استقلال قویترین تیم آبی رنگ دنیا

تمام اخبار وحواشی اطراف استقلال تهران

استقلال قویترین تیم آبی رنگ دنیا

تمام اخبار وحواشی اطراف استقلال تهران

مظلومی: قول کسب جام نمی دهم/ اطلاعی از بیماری فرزند مجیدی ندارم

مظلومی: قول کسب جام نمی دهم/ اطلاعی از بیماری فرزند مجیدی ندارمسرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: ما در این مدت با 12، 13 بازیکن تمرین کرده ایم و این کار سختی است که بخواهیم قول کسب جام را بدهیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: ما در این مدت با 12، 13 بازیکن تمرین کرده ایم و این کار سختی است که بخواهیم قول کسب جام را بدهیم.

به گزارش خبرگزاری ورزش ایران(ایپنا)، "پرویز مظلومی" در تمرین عصر شنبه استقلال در مورد آخرین وضعیت این تیم در فاصله کمتر از یک ماه مانده تا شروع فصل یازدهم لیگ برتر گفت: با بازگشت ملی پوشان تکلیف تیم ما هم مشخص می شود و می توانیم با نفرات بیشتری به تمریناتمان ادامه دهیم.

وی بزرگترین مشکل تیمش در هفته های اخیر را غیبت بازیکنان پرتعداد عنوان کرد و افزود: چند بازیکن که در تیم ملی هستند و 2 بازیکن هم در تیم ملی عراق. برخی بازیکنان نیز به دلایل مختلف حضور مستمری در تمرینات ندارند. به همین خاطر نتوانستیم با تمام نفرات تمرین کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در ادامه خاطرنشان کرد: قطعا با اضافه شدن بازیکنان ملی پوش، هوار ملامحمد و جاسم کرار و همچنین بازگشت فرهاد مجیدی و میلاد میداودی می توانیم با تیمی تقریبا کامل تمریناتمان را پیگیری کنیم و تیمی بسازیم که بتواند عملکرد قابل قبولی در رقابتهای لیگ برتر داشته باشد.

پرویز مظلومی در مورد حضور پرویز برومند در تمرینات روز شنبه استقلال و احتمال عقد قرارداد با این دروازه بان سالهای نه چندان دور آبی ها گفت: ایشان تنها در کنار استقلال تمرین می کند و قرار نیست با او قراردادی بسته شود.

وی در پاسخ به این پرسش که گفته می شود هوارملامحمد با چند تیم دیگر مذاکره کرده و احتمال نیامدنش به استقلال وجود دارد گفت: این بازیکن چند بار به ما پیغام داده که به زودی به استقلال ملحق می‌شود. ضمن اینکه مذاکره کردن یک بازیکن با باشگاههای دیگر کاملا طبیعی است.

مظلومی در مورد تناقض در اظهار نظر فرهاد مجیدی و مسئولان باشگاه در مورد بیماری فرزندش گفت: من آنچه را از آقای فتح الله زاده شنیده بودم بیان کردم. اطلاعی در مورد بیماری فرزند مجیدی ندارم و شما این سوال را از آقای فتح الله زاده بپرسید.

سرمربی آبی پوشان در پاسخ این شائبه که در صورت ناکامی در هفته‌های ابتدایی سرپرست باشگاه از شما حمایت خواهد کرد یا خیر؟ گفت: قطعا یک مدیر از سرمربی اش حمایت می کند. تمام تلاش ما این است که بتوانیم با این تیم نتیجه بگیریم و عملکرد قابل قبولی داشته باشیم.

وی در مورد اظهار نظر فتح الله زاده که گفته بود من اگر این بازیکنان را داشتم حتما یک جام برای استقلال می گرفتم گفت: این را از آقای فتح الله زاده بپرسید اما تیم من کامل نیست و تا به حال نتوانسته ام یک جلسه با تمامی نفراتم تمرین کنم. اگر همه بازیکنان بودند و با هم کار می کردیم می شد در این مورد صحبت کرد. ما در این مدت با 12، 13 بازیکن تمرین کرده ایم و این کار سختی است که بخواهیم قول کسب جام را بدهیم.

مظلومی در مورد مطرح شدن خبر حضور سپهر حیدری در باشگاه استقلال نیز گفت: من چنین خبری را نشنیده‌ام و تصور نمی کنم واقعیت داشته باشد چرا که حیدری با باشگاه مس قرارداد دارد و در حال تمرین با این تیم است.

وی در مورد احتمال حضور فرشید طالبی در استقلال نیز گفت: در این مورد اطلاعی ندارم و شما از آقای امیری سوال کنید.

پرویز مظلومی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم با درایت سرپرست باشگاه و حضور همه بازیکنان بتوانیم همان تیمی را آماده کنیم که هواداران می خواهند و با شروع لیگ بازیهای قابل قبولی را به نمایش بگذاریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد