استقلال قویترین تیم آبی رنگ دنیا

تمام اخبار وحواشی اطراف استقلال تهران

استقلال قویترین تیم آبی رنگ دنیا

تمام اخبار وحواشی اطراف استقلال تهران

ورزش حرفه‌ای به ضرر سلامتی است

ورزش حرفه‌ای به ضرر سلامتی است
انوشیروانی: بهترین نتیجه تاریخ را گرفتیم/ مسئولانی که شعار می‌دادند کجا هستند

خبرگزاری فارس: نایب قهرمان فوق سنگین وزنه‌برداری جهان گفت: در قبال زحماتی که ورزشکاران


در ایران می‌کشند تا بتوانند سهمیه حضور در المپیک را کسب کنند، مسئولانی که فریاد می‌زدند و


شعار می‌دادند کجا هستند؟

انوشیروانی و وزنه برداری


 سجاد انوشیروانی در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبری فارس «توانا»، در مورد شرایط آمادگی‌اش گفت: در دوران نقاهت پس از مصدومیت به سر می‌برم و در مجموع شرایط بدی ندارم.
وی در پاسخ به این سوال که برای بهبود آسیب دیدگی‌اش به عمل جراحی نیاز ندارد، گفت: برای عمل کردن وقت نیست. آمپول به زانویم تزریق شده و منتظرم تا روند درمانم به سرعت طی شود.


خبرگزاری فارس: انوشیروانی: بهترین نتیجه تاریخ را گرفتیم/ مسئولانی که شعار می‌دادند کجا هستند
انوشیروانی در مورد استارت کار وزنه‌برداران ملی‌پوش برای حضور در المپیک در پاسخ به این سوال که با وجود مصدومیت کار دشواری در پیش ندارد، گفت: یک سال و نیم است که با این وضعیت مواجه هستم و بنا بر اعلام پزشکانم دیگر هیچگاه زانویم مثل روز اول نخواهد شد. مجبورم با همین شرایط ادامه دهم.
وزنه برداران سنگین وزن واعتبار ایران
وی با بیان اینکه تیم ملی تاریخ وزنه‌برداری برای اولین بار در تاریخ این رشته ورزشی روی سکوی سوم رفت و 6 سهمیه کامل المپیک را کسب کرد،  تأکید کرد: ورزش حرفه‌ای سلامتی نمی‌آورد بلکه سلامتی را هم می‌گیرد و ای کاش این جمله را مسئولان درک کنند و معنای آن را بفهمند. در قبال زحماتی که ورزشکاران در ایران می‌کشند تا بتوانند سهمیه حضور در المپیک را کسب کنند؛ مسئولانی که فریاد می‌زدند و شعار می‌دادند کجا هستند؟

نایب قهرمان فوق سنگین وزنه‌برداری جهان گفت: در وزنه‌برداری کار انجام شده و برنامه‌ریزی درستی هم شده است اما آنهایی که قول و قرار می‌گذاشتند کجا هستند؟
 
وی در پاسخ به این سوال که سقف ارزوهایش کجاست؛ تأکید کرد: تا مدال جهانی رفتم و ازاین به بعد برای مدال المپیک تمام تلاشم را انجام می‌دهم چراکه مدال المپیک یک چیز دیگر است.

انوشیروانی در خصوص اینکه بعد از المپیک کار را ادامه می‌دهد، گفت: هنوز مشخص نیست. بستگی به شرایط دارد. پزشکان گفته‌اند باید جراحی کنم و پس از آن 6 ماه استراحت مطلق داشته باشم. پس از آن اگر خوب شدم و پزشکان اجازه دهند شاید 2 سال دیگر وزنه بزنم و بازی‌های آسیایی آخرین میدانی باشد که در آن حضور داشته باشم.
نفرات اول ودوم شدن در سنگین وزن به عبارتی گل  مسابقات شیرینی خاصی دارد
وی در مورد اینکه با حضور سلیمی به طلای المپیک فکر می‌کند، تصریح کرد: بعضی مواقع به طلای المپیک هم فکر می‌کنم. من با بهداد انقدر رفیق هستم که اگر لازم باشد به حرمت وی فکر طلای المپیک را از سرم بیرون کنم.

وزنه برداری