استقلال قویترین تیم آبی رنگ دنیا

تمام اخبار وحواشی اطراف استقلال تهران

استقلال قویترین تیم آبی رنگ دنیا

تمام اخبار وحواشی اطراف استقلال تهران

خسرو حیدری: مجیدی می‌توانست به تیم ملی کمک کند/ امیدوارم بازیکنا

مدافع راست تیم فوتبال استقلال گفت: مجیدی می توانست با حضور خود در تیم ملی قدرت بیشتری به خط حمله بدهد، اما حالا امیدوارم بازیکنان جوان بتوانند جای خالی او را پُر کنند.
 
خسرو حیدری در خصوص آخرین وضعیت تیم خود به خبرنگار ورزشی برنا گفت: بعد از کسب پیروزی مقابل سایپا تیم ما در وضعیت خوبی قرار دارد. سه امتیاز دیدار برابر سایپا برای ما از اهمیت بالایی برخودار بود فکر می کنم تا به امروز نتایج خوبی در لیگ کسب کردیم که باید همین روند را ادامه دهیم.

وی درباره دیدار برابر سایپا ادامه داد: کاملا روی حریف شناخت داشتیم و می دانستیم این تیم برای کسب امتیاز به میدان آمده است، اما در نهایت موفق شدیم در دقایق پایانی گل برتری را وارد دروازه سایپا کرده و 3 امتیاز بازی را از خود کنیم.

مدافع آبی پوشان عنوان کرد: اصلاً بازی قشنگی نبود. دلیلش این بود که سایپا خیلی فشرده و دفاعی بازی کرد. تیم ما هم بازی خوبی به نمایش نگذاشت. ما در هفته گذشته دیدار سختی را پشت سر گذاشته بودیم.

حیدری در پاسخ به این سوال که "آیا استقلال می تواند قهرمان لیگ شود؟" گفت: ما تیم بسیار خوبی داریم، ولی زود است از حالا درباره قهرمانی حرف بزنیم. نیم فصل اول برای ما از اهمیت بالایی برخورداراست و باید امتیازات لازم را کسب کنیم تا بتوانیم برای کسب قهرمانی بجنگیم. هدف تیم ما قهرمانی است و باید به این عنوان برسیم.

وی در پایان درخصوص خداحافظی مجیدی از تیم ملی گفت: فرهاد مجیدی فوتبالیست بزرگی است و توانایی بالایی دارد. او می توانست با حضور خود در تیم ملی قدرت بیشتری به خط حمله بدهد، ولی این بازیکن بزرگ تصمیم خود را گرفته و از تیم ملی خداحافظی کرده و امیدوارم بازیکنان جوان تیم ملی بتوانند جای خالی او را پر کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد