استقلال قویترین تیم آبی رنگ دنیا

تمام اخبار وحواشی اطراف استقلال تهران

استقلال قویترین تیم آبی رنگ دنیا

تمام اخبار وحواشی اطراف استقلال تهران

خبرهای داغ داغ داغ روی تیترها کلیک کنید ومتن راکامل بخوانید

رویارویی مظلومی و فرکی در تمرین استقلال

رویارویی مظلومی و  فرکی در تمرین استقلال
حضور کرار آماده و غیبت هافبک کویتی مقابل تراکتور سازی

خبرگزاری فارس: جاسم کرار هافبک عراقی استقلال باحضوری آماده در تمرین این تیم به شایعات اخیر پایان داد.

خبرگزاری فارس: حضور کرار آماده و غیبت هافبک کویتی مقابل تراکتور سازی

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال استقلال از ساعت 20 امشب در ورزشگاه دستگردی در حالی تمریناتش را برگزار کرد که جاسم کرار هافبک عراقی این تیم آماده و سر حال در کارهای تاکتیکی تیمش شرکت کرد. این بازیکن در جریان یکی از دیدارهای تیم ملی عراق دچار آسیب دیدگی شده بود و طی چند روز گذشته شایعاتی پیرامون مصدومیت و غیبتش مقابل تراکتور سازی به گوش می‌رسید.

* قبل از آغاز تمرین امروز تیم فوتبال نفت تهران در ورزشگاه دستگردی تمرین می‌کرد که همین مسئله باعث رویارویی مظلومی و فرکی شد این دو مربی در خصوص دیدارهای آتی تیمشان و همچنین غیبت بازیکنان ملی پوش در تمرینات هفته گذشته با یکدیگر به صحبت پرداختند.

* یعقوب کریمی هافبک فصل گذشته استقلال با مربیان و بازیکنان این تیم خوش و بش کرد.

* پژمان منتظری و کیانوش رحمتی به تمرینات اختصاصی و دویدن دور زمین پرداختند.

* ولید علی هافبک کویتی استقلال در تمرین امروز این تیم نیز شرکت نکرد گفته می‌شد این بازیکن امروز به استقلالی‌ها اضافه می‌شود اما ظاهرا او با مشکل گذرنامه رو به رو است و به همین دیدار جمعه مقابل تراکتور سازی را از دست داد.

*میشائیل هنکه مربی آلمانی تیم استقلال بعد از چند روز غیبت پس از گذشته یک ساعت از تمرین آبی پوشان به ورزشگاه دستگردی رسید و تنها از روی نیمکت نظاره گر کارهای تاکتیکی شد.

* یکی دیگر از نکات قابل توجه تمرین امروز غیبت ملی پوشانی چون مهدی رحمتی، و فرهاد مجیدی بود. رحمتی به دلیل مصدومیت و فرهاد مجیدی به دلیل خستگی در تمرین امروز شرکت نکردند اما تیموریان، جباری و حیدری با حضور در تمرین آبی پوشان تنها به ریکاوری پرداختند.

* دویدن دور زمین، ارسال از جناحین و فوتبال در نیمی از زمین از برنامه های اصلی تمرین امروز آبی پوشان بود.

سرمربیان دو تیم استقلال و تراکتور سازی فردا از ساعت 14 در محل سازمان لیگ پاسخگوی سؤالات خبرنگاران خواهند بود. دو تیم فوتبال استقلال و تراکتور سازی از ساعت 18:45 دقیقه روز جمعه در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

فتح‌الله‌زاده: این حرف‌ها خاله‌زنکی است؛ برای ماندن لابی نمی‌کنم

اگر لیگ ایران لیاقت نداشت این همه تماشاگر نمی‌آمد
فتح‌الله‌زاده: این حرف‌ها خاله‌زنکی است؛ برای ماندن لابی نمی‌کنم

خبرگزاری فارس: سرپرست باشگاه استقلال گفت: برای ماندن در استقلال دنبال لابی‌کردن نیستم.

خبرگزاری فارس: فتح‌الله‌زاده: این حرف‌ها خاله‌زنکی است؛ برای ماندن لابی نمی‌کنم

علی فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص شایعات اخیر در مورد هیئت مدیره این باشگاه و معرفی نکردن اعضای هیئت مدیره از سوی وزارت ورزش عنوان کرد: این مسئله در حیطه اختیارات من نیست که صحبت کنم. اعضای هیئت مدیره را ما انتخاب نمی‌کنیم. بنده تا روزی که مسئولیت دارم کار می‌کنم و آنقدر درگیر مسائل باشگاه هستم که به این شایعات توجه نمی‌کنم و نمی‌توانم به آنها رسیدگی کنم. تا روزی که بخواهند کارم را انجام می‌دهم.



وی درباره اینکه گفته می‌شود برخی افراد، با نفوذ به وزیر ورزش به دنبال حضور مهره‌هایشان در هیئت مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هستند تاکید کرد: شاید برای برخی‌ها این بحث‌ها مهم باشد اما من اصلا پیگیر این مسائل نیستم و مهم نیست باشم یا نباشم. چون در حال انجام وظیفه‌ام هستم. من برای کارم حرص و جوش می‌خورم اما اگر قرار باشد به این کارها و حرف‌ها توجه کنم دیگر نمی‌توانم به تیم برسم. برای ماندن تلاش نمی‌کن


فتح‌الله‌زاده افزود: نباید دنبال این مسائل باشیم. این صحبت‌ها، حرف‌های خاله زنکی است و در شأن و شخصیت ما نیست. دنبال لابی‌کردن هم نیستم. آقای عباسی، فرد باهوش و مدبری است و می‌داند چه کار می‌کند


سرپرست باشگاه استقلال در خصوص اینکه وزیر ورزش اعلام کرده دو باشگاه استقلال و پرسپولیس وضع‌شان خوب است و مشکل مالی ندارند، گفت: به هر حال هر دو باشگاه مشغول کار خود هستند. باید به وزیر هم فرصت داد. دو سازمان ادغام شده و همه باید با هم تعامل داشته باشیم تا به سرمنزل مقصود برسیم.

وی یاداور شد: نباید وزیر را تحت فشار قرار داد. این کار درست نیست. خود او می‌داند که باید حساب و کتاب کند و اگر تصمیم درستی نگیرد، همه به دنبال پاسخگویی هستند. اگر من بخواهم بیشتر از این در مورد هیئت مدیره صحبت کنم، سوء تفاهم پیش می‌آید و این احساس پیش می‌آید که من برای خودم این حرف‌ها را می‌زنم


فتح‌الله‌زاده در ادامه به فارس گفت: فقط یک بار با عباسی دیدار داشتم و از من در مورد هیئت مدیره نظر خواست و دو نفر را به او پیشنهاد دادم اما اینکه ایشان چه کسی را انتخاب کند، خودش می‌داند و نباید برای انتخاب نفرات او را تحت فشار قرار داد. باید بگذاریم انتخاب‌ها به عهده وزیر باشد چرا که اگر شخصی به وی تحمیل شود، به هدف خود نمی‌رسیم ولی اگر افراد زیر نظر آقای عباسی انتخاب شوند، تا پایان کارشان حمایت می‌شوند.



وی با اشاره به مشکلات مالی باشگاه استقلال تصریح کرد: مشکلات مالی همچنان پابرجا است و ما با سیلی صورت خود را سرخ نگه داشته‌ایم اما به زودی این مسائل حل می‌شود. مصوبه مجلس مبنی بر عدم پرداخت پول به فوتبال کار را برای وزیر سخت کرده اما ما به دنبال راهکار برای حل این مسئله هستیم


فتح‌الله‌زاده در مورد روزشمار یکی از روزنامه‌ها در خصوص استعفایش به دلیل مسائل مالی اظهار داشت: آنها می‌توانند این کار را انجام دهند. 50 سال بعد از این هم می‌توانند به کارشان ادامه دهند. اصلا برایم مهم نیست. بار دیگر می‌گویم کسی که خودش را به خواب می‌زند را نمی‌شود از خواب بیدار کرد.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود جاسم کرار به دلیل مصدومیت تا سه هفته دیگر نمی‌تواند برای استقلال بازی کند، گفت: این سه هفته دوری درست نیست. تا زمانی که جاسم کرار به ایران نیاید و پزشکان ما او را معاینه نکنند نمی‌توانیم در مورد آسیب‌دیدگی او صحبت کنی

سرپرست باشگاه استقلال در مورد شرایط فنی این تیم خاطرنشان کرد: از وضعیت تیم راضی هستیم. بچه‌های تیم ملی هم که بازگردند، وضعیت بهتر می‌شود. به هر حال کار کردن سخت است. رقابت‌ها فشرده است اما باید با همین شرایط کار کرد.


فتح‌الله‌زاده در خصوص اینکه باشگاه تراکتورسازی از سازمان لیگ درخواست کرده بیش از 10 درصد ظرفیت ورزشگاه آزادی در اختیار هواداران این تیم قرار گیرد، گفت: هر موقع با تراکتورسازی در تهران بازی داشتیم طبق قانون 10 درصد ورزشگاه را در اختیارشان گذاشته‌ایم. اگر قرار باشد بیش از این ظرفیت در اختیار هواداران تراکتورسازی قرار بگیرد، هواداران استقلال بیرون می‌مانند و این درست نیست در یک بازی خانگی هواداران استقلال از تماشای بازی تیم خود لذت نبرند.

اگر هواداران ما به ورزشگاه نیایند، می‌توانیم بیش از 10 درصد ظرفیت ورزشگاه را در اختیار هواداران تراکتورسازی قرار دهیم اما من مطمئنم برای خود استقلالی‌ها هم جا تنگ است.



وی در ادامه گفت‌وگو با فارس در مورد جلسه کمیته انضباطی بابت شکایت از محمد مایلی کهن گفت: به دلیل اینکه سفر بودم نتوانستم روز گذشته در جلسه کمیته انضباطی باشم اما حتما جلسه دیگری گذاشته می‌شود که در آن شرکت می‌کنم.



عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره اظهارات کی‌روش مبنی بر لزوم حمایت افراد خارج از فدراسیون و نارضایتی از امکانات ورزش ایران گفت: از مشکلاتی که کی‌روش از آنها صحبت کرده خبر ندارم چرا که گزارشی به ما داده نشده است. اگر لازم باشد جلسه‌ای با کی‌روش خواهیم گذاشت. همه موظف هستیم تمام تلاشمان را برای تیم ملی انجام دهیم.



فتح‌الله‌زاده در خصوص اینکه کی‌روش اعلام کرده لیگ ایران لیاقت این تماشاگران را ندارد، عنوان کرد: فکر نمی‌کنم کی‌روش چنین منظوری داشته باشد. او یک مربی حرفه‌ای است. AFC لیگ ما را تمجید می‌کند چون که کیفیت خوبی دارد. اگر این لیگ لیاقت نداشت برای هر بازی 60 تا 70 هزار تماشاگر به ورزشگاه نمی‌آمد.

پیش‌بینی نتیجه بازی دشوار است

پورحیدری: خاطرات خوبی از استقلالی‌های تراکتور داریم./

سرپرست تیم فوتبال استقلال تهرن گفت: تراکتورسازی تیم قابل احترامی است و وجود تعدادی از استقلالی ها در این تیم قطعا کیفیت فنی این مسابقه را بالا خواهد برد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، منصور پورحیدری سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران گفت: ملی پوشان استقلال امروز وارد کشور شدند، اما ولید علی فردا به ایران می رسد.

وی ادامه داد: تراکتورسازی تیم قابل احترامی است و وجود تعدادی از استقلالی ها در این تیم قطعا کیفیت فنی این مسابقه را بالا خواهد برد. واقعیت امر این است که خاطرات خوبی از این عزیزان داریم و از دیدار مجدد آنها خوشحال می شویم.

پورحیدری گفت: پیش بینی نتیجه این مسابقه دشوار است اما امیدوارم با حضور پر تعداد هوادارانمان و حمایت آنها به نتیجه مطلوب دست پیدا کنیم. حضور هواداران می تواند، ناهماهنگی طبیعی که ممکن است به دلیل عدم حضور بازیکنان ملی ایجاد شده باشد را جبران کند.



پزشک استقلال اعلام کرد

منتظری تا دربی آماده می‌شود/ زندی عصایش را کنار گذاشت./


مدافع مصدوم تیم فوتبال استقلال تهران تا دیدار با پرسپولیس به شرایط مناسب بدنی خواهد رسید.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، اکبر رضایی پزشک تیم فوتبال استقلال پیرامون آخرین وضعیت مصدومان گفت: میثم حسینی شرایطش بهتر است اما باید ارزیابی بیشتری از ناحیه مصدوم پایش داشته باشیم. این بازیکن در صورت صلاحدید کادر فنی مشکلی برای بازی جمعه ندارد.

وی ادامه داد: وضعیت پژمان منتظری هم مطلوب است و نقاهتش در حال اتمام است، طوری برنامه ریزی کردیم تا این مدافع با آمادگی کامل به دربی برسد.

رضایی در انتها گفت: همانطور که قبلا گفته بودم شرایط بهبودی فریدون زندی بهتر از حد تصور پیش می رود. تلاش و پشتکار او ستودنی است، در حال حاضر یکی از عصاهایش را کنار گذاشته و مشغول فیزیوتراپی و آب درمانی است.

عذرخواهی «جوادالله‌وردی» از استقلالی‌ها پس از 38 سال/ بزودی می‌گ

عذرخواهی «جوادالله‌وردی» از استقلالی‌ها پس از 38 سال/ بزودی می‌گویم چه کسی مقصر آن اتفاق بود./


جوادالله وردی را هنوز متهم می کنند که در بازی معروف 16 شهریور ماه سال 1352 به پرسپولیس راه داده است.
 
در بازی معروف 16 شهریور 52، پرسپولیس برابر استقلال با نتیجه 6-صفر برنده شد. جوادالله وردی بازیکن 21 ساله خط دفاع تیم تاج سابق بود که بعد از این باخت به تیم پرسپولیس رفت. رفتن او به پرسپولیس شبهات بسیاری را مطرح ساخت از جمله اینکه در آن بازی، به بازیکنان تیم سرخپوش راه داده است.
گفت‌وگوی خبرنگار ورزشی برنا با الله وردی را در زیر می خوانید: 

*بعد از 38 سال متهم ردیف اول سنگین ترین باخت استقلال هستید. چرا این مسئله در ذهن اهالی فوتبال روشن نمی شود؟
-بعد از 38 سال، از هواداران استقلال عذر می خواهم چون به گونه ای رفتار کردم که مقصر باخت لقب گرفتم. حساب من با هواداران استقلال که من را با تمام وجود دوست داشتند جداست؛ من محبوب آنها بودم و نباید به گونه ای برخورد می کردم که قداست عملکردم برای آنها کم شود البته از حیث فنی هیچ مشکلی نداشتم.

*یعنی چه؟
-در آن بازی ما شش گل خوردیم که سه تایش شوت از راه دور و 2 تایش اشکال منصور رشیدی و عبدالهی در دفع توپ بود، گیرم که من سوتی دادم، فقط یک گل می ماند، بعد هم اگر می خواستم راه بدهم جوری راه می دادم که در 90 دقیقه دستم نشکند و مینسک زانویم پاره نشود. چطور من راه دادم و مصدوم هم شدم و شش ماه خانه نشین شدم؟!

*پس چرا عذرخواهی می کنید؟
-چون بعد از بازی روبروی پرویز خسروانی مالک باشگاه ایستادم و وقتی به ما گفت شما ننگ تاج هستید، من گفتم شما رییس ننگ ها هستید و به پرسپولیس رفتم. عذرخواهی من به علت آن است که طوری رفتار کردم که خودم را مقصر کردم وگرنه مقصر آنهایی هستند که شب قبل از بازی بخاطر رفتارهایشان در کلانتری تشریف داشتند.

*شما واقعا روی یک گل مقصر بودید؟
-من می گویم اگر قرار است مقصر باشم هم روی یک گل مقصر بودم، اما به راستی من جواد الله وردی نه، من یک آدمک، یک مترسک، آن 10 بازیکن دیگر تاج کجا بودند؟! پرسپولیس 10-11 سال قبل 9 نفره شد و با استقلال مساوی کرد. فکر کنید من اصلا در زمین نبودم، آن همه ملی پوش باید 6 گل از پرسپولیس می خوردند؟ هزار بار گفته ام و برای هزار و یکمین بار می گویم که مگر آقایان دیگر رفته بودند گل بچینند؟

*چرا رفتید پرسپولیس؟ خودتان قضیه را وارونه نکردید؟
-در زندگی ام ذلت را تحمل نکرده ام، 21 ساله بودم وقتی خسروانی به بچه ها گفت شما ننگ هستید انتظار داشتم یکی جواب بدهد اما نه ... هیچ کس جواب نداد، من هم جواب دادم، خسروانی ناراحت شد اما چند روز بعد کسی را فرستاد که من را برگرداند اما من تصمیم خود را گرفته بودم و به پرسپولیس رفتم، تازه در پرسپولیس هم شرایط خوبی را نداشتم.

*یعنی چی؟
-درست است که بهزادی خودش من را به پرسپولیس آورده بود اما چشمتان روز بد نبیند، تا یک سال به من می گفتند تو هنوز خونت آبیه!

*می گویند دل جوادالله وردی بعداز گذشت این همه سال با تاج است؟
-با پرسپولیس از فوتبال خداحافظی کرده ام اما مگر می توان روزهای خوبی را که در کنار تاج سابق بودم را فراموش کنم؟ محبت های تاجی ها را فراموش نمی کنم و از آنها عذر می خواهم که نماندم و حقیقت ماجرا را روشن نکردم، نگفتم عامل باخت ما چه کسی بود.

واکنش منصور رشیدی به مصاحبه «الله وردی»؛ اگر من مقصر بودم چرا ای

واکنش منصور رشیدی به مصاحبه «الله وردی»؛ اگر من مقصر بودم چرا این آقا از استقلال رفت؟!



دروازه بان اسبق تیم ملی فوتبال به مصاحبه اخیر جواد الله وردی واکنش نشان داد.

منصور رشیدی دروازه‌بان اسبق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه تاج سابق در واکنش به مصاحبه امروز جواد الله وردی، به خبرنگار ورزشی برنا گفت: « می خواستم از ایشان بپرسم اگر در بازی شش تایی من روی گل ها مقصر بودم پس چرا این آقا(الله وردی) از تیم رفت؟»

وی افزود:« ایشان به بازیکنانی اشاره کرده که شب بازی در کلانتری بودند اما ایکاش می گفت اشتباهات خودش در آن بازی بیشتر بود یا آن بازیکنان.»

دروازه‌بان اسبق تیم ملی در انتها گفت:« اگر بنده در آن بازی روی گل ها مقصر بودم مطمئنا تقصیرات این آقا کمتر از من نبود.»