استقلال قویترین تیم آبی رنگ دنیا

تمام اخبار وحواشی اطراف استقلال تهران

استقلال قویترین تیم آبی رنگ دنیا

تمام اخبار وحواشی اطراف استقلال تهران

امیرابادی وتیموریان ازخودشان واستقلال میگویند

الریان بازیکنان خوبی دارد
امیرآبادی: بزرگترها باید پشتیبان ما باشند/ حرف‌های ما هم شوخی بود!

خبرگزاری فارس: بازیکن تیم استقلال با اشاره به مسائل شده در بحث دوپینگ گفت: از بزرگ‌ترها انتظار بیشتری داریم و آنها باید پشتیبان بازیکنان باشند.

خبرگزاری فارس: امیرآبادی: بزرگترها باید پشتیبان ما باشند/ حرف‌های ما هم شوخی بود!

به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی امیرآبادی پس از پایان تمرین امروز استقلال در مورد شرایط این تیم قبل از بازی روز سه شنبه با الریان قطر گفت: وضعیت خوبی داریم و امیدوارم نماینده خوبی برای ایران در لیگ قهرمانان آسیا باشیم. الریان بازیکنان خوبی دارد. فیلم بازی‌های این تیم را به بازیکنان داده‌اند تا بازیکنان روبروی خود را آنالیز کنیم.

وی در خصوص اینکه چرا استقلال در تهران اردو زد، گفت: اردو، اردوست و چه فرقی می‌کند کجا برگزار شود. ما در این یک هفته در هتل استقلال تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم.

امیرآبادی در خصوص بحث‌هایی که در مورد دوپینگ شد و صحبت‌های رویانیان عنوان کرد: هرکس هرچه دوست دارد می‌تواند بگوید. من برای رویانیان احترام قائلم، ما همه بحث در مورد دوپینگ را تمام کردیم ولی ایشان شروع کرد و بعد هم گفت شوخی کردم اما ما از بزرگ‌ترها انتظار بیشتری داریم. آنها باید پشتیبان بازیکنان باشند ولی یکسری‌ حاشیه را دوست دارند. ما هم اگر حرفی زدیم شوخی کردیم.


از اول فروردین تمریناتم را آغاز می‌کنم
تیموریان: مصدومیتم ربطی به برف‌بازی ندارد/ تیم ملی نه راه آسان دارد، نه دشوار!

خبرگزاری فارس: هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: تیم ملی برای رسیدن به جام جهانی نه راه آسان دارد، نه دشوار.

خبرگزاری فارس: تیموریان: مصدومیتم ربطی به برف‌بازی ندارد/ تیم ملی نه راه آسان دارد، نه دشوار!

به گزارش خبرگزاری فارس، آندرانیک تیموریان که به دلیل مصدومیت نمی‌تواند استقلال را در تمرینات و مسابقات همراهی کند گفت: خدا را شکر می‌کنم که شرایطم خوب است، تا هفته آینده عصا را کنار می‌گذارم و طبق گفته دکتر کیهانی از اول فروردین می‌توانم تمرینات را شروع کنم و باید ببینم تا آن موقع شرایطم چطور است. دلم برای تک‌تک بچه‌های تیم و کادر فنی تنگ شده است، به هر حال ما هفت، هشت ماه کنار هم زندگی کردیم.

وی درباره اینکه گفته می‌شود به دلیل برف‌بازی در تمرینات به پای او فشار آمده و باعث شده کارش به عمل کشیده شود با تعجب گفت: چه کسی چنین حرفی را زده است؟ از کجا این خبر را شنیده‌اید؟ این برای من خیلی مهم است که بدانم سرمنشأ این خبر کجاست. برف بازی کردن به پای من فشاری نیاورده است، من از مظلومی اجازه گرفتم دو، سه گلوله برف به سمت بازیکنان پرتاب و بچه‌ها را شاد کنم. الان این موضوع را از شما می‌شنوم و این موضوع برایم جالب بود.

تیموریان در مورد بازی تیم ملی مقابل قطر گفت: تیم ملی بازی خوبی انجام داد و روی دو اتفاق گل خوردیم. در مرحله بعدی بازی‌ها حساس‌تر است. تیم ملی برای رسیدن به جام جهانی نه راه آسان دارد، نه دشوار و همه ما باید دست به دست هم دهیم تا به جام‌جهانی برسیم.

وی در خصوص حضور اشکان دژاگه در تیم ملی خاطرنشان کرد: او بازیکن خوبی است و شرایط بدنی خوبی دارد. خوشحالم که بعد از سال‌ها در تیم ملی حضور پیدا کرده و همه دیدید که چه انگیزه‌ای دارد. دژاگه به غیر از دو گلی که زد بازی قابل قبولی انجام داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد