رقابت های انتخابی المپیک لندن را بازبینی کرده و روی نقاط ضعف و قوت این تیم ها کار کرده بودیم و بازیکنان ما می توانستند بازیهای خوبی را مقابل حریفان آسیایی خود به نمایش بگذارند.
وی بار دیگر تصریح کرد: تیمهای زنان نیاز به حمایت و حضور در مسابقات برون مرزی برای کسب تجربه دارند. اگر دیدارهای تدارکاتی با کشورهای قوی و صاحب نام فوتبال برای آنان طراحی شود ملی پوشان می توانند افتخارات بیشتری برای کشور و زنان ایرانی کسب کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد