استقلال قویترین تیم آبی رنگ دنیا

تمام اخبار وحواشی اطراف استقلال تهران

استقلال قویترین تیم آبی رنگ دنیا

تمام اخبار وحواشی اطراف استقلال تهران

شهرآورد از نوعی دیگر

شهرآورد از نوعی دیگر 
تصویر خبر

جام ولایت فرصت مغتنمی است برای استقلال تا ارزیابی متفاوتی از نفرات خود داشته باشد و فرصت بیشتری به بازیکنانی برسد که علی رغم شایستگی های فراوان فرصت عرض اندام کمتری تا به اینجای کار را داشته اند یا به نوعی در صدر نشینی مقتدرانه فعلی استقلال به لحاظ کمی نقش کمتری داشته اند... به هر روی انتقاداتی از سوی مسئولین باشگاه خاصه سرمربی محترم استقلال به چگونگی و زمان بندی این جام سه جانبه وارد شده که الحق در جای خود محترم و قابل تامل است. در هر صورت با تمام کاستی ها این جام در حال برگزاری است و استقلال به عنوان پرافتخارترین تیم ایران زمین در قاره کهن پس انجام اولین بازی، حال در دومین و آخرین نبرد خود باید به مصاف رقیب دیرینه سرخ پوش برود.

بازی با حریف دیرینه در همه رده ها و در هر زمانی برای هواداران مهم و حائز اهمیت است، پس از 3 برد پیاپی آنهم در لیگ برتر حالا در این جام، استقلال باید در غیاب مهدی رحمتی، پ‍‍ژمان منتظری، مجتبی جباری، آندرانیک تیموریان، میلاد میداودی، خسرو حیدری، کرار جاسم و فرهاد مجیدی در این میدان حاضر شود و باید پذیرفت شمایل استقلال با بازیهای لیگ برتر و شهرآورد اخیر که با برتری مقتدرانه 2 بر صفر آبی پوشان به اتمام رسید متفاوت است اما آنچه همیشه بوده، هست و خواهد ماند نام پر افتخار استقلال و آن دو ستاره دست نیافتنی بر روی پیراهن جاودانه نیلوفری است...

بار دیگر مجال زیبایی پیش آمده تا در روزی عرفانی و عیدی زیبا در کنار هم باشیم، جدای از نتیجه و اینکه در غیاب یک لشگر ملی پوش و مصدوم با کدام ترکیب و کدام ابزار باید با حریفی رو در رو شویم که شانس استراحت و ریکاوری بیشتری داشته، آنچه بر جای می ماند ارائه یک نمایش دلپذیر از اعضای تیم و حضوری پر رنگ در روز سرد پاییزی از هوادارانی است که حتی در چنین مسابقاتی تعهد و عشق خود به تیم محبوبشان را از یاد نخواهند برد.

وعده دیدار ما ساعت 16 و 30 دقیقه دوشنبه، ورزشگاه آزادی تهران


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد