استقلال قویترین تیم آبی رنگ دنیا

تمام اخبار وحواشی اطراف استقلال تهران

استقلال قویترین تیم آبی رنگ دنیا

تمام اخبار وحواشی اطراف استقلال تهران

صعود ایران به مرحله گروهی

مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل
مالدیو صفر - ایران یک
صعود ایران به مرحله گروهی

تیم ملی فوتبال ایران با برتری یک بر صفر مقابل مالدیو به مرحله گروهی رقابت های مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل راه یافت.


به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در چارچوب مرحله دوم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل در قاره آسیا، تیم ملی فوتبال ایران امشب (پنجشنبه)، در دیدار برگشت از ساعت 20:30 مقابل مالدیو قرار گرفت و توانست با تک گل محمدرضا خلعتبری(46) میزبان خود را شکست داده و به مرحله بعدی این رقابت‌ها راه پیدا کند.

سیدمهدی رحمتی، مهرداد پولادی، سیدجلال حسینی، هادی عقیلی، خسرو حیدری، مازیار زارع، قاسم حدادی فر، علی کریمی، هادی نوروزی، کریم انصاری‌فرد و محمدرضا خلعتبری از ابتدا به میدان رفتند و در نیمه دوم محمد نصرتی، پژمان نوری و میلاد زنیدپور به ترتیب به جای خسرو حیدری، مازیار زارع و هادی نوروزی به میدان آمدند.

در نیمه نخست مالدیو عملکرد به مراتب بهتری نسبت به ایران داشت اما این شاگردان کی‌روش بودند که در لحظات پایانی نیمه بوسیله خلعتبری به گل رسیدند. در نیمه دوم از تحرک و انگیزه مالدیوی‌ها کاسته شد و ایران هم آنچنان تلاشی برای زدن گل‌های بعد از خود نشان نداد تا بازی با همان یک گل به سود ایران به پایان برسد.

تیم ملی ایران با توجه به پیروزی 4 بر صفر در بازی رفت، در مجموع با حساب 5 بر صفر مالدیو را شکست داد و به مرحله سوم و گروهی مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل در قاره آسیا راه یافت.

حدود 12 هزار نفر از این بازی که در ورزشگاه شهر "ماله" برگزار شد دیدن کردند.

مازیار زارع، هادی عقیلی، کریم انصاری‌فرد و پژمان نوری در این دیدار از داور کره‌ای کارت زرد دریافت کردند.

پیش از این دیدار و در سایر بازی‌های این مرحله تیم‌های ملی عربستان، اردن، عمان، چین، ازبکستان، امارات، قطر، سنگاپور، اندونزی، لبنان و سوریه به مرحله گروهی راه یافته بودند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد