استقلال قویترین تیم آبی رنگ دنیا

تمام اخبار وحواشی اطراف استقلال تهران

استقلال قویترین تیم آبی رنگ دنیا

تمام اخبار وحواشی اطراف استقلال تهران

مظلومی: لیست بازیکنان مورد نیازم را به فتح اله زاده داده ام


مظلومی: لیست بازیکنان مورد نیازم را به فتح اله زاده داده ام

تهران - سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران اعلام کرد که لیست بازیکنان مورد نیاز خود برای فصل آینده را به مدیرعامل باشگاه و رسولی ن‍ژاد رییس هیات مدیره استقلال داده است.

1391/01/30 - 10:23

پرویز مظلومی در گفت و گو با خبرنگار ورشی ایرنا، گفت: دوستان از من لیست بازیکنان مد نظرم برای فصل آینده را خواستند که به صورت شفاهی اسامی آنها را به فتح اله زاده داده ام.

وی ادامه داد: فعلا نمی خواهم اسامی نفرات مد نظرم را اعلام کنم زیرا فکر می کنم باید در حال حاضر تمامی تمرکز خود را بر روی مسابقات لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا بگذاریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در خصوص دیدار مقابل الجزیره امارات، گفت: بازی بسیار سختی در پیش رو داریم اما اطمینان دارم اگر عملکرد خود در تهران را مقابل این تیم به نمایش بگذاریم از سد آنها خواهیم گذشت.

وی تصریح کرد: خوشبختانه تیم ما با بازگشت مصدومان بسیار آماده تر از گذشته شده است و می توانیم انتقام خود را از الجزیره بگیریم.

وی در خصوص اظهارات علی دایی مبنی بر شانس بالای استقلال برای قهرمانی در لیگ برتر فوتبال کشور، اظهار داشت: از دایی و سایر دوستان که به تیم ما لطف داشته اند تشکر می کنم اما فکر می کنم باید با قدرت به کار خود ادامه دهیم و در تمام دیدار های باقی مانده با پیروزی از زمین مسابقه خارج شویم.

مظلومی با اشاره به اینکه گفته می شود پرسپولیس در هفته اخیر و دیدار مقابل سپاهان به سود استقلال بازی کرده است، خاطرنشان کرد: موافق این مساله نیستم و نتیجه ای که پرسپولیس در این دیدار به دست آورد برای خود آنها نیز مفید بود.

فقط دو ماه از تعهدم به استقلال مانده/ شرایط ما با مدعیان قهرمانی

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران رقابت این تیم با دیگر مدعیان در بالای جدول را نابرابر خواند و گفت: انجام دو بازی در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا، فینال جام حذفی و ... باعث شده تا برنامه بازی‌های ما فشرده‌تر از دیگر تیم‌ها باشد.
 
مظلومی

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از دیدار استقلال - ذوب آهن اصفهان که  در محل سازمان لیگ برتر برگزار شد، با بیان این مطلب افزود: به هر صورت یک بازی سخت و دشوار را مقابل یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر خواهیم داشت.

وی ابراهیم‌زاده را یک سرمربی عالی و خوب برای هدایت تیم ذوب آهن خواند و گفت: ذوب آهن تیمی خوب و تاکتیکی است که به اصطلاح فوتبال بازی می‌کند. ما همیشه مقابل تیم‌هایی که فوتبال بازی می‌کنند، عملکرد بهتری داشته و راحت‌تر بازی می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال از شناخت خود نسبت به تیم ذوب آهن یاد کرد و گفت: در فصل جاری دو بار مقابل ذوب آهن در لیگ برتر و پلی آف لیگ قهرمانان آسیا بازی کرده‌ایم و به همین خاطر از شناخت کافی نسبت به این تیم برخورداریم. امیدوارم بازی فردا گره نخورد تا تماشاگران شاهد یک بازی زیبا از هر دو تیم باشند.

مظلومی ضمن یادآوری اینکه تیمش زمان کافی برای ریکاوری نداشته است، افزود: در روزهای ابتدایی سال 91 دو بازی عقب افتاده داریم که یکی از آنها فردا مقابل ذوب آهن است و دیگری مسابقه‌ای با ملوان که در روز دهم فروردین برگزار می‌شود. برای ماندن در کورس قهرمانی باید حداکثر امتیاز را از این دو بازی کسب کنیم.

وی در ادامه پیرامون دلایل افت کیفی بازی تیم استقلال گفت: تا به امروز برگزاری فشرده بازی‌ها به ما ضربه زده است. انجام دو بازی در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا، فینال جام حذفی و ... باعث شده تا برنامه بازی‌های ما فشرده‌تر از دیگر تیم‌ها باشد. ما روز پنجشنبه 25 اسفندماه یک بازی سنگین و 120 دقیقه‌ای را در فینال جام حذفی برگزار کردیم و پنج روز بعد از این بازی در لیگ قهرمانان آسیا یک بازی دشوار را مقابل نسف قارشی ازبکستان پشت سر گذاشتیم. این نوع برگزاری واقعا به تیم ما ضربه زده است.

بهتاش فریبا


سرمربی تیم فوتبال استقلال افزود: قطعا اگر بازیکنان مصدوم ما توانایی همراهی تیم را داشتند، می‌توانستیم نیروی خود را تقسیم کرده و از فشار بیش از حد به بازیکنان جلوگیری می‌کردیم. در شرایطی که تمام تیم‌ها در تعطیلات هستند ما ناچاریم در مسابقات داخلی و خارجی به میدان برویم. این نوع برگزاری هم از نظر بدنی و هم روحی و روانی به بازیکنان لطمه وارد آورده است. با این شرایط بازیکنان کم نمی‌گذارند و از آنجایی که نسبت به باشگاه متعهد هستند نهایت توان خود را به کار می‌گیرند.

مظلومی خاطر نشان کرد: در شرایطی که ما ناچاریم هر چهار روز یکبار بازی کنیم، رقبای ما در صدر جدول 10 روز یکبار بازی کرده و شرایطی بهتری دارند. ما بعد از بازی با ملوان فقط پنج روز زمان داریم تا بازی صدرنشینی گروه خود را مقابل الجزیره امارات برگزار کنیم. در این شرایط آماده نگاه داشتن بازیکنان از نظر بدنی و روحی و روانی کار آسانی نیست.

وی ضمن تاکید براینکه ناراحتی سیدمهدی رحمتی پس از بازی استقلال - نسف قارشی ازبکستان به خاطر مسائل مالی نبوده است، گفت: پیش از عید مبلغی به باشگاه تزریق شد و ما آن را بین بازیکنان تقسیم کردیم. رحمتی از دریافت این پول خودداری کرد و از مسئولان باشگاه خواست پولی که می‌خواهند به او بدهند را در اختیار بازیکنانی قرار دهند که دریافتی کمتری از باشگاه داشته‌اند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطر نشان کرد: پس با این شرایط مشخص است که مشکل رحمتی مالی نبوده و ناراحتی‌اش از بابت تماس‌هایی بوده که با گرفته‌اند. من نمی‌خواهم در این خصوص ورود کنم اما ظاهرا از برخی کانال‌ها با رحمتی تماس گرفته و عنوان شده است که سال آینده جایی در استقلال ندارد. رحمتی از این مسائل ناراحت بوده و با حضورش در تمرینات نشان داد از باشگاه ناراحتی ندارد.

مظلومی

مظلومی در خصوص تمدید قراردادش با باشگاه استقلال گفت: هنوز برای تمدید قرارداد صحبت جدی با من نشده است. انشاءالله بعد از تعطیلات عید با اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه مذاکره خواهیم کرد و در خصوص تمدید قرارداد تصمیم گیری می‌کنیم. اگر به توافق رسیدیم و قراردادم تمدید شد که همچنان در استقلال انجام وظیفه خواهم کرد در غیر اینصورت در جایی دیگر به زندگی خود ادامه خواهم داد. من دو سال به باشگاه استقلال تعهد داشتم که از این دو سال فقط دو ماه دیگر باقی مانده است. در این دو ماه با تمام وجود برای استقلال کار خواهم کرد.

وی با تاکید براینکه هنوز به آخرین حد حضورش در تیم استقلال نرسیده است، از تماشاگران استقلال تشکر کرد و گفت: جا دارد از تماشاگرانی که در اولین روز سال به ورزشگاه آمده بودند، تشکر کنم. این استقبالی که از بازی‌های استقلال و پرسپولیس می‌شود، کنفدراسیون فوتبال آسیا را مجاب می‌کند که توجهی بیشتری به فوتبال ایران داشته باشد. متاسفانه ما نتوانستیم هواداران استقلال را در روز اول سال خوشحال کنیم که قطعا در دیدارهای آتی محبت آنها را جبران می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خاتمه تصریح کرد: البته ما در روزهای پایانی سال 90 با قهرمانی در جام حذفی آنها را خوشحال کردیم. سال 90 سالی بی سابقه برای استقلال بود که ما در آن سه دربی را با پیروزی پشت سر گذاشته و قهرمان جام حذفی شدیم. امیدوارم موفقیت‌های ما در سال 91 نیز تداوم داشته باشد.

اظهار نظر بازیکنان استقلال پس از توقف برابر ذوب آهن

بازیکنان تیم فوتبال استقلال پس از تساوی برابر ذوب‌آهن در هفته بیست و هشتم لیگ فوتبال درباره این بازی سخن گفتند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، آرش برهانی در جمع خبرنگاران درباره عملکرد استقلال در این بازی اظهار کرد: به اعتقادم قبل از گل دوم بازی را کمی شل گرفته بودیم اما در ادامه با تلاشی که کردیم توانستیم دو گل به ثمر برسانیم و بازی باخته را با مساوی عوض کنیم.

استقلال تهران

بازیکن استقلال افزود: به اعتقادم این دو امتیاز می‌تواند تاثیر زیادی در جدول داشته باشد. الان با این تساوی فاصله ما با سپاهان بیشتر شده اماباید در ادامه تلاش کنیم تا در چهار، پنج بازی بعدی امتیاز جمع کنیم و از طرفی هم به بازی‌های سپاهان چشم داشته باشیم که آنها امتیاز از دست بدهند.

برهانی همچنین درباره نیمکت‌نشینی‌اش در دقایقی از این بازی گفت: این تشخیص مربیان بود که من در ابتدای این بازی روی نمیکت باشم اما دیدید زمانی که به زمین آمدم با تمام وجودم بازی کردم.

وی همچنین درباره موقعیت‌هایی که در این بازی از دست داد و همچنین درباره شعارهای هواداران استقلال درباره او تاکید کرد: من در هر فصل بیشترین گل را برای استقلال به ثمر رساندم و سعی می‌کنم در ادامه هم این روند را داشته باشم. به هر حال این لقب‌هایی است که به من داده‌اند.

به گزارش ایسنا، حنیف عمران‌زاده دیگر بازیکن استقلالی پس از این بازی نیز خاطرنشان کرد: فشردگی بازی‌ها کار را برای استقلال سخت کرده است. سازمان لیگ می‌تواند بازی ملوان را عقب بیندازد تا ما با قدرت برابر الجزیره قرار بگیریم. ما وقتی برابر امارات بازی می‌کنیم نماینده ایران هستیم نه استقلال.

وی در مورد بازی با ذوب‌آهن نیز مطرح کرد: ما در این بازی خسته بودیم و از دقیقه 30 به بعد انرژی‌مان تحلیل رفته بود. سازمان لیگ برای ما پی در پی بازی گذاشته و سازمان لیگ فکر می‌کند که ما تیم اروپایی هستیم در حالی که ما تیم درجه چهار اروپایی هم نمی‌شویم.

به گزارش ایسنا، میلاد میداوودی نیز پس از بازی با ذوب‌آهن گفت: ما در این بازی هفت، هشت موقعیت صددرصد گل داشتیم که می‌توانستیم همه‌شان را تبدیل به گل کنیم اما بی‌دقتی کردیم و بازی در پایان با تساوی به پایان رسید.

این بازیکن ادامه داد: ما اگر بتوانیم در بازی‌ با ملوان پیروز باشیم می‌توانیم به صدر جدول نزدیک شویم اما ای کاش بازی با ذوب آهن را هم می‌بردیم تا کارمان سخت‌ نمی‌شد.

میداوودی همچنین درباره گلزنی‌اش در این بازی گفت: گلزنی در این بازی تلاش همه تیم بود و من سعی می‌کنم در بازی‌های بعدی هم به گلزنی‌ام ادامه دهم.

خسرو حیدری نیز عنوان کرد: ما برابر ذوب‌آهن تلاش بسیاری کردیم و هدفمان پیروزی بود اما هر کاری می‌کردیم توپمان تبدیل به گل نمی‌شد.

وی در ادامه با بیان اینکه کار استقلال برای رسیدن به قهرمانی در ادامه دشوارتر است، تاکید کرد: اگر در بازی آینده برابر ملوان پیروز شویم می‌توانیم به قهرمانی امیدوار باشیم.