استقلال قویترین تیم آبی رنگ دنیا

تمام اخبار وحواشی اطراف استقلال تهران

استقلال قویترین تیم آبی رنگ دنیا

تمام اخبار وحواشی اطراف استقلال تهران

نکونام با عملکرد معمولی پیشنهاد میلیاردی دارد!

  نکونام "جواد نکونام" کاپیتان تیم ملی در 2 دیداری که با پیراهن استقلال به میدان رفته انتظارات را بر آورده نکرده و در حد یک بازیکن معمولی ظاهر شده است.

جواد مثل گذشته نیست،کاملا ایستا بازی می کند،نه می دود و نه مثل گذشته تکل می زندو توپ می گیرد و نه از پاسهای عمقی وشوت های سهمگین و ضربات سر خطرناکش خبری است. نکونام بدون این خصوصیات برای استقلال به یک بازیکن معمولی و بی خطر تبدیل شده و فقط نام او در زمین وجود دارد و تنها سایه ای از او را در میادین می بینیم. در اینکه جواد نکونام آماده نیست و با دیگر بازیکنان استقلال هم هماهنگ نیست هیچ شکی نیست اما با این شرایط چگونه باور کنیم که بازیکن معمولی این روزهای استقلال از تیمهای قطری پیشنهادات میلیاردی دارد؟

قطری ها هر چند در فوتبال صاحب سبک نیستند و اعتبار خاصی در سطح اول فوتبال قاره کهن ندارند اما اینگونه هم نیست که بدون مطالعه بازیکن جذب کنند و پول شان را دور بریزند.

نکونام

اگر به بازیکنان ایرانی که جذب فوتبال قطر شده اند نگاهی بیندازیم متوجه می شویم که آنها همواره ستاره های ریز ودرشت فوتبال ما را زمانی جذب کرده اند که در اوج بوده اند و هرگز دنبال به خدمت گرفتن بازیکنان نا آماده نبوده اند.اسم نکونام هم هر چقدر بزرگ باشد اما اگر در زمین فوتبال کارآیی نداشته باشد،حتی به درد قطری ها هم نخواهد خورد و قابل هضم نیست که به دنبال جذب او باشند.

به نظر می رسد تمام این مسائلی که مطرح می شود تنها تبلیغات است که اطراف کاپیتان تیم ملی ایران وجود دارد.البته نمی دانیم این تبلیغات گسترده با چه هدفی انجام می شود اما آنچه مسلم است پیشنهادات میلیاردی قطری ها نمی تواند وجود خارجی داشته باشد.

نکونام

نکونام اگر تلاش کند تا به اوج آمادگی برسد ، دوباره می تواند به عنوان یک ستاره در فوتبال ما مطرح شود و شاید آنگاه قطری ها یا اماراتی ها برایش دست به جیب شوند اما با این وضعیت بعید است جواد حتی بتواند جایگاهش در ترکیب اصلی آبی پوشان پایتخت را حفظ کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد