استقلال قویترین تیم آبی رنگ دنیا

تمام اخبار وحواشی اطراف استقلال تهران

استقلال قویترین تیم آبی رنگ دنیا

تمام اخبار وحواشی اطراف استقلال تهران

سرخاب حضور فتح‌اله‌زاده وقلعه‌نویی در استقلال خودش بمب است

سرخاب: حضور فتح‌اله‌زاده وقلعه‌نویی در استقلال خودش بمب است  تصویر خبر

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، عباس سرخاب، هافبک و مهاجم خوش تکنیک اسبق تیم استقلال، استقلال را در روزهای نقل و انتقالات مورد ارزیابی قرار داد و اظهار داشت: تیم استقلال که در فصل پیش دیدم، تیم کاملی بود. تنها در خط حمله اشکالاتی داشت که این مهم می‌تواند با جذب بازیکن مهاجم و سرزن جبران شود. امیر قلعه‌نوعی خودش این موارد را آنالیز می‌کند و می‌داند چه نفراتی را به خدمت بگیرد. اگر تیم استقلال بتواند مجتبی جباری و آندرانیک تیموریان را حفظ کند، قدم بزرگی برداشته است.

سرخاب

حضور کریم انصاری‌فر می‌تواند تکمیل‌کننده قدرت تیمی استقلال در نوک حمله باشد. در ساختار دفاعی هم پژمان منتظری و حنیف عمران‌زاده سد محکمی هستند. در دفاع راست و چپ هم خسرو حیدری و علی حمودی و میثم حسینی حضور دارند. از همه این‌ها که بگذریم،‌ آمدن امیرحسین و بازگشت بیگ‌زاده این مجموعه را به کمال می‌رساند. همه تیم باید برای یک هدف بسته شود و آن هم سربلندی استقلال است.

       سرخاب

پیشکسوت تیم استقلال درخصوص صحبت‌های این روزهای نشریات پیرامون نقل و انتقالات افزود: رقابت خوب است. شما شک نکنید که تیم استقلال از پرسپولیس بهتر بسته شده است. حضور آقای قلعه‌نوعی و ابقای دکتر فتح‌اله‌زاده که افراد کار بلدی هستند، خودش بمب است این دو در بستن یک تیم پرقدرت تجربه لازم را دارند.