استقلال قویترین تیم آبی رنگ دنیا

تمام اخبار وحواشی اطراف استقلال تهران

استقلال قویترین تیم آبی رنگ دنیا

تمام اخبار وحواشی اطراف استقلال تهران

کارلوس کی‌روش: ارزش مربی به به کار زیاد نیست پیشنهاد کردم لیگ در

سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: ارزش کار یک مربی به کار زیاد نیست بلکه به نتیجه‌ای است که با تیمش می‌گیرد.

کارلوس کیروش

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در نشست کی‌روش با مربیان استان آذربایجان شرق، سرمربی تیم ملی ایران گفت: مربیان دو گونه کار می‌کنند یا به صورت روزمره بازی و تمرین می‌کنند یا به گونه‌ای کار می‌کنند که از خود میراثی ماندگار به جا بگذارند تا نفرات پس از آن‌ها بتوانند به راحتی کار کنند. من نوع دوم را باعث پیشرفت فوتبال ایران می‌دانم.

کی‌روش همچنین خطاب به مربیان استان آذربایجان شرقی گفت: ملاک ارزشمندی یک مربی، کار زیاد نیست، بلکه کسب نتایج خوب تیمی ارزش او را نشان می‌دهد. من از وقتی به ایران آمدم تلاش کردم که ایران و فرهنگ فوتبال این کشور را بشناسم و بر اساس آن‌ها برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت خود را طراحی کردم که به هدف نهایی‌ام برسم.

                                                     سرمربی تیم ملی ایران


سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال در ادامه با بیان اینکه مربیان برای موفقیت باید با مسئولان باشگاه‌هایشان هماهنگ باشند، اظهار کرد: امروز دید بیشتری نسبت به فوتبال ایران دارم و برنامه‌هایم را کاملا آماده کرده‌ام، قراردادم با فدراسیون فوتبال کاملا شفاف است و در آن قید شده که هدایت تیم ملی برای راهیابی به جام جهانی به عهده من است اما در این بین از تیم‌های پایه هم غفلت نخواهم کرد.

تیم ملی فوتبال ایران

کی‌روش همچنین برنامه‌ریزی فدراسیون و سازمان لیگ را "فشرده" توصیف و خاطرنشان کرد: پیشنهاد من به سازمان لیگ این بود که سال برنامه‌شان را از 12 ماه به 18 ماه افزایش دهند تا در طول سال، شش ماه برای تیم ملی فرصت داشته باشیم؛ اما این پیشنهاد عملی نبود و برنامه‌های فدراسیون هم غیر قابل حذف بود، بنابراین ناچار شدیم که برنامه‌های تیم ملی را در میان برنامه فشرده لیگ جا دهیم.

                                کارلوس کیروش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران

سرمربی تیم ملی فوتبال در ادامه باز هم به جام جهانی اشاره کرد و گفت: اگر فکر می‌کنید که فکر کردن به جام جهانی از حالا زود است از بازی‌های مقدماتی آن که خرداد برگزار می‌شود غافل شده‌اید. تیمی که می‌خواهد مسافر جام جهانهی شود باید از خیلی وقت پیش از آن کارش را شروع کند. تا آبان‌ماه سال آینده مسافران جام جهانی مشخص می‌شوند و ما تا آن وقت شش بازی از هشت بازی خود را انجام داده‌ایم. من نیاز به حمایت دارم که شانس ایران را برای قرار گرفتن در میان مسافران جام جهانی بیشتر کنم.

            

کی‌روش در پایان با بیان این که پیشنهادهای فدراسیون را برای برگزاری دیدارهای تدارکاتی با سوئد و ساحل عاج نپذیرفته است که رقابت‌های لیگ انجام شود، گفت: پس از دیدار با قطر، اردویی را در ایام نوروز برگزار می‌کنیم و سپس اردوی نهایی را در خردادماه برپا می‌کنیم.

در نشست کی‌روش با مربیان استان آذربایجان شرقی، حدود 50 نفر از مربیان تیم‌های رده‌های سنی مختلف استان در آمفی‌تئاتر هتل پارس تبریز برگزار شد.

                          چهره های تیم ملی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد