استقلال قویترین تیم آبی رنگ دنیا

تمام اخبار وحواشی اطراف استقلال تهران

استقلال قویترین تیم آبی رنگ دنیا

تمام اخبار وحواشی اطراف استقلال تهران

رویارویی مظلومی و فرکی در تمرین استقلال

رویارویی مظلومی و  فرکی در تمرین استقلال
حضور کرار آماده و غیبت هافبک کویتی مقابل تراکتور سازی

خبرگزاری فارس: جاسم کرار هافبک عراقی استقلال باحضوری آماده در تمرین این تیم به شایعات اخیر پایان داد.

خبرگزاری فارس: حضور کرار آماده و غیبت هافبک کویتی مقابل تراکتور سازی

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال استقلال از ساعت 20 امشب در ورزشگاه دستگردی در حالی تمریناتش را برگزار کرد که جاسم کرار هافبک عراقی این تیم آماده و سر حال در کارهای تاکتیکی تیمش شرکت کرد. این بازیکن در جریان یکی از دیدارهای تیم ملی عراق دچار آسیب دیدگی شده بود و طی چند روز گذشته شایعاتی پیرامون مصدومیت و غیبتش مقابل تراکتور سازی به گوش می‌رسید.

* قبل از آغاز تمرین امروز تیم فوتبال نفت تهران در ورزشگاه دستگردی تمرین می‌کرد که همین مسئله باعث رویارویی مظلومی و فرکی شد این دو مربی در خصوص دیدارهای آتی تیمشان و همچنین غیبت بازیکنان ملی پوش در تمرینات هفته گذشته با یکدیگر به صحبت پرداختند.

* یعقوب کریمی هافبک فصل گذشته استقلال با مربیان و بازیکنان این تیم خوش و بش کرد.

* پژمان منتظری و کیانوش رحمتی به تمرینات اختصاصی و دویدن دور زمین پرداختند.

* ولید علی هافبک کویتی استقلال در تمرین امروز این تیم نیز شرکت نکرد گفته می‌شد این بازیکن امروز به استقلالی‌ها اضافه می‌شود اما ظاهرا او با مشکل گذرنامه رو به رو است و به همین دیدار جمعه مقابل تراکتور سازی را از دست داد.

*میشائیل هنکه مربی آلمانی تیم استقلال بعد از چند روز غیبت پس از گذشته یک ساعت از تمرین آبی پوشان به ورزشگاه دستگردی رسید و تنها از روی نیمکت نظاره گر کارهای تاکتیکی شد.

* یکی دیگر از نکات قابل توجه تمرین امروز غیبت ملی پوشانی چون مهدی رحمتی، و فرهاد مجیدی بود. رحمتی به دلیل مصدومیت و فرهاد مجیدی به دلیل خستگی در تمرین امروز شرکت نکردند اما تیموریان، جباری و حیدری با حضور در تمرین آبی پوشان تنها به ریکاوری پرداختند.

* دویدن دور زمین، ارسال از جناحین و فوتبال در نیمی از زمین از برنامه های اصلی تمرین امروز آبی پوشان بود.

سرمربیان دو تیم استقلال و تراکتور سازی فردا از ساعت 14 در محل سازمان لیگ پاسخگوی سؤالات خبرنگاران خواهند بود. دو تیم فوتبال استقلال و تراکتور سازی از ساعت 18:45 دقیقه روز جمعه در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد