استقلال قویترین تیم آبی رنگ دنیا

تمام اخبار وحواشی اطراف استقلال تهران

استقلال قویترین تیم آبی رنگ دنیا

تمام اخبار وحواشی اطراف استقلال تهران

برای ذخیره رحمتی فقط می‌توانستیم گلر لیگ یکی جذب کنیم

حسین تراب‌پور گفت: شرایط طوری بود که فقط می‌توانستیم گلر لیگ یکی جذب کنیم و زرین ساعد نیز در تست‌های ما عملکرد خوبی داشت.


به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مربی دروازه‌بان‌های استقلال درباره حضور زرین ساعد به عنوان ذخیره مهدی رحمتی اظهار کرد: با شرایطی که داشتیم فقط می‌توانستیم دروازه‌بان لیگ یکی جذب کنیم و با تست‌هایی که انجام دادیم زرین ساعد در تست‌ها عملکرد خوبی داشت.

وی افزود: نحوه عملکرد زرین ساعد در این بازی طبیعی بود. مطمئن باشید که مسئله خاصی پیش نمی‌آید. مطمئن باشید امسال برای ما سال خوبی خواهد بود.


تراب‌پور در پاسخ به این سوال که آیا نمی‌شد محمدی یا طالب‌لو را به عنوان ذخیره نگه داشت گفت: نه. این موضوعی که شما می‌گویید برگشت به عقب است. وحید و محمدی زحمت خود را سال گذشته کشیدند و من از آن‌ها نیز تشکر کردم. در حال حاضر شرایط طوری است که رحمتی و زرین ساعد را در اختیار داریم و مطمئنا آن‌ها و گلر تیم امید ما نیز می‌توانند عملکرد خوبی داشته باشند.

وی درباره حضور برومند در تمرین‌های استقلال گفت: او با درخواست مظلومی به تمرین‌های ما آمد تا از آمادگی بدنی دور نشود و ان‌شاءالله اگر تیمی بود، برود و بازی کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد