استقلال قویترین تیم آبی رنگ دنیا

تمام اخبار وحواشی اطراف استقلال تهران

استقلال قویترین تیم آبی رنگ دنیا

تمام اخبار وحواشی اطراف استقلال تهران

فلاحت‌زاده: «جام» به استقلال نزدیک‌تر است

 فلاحت‌زاده: «جام» به استقلال نزدیک‌تر است  تصویر خبر

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، فرشاد فلاحت‌زاده، پیشکسوت تیم استقلال درخصوص فینال جام حذفی اظهار داشت: استقلال با توجه به مساوی‌هایی که در لیگ برتر کسب کرده و امتیازاتی که از دست داده باید در جام حذفی مقام قهرمانی را به دست آورد که این البته دور از دسترس نیست. بازیکنان استقلال اگر با هوش و با انگیزه بازی کنند می‌توانند شاهین را شکست دهند و به این صورت مشکلاتی که در لیگ برتر داشته و امتیازاتی را که به راحتی از دست دادند، به نحوی به فراموشی بسپارند.

این تیکه عکس رابخاطراین گذاشتم تافرشادفلاحت زاده درعین جوانی دراستقلال بازی میکرد

فرشادفلاحت زاده

شاهین، تیم خوبی است و خود را به آب و آتش می‌زند تا بتواند قهرمانی را از دست استقلال بگیرد، اما اگر استقلالی‌ها با تفکرات خاص خودشان بازی کنند، می‌تواند به راحتی قهرمان شوند. فلاحت‌زاده افزود: درست است که استقلال مصدومان زیادی دارد اما بازیکنان جایگزینش نیز دست کمی از اصلی‌ها ندارند. فوتبال یک ورزش گروهی است و در نبود بازیکنان کلیدی، آبی‌پوشان می‌توانند با یک بازی خوب و منطقی بازی را اداره کند. استقلال محکوم به برد است و با قهرمانی سهمیه آسیایی را می‌تواند به دست آورد.



فرشادفلاحت زاده
فرشادفلاحت زاده

فلاحت‌زاده در مورد میزبانی شیراز گفت: استقلال در تمام ایران طرفداران خاص خودش را دارد و مطمئناً در روز فینال نیز هواداران زیادی برای تشویق این تیم به حافظیه می‌روند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد