استقلال قویترین تیم آبی رنگ دنیا

تمام اخبار وحواشی اطراف استقلال تهران

استقلال قویترین تیم آبی رنگ دنیا

تمام اخبار وحواشی اطراف استقلال تهران

چندتاخبر اراستقلال

مسابقه های فرسایشی و مصدومیت مزمن مثل خسرو حیدری 
تصویر خبر

نکته ای که به تمامیت فوتبال و از جمله تیم ملی لطمه وارد می کند،خستگی و بالاتر از خستگی،فرسودگی بازیکنان است و نیز این نکته:

تیمها،فرصت کافی-یعنی حداقل فرصت لازم-برای تمرین و بالاتر بردن کیفیت فنی خود را ندارند.

سه بازی در 8 روز یا 9 روز ،نه زمان لازم برای ریکاوری  و بازیابی انرژی و قدرت از دست رفته را در اختیار قرار می دهد،نه مجال برای ارتقای کیفیت تکنیکی و تاکتیکی فراهم می سازد.

فشردگی{خستگی آور و فرساینده است،آفات دیگری هم دارد.}....مصدوم شدن و آسیب دیدن بازیکنان.نه بر اثر حادثه و برخورد و شدت عمل حریفان،بلکه به خاطر کاهش نیروی بدنی و از دست دادن نشاط و شادابی روحی.

خسرو حیدری یک نشانه تمام عیار است.تیم ملی ،یکی از اصلی ترین مردان کلیدی و بازیکنان محوری خود را ندارد.چرخه حرکات تهاجمی تیم ملی مسلما به خوبی بازی های پیش نخواهد چرخید.حیدری مغلوب خستگی،بر اثر فشردگی مسابقه ها و برنامه 3 بازی در ده روز شد که هیچ فایده ای –جز ضرر-برای فوتبال ندارد.اگر دقیق و درست و همه جانبه نگاه کنیم متوجه نمونه های دیگری هم می شویم که اغلب به"روان باختگی"،بی حوصلگی،تند خویی و برخوردهای کلامی منجر شده،و در شکل غیر فیزیکی خود را نشان می دهد.

آیا این نتایج،که برآیند حتمی فشار آوردن بر بازیکنان است،همان اهدافی است که برنامه ریزان و برنامه سازان مسابقه های لیگ مد نظر دارند؟آیا منظور از تمرین،نپرداختن به غلطهای تکنیکی و اشتباهات تاکتیکی است؟آیا مجبور و ناچاریم جوری تمرین کرده و مسابقه بدهیم که بهترین بازیکن خود را ،بدون هیچ دلیل و بدون هیچ برخوردی روی برانکارد در مراکز پزشکی –ورزشی و ناچار از فیزیوتراپی و حتی جراحی های کوچک و بزرگ ببینیم؟}

آیا قرار نیست،بعد از هر مسابقه به بازیابی قوای از دست رفته بپردازیم و برای مقابله با حریف بعدی فرصت کافی جهت مرور فنون حرکتی و تاکتیکی  داشته باشیم؟آیا قرار نیست فوتبال در جاده پیشرفت پیش برود؟و آیا محکوم و مجبوریم که برای هر بازی ملی لیگ را 15 یا 20 روز تعطیل کنیم؟

 اقدام غیر حرفه ای آنان که خارج از گودند! 
تصویر خبر

به نظر می رسد به رغم همه اقدامات انجام شده در جهت پیگیری ادعاهای مطروحه پیرامون آکادمی باشگاه استقلال و جلسات کمیته انضباطی باشگاه استقلال، برخی عوامل در برخی برنامه های رادیویی و تلویزیونی همچنان چشم بر واقعیت بسته اند و برای آنکه خوراک عوام پسندی برای مخاطبان خود پیدا کنند، سوار بر امواج رسانه ای دست ساز شده و ادعاهای تکراری، ثابت نشده و بی مدرک را مدام تکرار می کنند غافل ازاینکه طرح اتهام ثابت نشده به خودی خود جرم است.

بعد از یکی دو برنامه رادیویی، برنامه خارج از گود بخش خبری 20 و 30 دقیقه شبکه دوم سیما، که گویی در تمام یک هفته گذشته در خواب بوده و خبری از برگزاری جلسات کمیته انضباطی باشگاه استقلال ندارد، ساعتی پیش بدون نظر گرفتن ساده ترین اصول حرفه ای رسانه ای، اقدام به پخش یکطرفه ادعاهای فردی نمود که در زیر نویس، مربی تیم های پایه استقلال معرفی شد. این در حالی است که هفته پیش در دو نوبت با حضور مسوولان باشگاه استقلال و فدراسیون فوتبال این پرونده مورد بحث و بررسی قرار گرفت. اما اینکه چرا سردبیران و خبرنگاران این بخش خبری همچنان قصد دارند خود را بی خبر از اقدامات یک هفته اخیر کمیته انضباطی استقلال نشان دهند جای سوال دارد.

جالب اینکه گزارشگر این برنامه در خاتمه گزارش تاکید دارد "این بخش آمادگی شنیدن پاسخ مسوولان استقلال را دارد."!!  این در حالی است که "خارج ازگود" بصورت زنده پخش نمی شود و امکان انعکاس همزمان پاسخ باشگاه استقلال وجود داشت اما گویا تمایلی برای این کار نزد خارج از گودی ها نیست!

دست اندرکاران بیست و سی در حالی فرصت پاسخگویی موازی در گزارش را از مسوولان استقلال گرفتند که در فصل تست فنی از بازیکنان رده های پایه ی این باشگاه ، عوامل مختلف صدا و سیما از خبرنگار و گوینده گرفته تا راننده و کارمند آرشیو برای معرفی فرزندان یا بستگان خود با مسوولان باشگاه استقلال تماس می گیرند، اما در چنین مواقعی به دنبال مقامی برای پاسخگویی به اتهامات ثابت نشده نمی گردند!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد