استقلال قویترین تیم آبی رنگ دنیا

تمام اخبار وحواشی اطراف استقلال تهران

استقلال قویترین تیم آبی رنگ دنیا

تمام اخبار وحواشی اطراف استقلال تهران

فتح‌الله‌زاده: این حرف‌ها خاله‌زنکی است؛ برای ماندن لابی نمی‌کنم

اگر لیگ ایران لیاقت نداشت این همه تماشاگر نمی‌آمد
فتح‌الله‌زاده: این حرف‌ها خاله‌زنکی است؛ برای ماندن لابی نمی‌کنم

خبرگزاری فارس: سرپرست باشگاه استقلال گفت: برای ماندن در استقلال دنبال لابی‌کردن نیستم.

خبرگزاری فارس: فتح‌الله‌زاده: این حرف‌ها خاله‌زنکی است؛ برای ماندن لابی نمی‌کنم

علی فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص شایعات اخیر در مورد هیئت مدیره این باشگاه و معرفی نکردن اعضای هیئت مدیره از سوی وزارت ورزش عنوان کرد: این مسئله در حیطه اختیارات من نیست که صحبت کنم. اعضای هیئت مدیره را ما انتخاب نمی‌کنیم. بنده تا روزی که مسئولیت دارم کار می‌کنم و آنقدر درگیر مسائل باشگاه هستم که به این شایعات توجه نمی‌کنم و نمی‌توانم به آنها رسیدگی کنم. تا روزی که بخواهند کارم را انجام می‌دهم.



وی درباره اینکه گفته می‌شود برخی افراد، با نفوذ به وزیر ورزش به دنبال حضور مهره‌هایشان در هیئت مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هستند تاکید کرد: شاید برای برخی‌ها این بحث‌ها مهم باشد اما من اصلا پیگیر این مسائل نیستم و مهم نیست باشم یا نباشم. چون در حال انجام وظیفه‌ام هستم. من برای کارم حرص و جوش می‌خورم اما اگر قرار باشد به این کارها و حرف‌ها توجه کنم دیگر نمی‌توانم به تیم برسم. برای ماندن تلاش نمی‌کن


فتح‌الله‌زاده افزود: نباید دنبال این مسائل باشیم. این صحبت‌ها، حرف‌های خاله زنکی است و در شأن و شخصیت ما نیست. دنبال لابی‌کردن هم نیستم. آقای عباسی، فرد باهوش و مدبری است و می‌داند چه کار می‌کند


سرپرست باشگاه استقلال در خصوص اینکه وزیر ورزش اعلام کرده دو باشگاه استقلال و پرسپولیس وضع‌شان خوب است و مشکل مالی ندارند، گفت: به هر حال هر دو باشگاه مشغول کار خود هستند. باید به وزیر هم فرصت داد. دو سازمان ادغام شده و همه باید با هم تعامل داشته باشیم تا به سرمنزل مقصود برسیم.

وی یاداور شد: نباید وزیر را تحت فشار قرار داد. این کار درست نیست. خود او می‌داند که باید حساب و کتاب کند و اگر تصمیم درستی نگیرد، همه به دنبال پاسخگویی هستند. اگر من بخواهم بیشتر از این در مورد هیئت مدیره صحبت کنم، سوء تفاهم پیش می‌آید و این احساس پیش می‌آید که من برای خودم این حرف‌ها را می‌زنم


فتح‌الله‌زاده در ادامه به فارس گفت: فقط یک بار با عباسی دیدار داشتم و از من در مورد هیئت مدیره نظر خواست و دو نفر را به او پیشنهاد دادم اما اینکه ایشان چه کسی را انتخاب کند، خودش می‌داند و نباید برای انتخاب نفرات او را تحت فشار قرار داد. باید بگذاریم انتخاب‌ها به عهده وزیر باشد چرا که اگر شخصی به وی تحمیل شود، به هدف خود نمی‌رسیم ولی اگر افراد زیر نظر آقای عباسی انتخاب شوند، تا پایان کارشان حمایت می‌شوند.



وی با اشاره به مشکلات مالی باشگاه استقلال تصریح کرد: مشکلات مالی همچنان پابرجا است و ما با سیلی صورت خود را سرخ نگه داشته‌ایم اما به زودی این مسائل حل می‌شود. مصوبه مجلس مبنی بر عدم پرداخت پول به فوتبال کار را برای وزیر سخت کرده اما ما به دنبال راهکار برای حل این مسئله هستیم


فتح‌الله‌زاده در مورد روزشمار یکی از روزنامه‌ها در خصوص استعفایش به دلیل مسائل مالی اظهار داشت: آنها می‌توانند این کار را انجام دهند. 50 سال بعد از این هم می‌توانند به کارشان ادامه دهند. اصلا برایم مهم نیست. بار دیگر می‌گویم کسی که خودش را به خواب می‌زند را نمی‌شود از خواب بیدار کرد.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود جاسم کرار به دلیل مصدومیت تا سه هفته دیگر نمی‌تواند برای استقلال بازی کند، گفت: این سه هفته دوری درست نیست. تا زمانی که جاسم کرار به ایران نیاید و پزشکان ما او را معاینه نکنند نمی‌توانیم در مورد آسیب‌دیدگی او صحبت کنی

سرپرست باشگاه استقلال در مورد شرایط فنی این تیم خاطرنشان کرد: از وضعیت تیم راضی هستیم. بچه‌های تیم ملی هم که بازگردند، وضعیت بهتر می‌شود. به هر حال کار کردن سخت است. رقابت‌ها فشرده است اما باید با همین شرایط کار کرد.


فتح‌الله‌زاده در خصوص اینکه باشگاه تراکتورسازی از سازمان لیگ درخواست کرده بیش از 10 درصد ظرفیت ورزشگاه آزادی در اختیار هواداران این تیم قرار گیرد، گفت: هر موقع با تراکتورسازی در تهران بازی داشتیم طبق قانون 10 درصد ورزشگاه را در اختیارشان گذاشته‌ایم. اگر قرار باشد بیش از این ظرفیت در اختیار هواداران تراکتورسازی قرار بگیرد، هواداران استقلال بیرون می‌مانند و این درست نیست در یک بازی خانگی هواداران استقلال از تماشای بازی تیم خود لذت نبرند.

اگر هواداران ما به ورزشگاه نیایند، می‌توانیم بیش از 10 درصد ظرفیت ورزشگاه را در اختیار هواداران تراکتورسازی قرار دهیم اما من مطمئنم برای خود استقلالی‌ها هم جا تنگ است.



وی در ادامه گفت‌وگو با فارس در مورد جلسه کمیته انضباطی بابت شکایت از محمد مایلی کهن گفت: به دلیل اینکه سفر بودم نتوانستم روز گذشته در جلسه کمیته انضباطی باشم اما حتما جلسه دیگری گذاشته می‌شود که در آن شرکت می‌کنم.



عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره اظهارات کی‌روش مبنی بر لزوم حمایت افراد خارج از فدراسیون و نارضایتی از امکانات ورزش ایران گفت: از مشکلاتی که کی‌روش از آنها صحبت کرده خبر ندارم چرا که گزارشی به ما داده نشده است. اگر لازم باشد جلسه‌ای با کی‌روش خواهیم گذاشت. همه موظف هستیم تمام تلاشمان را برای تیم ملی انجام دهیم.



فتح‌الله‌زاده در خصوص اینکه کی‌روش اعلام کرده لیگ ایران لیاقت این تماشاگران را ندارد، عنوان کرد: فکر نمی‌کنم کی‌روش چنین منظوری داشته باشد. او یک مربی حرفه‌ای است. AFC لیگ ما را تمجید می‌کند چون که کیفیت خوبی دارد. اگر این لیگ لیاقت نداشت برای هر بازی 60 تا 70 هزار تماشاگر به ورزشگاه نمی‌آمد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد