استقلال قویترین تیم آبی رنگ دنیا

تمام اخبار وحواشی اطراف استقلال تهران

استقلال قویترین تیم آبی رنگ دنیا

تمام اخبار وحواشی اطراف استقلال تهران

مظلومی: لیست بازیکنان مورد نیازم را به فتح اله زاده داده ام


مظلومی: لیست بازیکنان مورد نیازم را به فتح اله زاده داده ام

تهران - سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران اعلام کرد که لیست بازیکنان مورد نیاز خود برای فصل آینده را به مدیرعامل باشگاه و رسولی ن‍ژاد رییس هیات مدیره استقلال داده است.

1391/01/30 - 10:23

پرویز مظلومی در گفت و گو با خبرنگار ورشی ایرنا، گفت: دوستان از من لیست بازیکنان مد نظرم برای فصل آینده را خواستند که به صورت شفاهی اسامی آنها را به فتح اله زاده داده ام.

وی ادامه داد: فعلا نمی خواهم اسامی نفرات مد نظرم را اعلام کنم زیرا فکر می کنم باید در حال حاضر تمامی تمرکز خود را بر روی مسابقات لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا بگذاریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در خصوص دیدار مقابل الجزیره امارات، گفت: بازی بسیار سختی در پیش رو داریم اما اطمینان دارم اگر عملکرد خود در تهران را مقابل این تیم به نمایش بگذاریم از سد آنها خواهیم گذشت.

وی تصریح کرد: خوشبختانه تیم ما با بازگشت مصدومان بسیار آماده تر از گذشته شده است و می توانیم انتقام خود را از الجزیره بگیریم.

وی در خصوص اظهارات علی دایی مبنی بر شانس بالای استقلال برای قهرمانی در لیگ برتر فوتبال کشور، اظهار داشت: از دایی و سایر دوستان که به تیم ما لطف داشته اند تشکر می کنم اما فکر می کنم باید با قدرت به کار خود ادامه دهیم و در تمام دیدار های باقی مانده با پیروزی از زمین مسابقه خارج شویم.

مظلومی با اشاره به اینکه گفته می شود پرسپولیس در هفته اخیر و دیدار مقابل سپاهان به سود استقلال بازی کرده است، خاطرنشان کرد: موافق این مساله نیستم و نتیجه ای که پرسپولیس در این دیدار به دست آورد برای خود آنها نیز مفید بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد