استقلال قویترین تیم آبی رنگ دنیا

تمام اخبار وحواشی اطراف استقلال تهران

استقلال قویترین تیم آبی رنگ دنیا

تمام اخبار وحواشی اطراف استقلال تهران

فرهاد مجیدی پس از عقد قرارداد یک سال و نیمه با استقلال

فرهاد مجیدی پس از عقد قرارداد یک سال و نیمه با استقلال/کامل/
اول به استقلال فکر می‌کنم و در صورت نیاز به تیم ملی/ همه شایسته کاپیتانی هستند

خبرگزاری فارس: فرهاد مجیدی پس از بازگشت به تیم استقلال گفت: ‌فعلاً فقط به تیم استقلال و بازگشتم به فوتبال فکر می‌کنم

و پس از آن در صورتی که بتوانم کمکی انجام دهم با تمام وجود این کار را برای تیم ملی می‌کنم.


فرهادمجیدی

به گزارش خبرگزاری استقلال پرس، فرهاد مجیدی در مورد جلسه امشب با علی فتح‌‌الله‌زاده مبنی بر مذاکره برای بازگشت به استقلال گفت: واقعیت این است که برایم بازی کردن در استقلال خیلی مهم بود و دوست داشتم شرایطی فراهم شود که با پیراهن تیمی که سالها در آن فوتبال بازی کرده بودم از دنیای فوتبال خداحافظی کنم. خوشبختانه مذاکراتی با آقای فتح‌‌الله‌زاده انجام دادیم و در نهایت تصمیم به بازگشت من گرفته شد اگر از آمدن من حتی یک هوادار خوشحال شود این موضوع برایم کافی است. قرارداد من با استقلال یک سال و نیمه است و تا آنجا که توان داشته باشم برای این تیم تلاشم را می‌کنم.

 

مجیدی در مورد ‌وجود اختلافات گذشته با امیر قلعه‌نویی عنوان کرد:‌ در مورد گذشته سؤال نکنید و در این ارتباط فعلاً حرفی نمی‌زنم.

 

وی در مورد اعتراض برخی از هواداران ناصر حجازی به او در مورد بازگشت به استقلال اظهار داشت: من چیزی ندیدم نباید فراموش کنیم که حجازی نه تنها اسطوره من بلکه اسطوره تمام استقلالی‌ها و حتی خود امیر قلعه‌‌نویی است آقای حجازی برای تمامی استقلالی‌ها عزیز است و همیشه در زمان مربیگیری به من لطف داشتند برای من مهم پیراهن استقلال و هواداران این تیم است و اگر می‌دانستم یک هوادار استقلال با آمدن من خوشحال می‌شود این کار را می‌کردم.

 

شماره 7 سابق استقلال در مورد شرایط بدنی‌ و اینکه اگر در هفته‌های ابتدایی نیمکت نشین بود از این مسئله ناراحت نخواهد شد، گفت: مطمئناً به دلیل اینکه مدتی تمرین نداشتم دو هفته بدنسازی می‌کنم با یک بدنساز صحبت کرده‌ام و تا شرایطم جسمی‌ام مهیا نشود بازی نخواهم کرد.

  فرهادمجیدی

مجیدی در مورد اینکه در ابتدای فصل آیا مسئله کاپیتانی باعث شد به استقلال نیاید، خاطرنشان کرد: چنین بحثی در میان نبوده و دوست ندارم به گذشته بازگردم. کاپیتانی تیم استقلال برایم افتخار است اما شرایطی پیش آمد که باعث شد به استقلال نپیوندم. بحث کاپیتانی در میان نبوده است اگر یادتان باشد در یک مسابقه برای ایجاد همدلی بازوبند کاپیتانی را به دست شریفات که یکی از جوان‌ترین بازیکنان تیم است بستم. کاپیتانی خیلی ارزش دارد اما نه به این اندازه که در استقلال بازی نکنم.

 

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در مورد اینکه آیا با امیر قلعه‌نویی در مورد بازگشت به استقلال صحبت داشته و اینکه در این مدت در کلاس‌های مربیگری شرکت کرده است، اظهار داشت:‌ با آقای قلعه‌نویی و فتح‌‌الله‌زاده صحبت کرده‌ام و آقایان به من گفتند هر زمان شرایط فراهم شود در کلاس‌های مربیگری شرکت کنم، برایم باشگاه استقلال بسیار مهم است و دوست داشتم شرایطی ایجاد شود که در استقلال از فوتبال خداحافظی کنم و باز هم می‌گویم اگر می‌دانستم دل یک هوادار با آمدن من شاد می‌شود برایم بسیار اهمیت داشت.

  فرهادمجیدی

مجیدی در مورد اینکه امیر قلعه‌نویی در جلسه قرارداد نکونام حضور داشت اما در جلسه امروز او با فتح‌‌الله‌زاده، قلعه نویی نبود، گفت: من فکر نمی‌کنم حضور قلعه‌نویی در جلسه بستن قرارداد لازم باشد به هر حال این سؤال را باید از ایشان بپرسید. البته سؤال شما اصلاً سؤالی نیست که من به خواهم به آن جواب بدهم.

 

وی در پاسخ به این سؤال که قبلاً‌ یکسری مشکلات وجود داشته و آیا این مسائل حل شده است، گفت: من با ایشان صحبت کردم و مشکل خاصی وجود ندارد.

مجیدی در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه قبل و بعد از شروع جلسه دو دستگی بین تماشاگران به وجود آمده، گفت: من دودستگی ندیدم اما مطمئن هستم که هواداران آقای حجازی هم از بازگشت من به استقلال خوشحال هستند. هواداران استقلال تیم را دوست دارند، مرحوم حجازی اسطوره ما است و خواهد بود و تصور نمی‌کنم مشکلی وجود داشته باشد. مطمئن هستم هواداران مرحوم حجازی هم از بازگشت من خوشحال هستند.

فرهاد مجیدی در خصوص اینکه هواداران استقلال منتظر بازگشت وی بودند،‌ گفت: اتفاقاً یکی از دلایل که باعث شده به استقلال برگردم همین بود.

وی در خصوص اینکه پس چرا استقلال را ترک کرد،‌ گفت:‌ من نمی‌خواهم به گذشته برگردم و تنها اشتباهی که کردم این بود که باید صبرم را بیشتر می‌کردم ولی باز هم تأکید می‌کنم که شرایطی به وجود آمد که نمی‌خواهم در خصوص آن صحبت کنم.

مجیدی صدور بیانیه در خصوص اینکه نمی‌خواهد به استقلال برگردد را تکذیب کرد و گفت: هر صحبتی انجام بدهم، خودم این کار را خواهم کرد و هیچ بیانیه‌ای صادر نکرده‌ام.

وی در خصوص اظهار نظر پرویز مظلومی مبنی بر اینکه شاید اگر مجیدی می‌ماند قهرمان می‌شدیم، گفت: مظلومی یک استقلالی است و مطمئناً اگر استقلال هم نتیجه بگیرد او خوشحال خواهد شد.

خبرنگاری پرسید چه قولی به هواداران استقلال برای دربی می‌دهید که مجیدی گفت: من هیچ قولی نمی‌دهم اما تمام سعی و تلاش خود را می‌کنم که بهترین بازی‌ها را انجام بدهم.

وی افزود: استقلال همیشه جزو مدعیان قهرمانی است ولی تیم‌های دیگری هم هستند که کار کنند و نتیجه بگیرند. بازیکنان استقلال تا نیم‌فصل خوب کار کردند و ان‌شاءالله در پایان فصل کاری کنیم که هواداران استقلال هم خوشحال شوند.

وی در خصوص هم‌گروهی استقلال با تیم‌های عربی در لیگ قهرمانان آسیا گفت: تیم‌های عربی همیشه از استقلال می‌ترسند و مطمئن باشید که با قدرت پا به آن مسابقات خواهیم گذاشت.

مجیدی در خصوص عکسی که از او در ورزشگاه نیوکمپ منتشر شده است، گفت:‌ شرایطی پیش آمد که من در آنجا حضور پیدا کنم و با مدیر موزه آقای آلفونسو صحبت‌هایی را انجام دادم که بتوانم در آنجا حضور پیدا کنم و از ایشان خواهش کردم که در این کمپ حضور پیدا کند. من در آنجا هیچکدام از بازیکنان مطرح بارسلونا را ندیدم.

وی در پاسخ به این سؤال که در صورتی در کلاس‌های مربی‌گری شرکت کنید آیا لطمه‌ای به استقلال نمی‌خورد، گفت: من در خصوص این مسئله با قلعه‌نویی و فتح‌‌الله‌زاده صحبت کردم و ایشان گفت تا آنجا که بشود به تو کمک می‌کنیم که بتوانی در کلاس‌ها شرکت کنی ولی باید حتماً در کلاس‌ها شرکت کنم و اگر این کار را نکنم در جلسات قبلی که شرکت کرده‌ام غیبت خورده و عملاً مجدداً ‌از ابتدا باید شروع کنم.

وی در خصوص صحبت‌هایی که پیرامون حاشیه‌های حضورش در استقلال توسط برخی از هواداران مطرح می‌شود، گفت: هواداران استقلال این تیم را دوست دارند و مطمئن هستم از تیم حمایت می‌کنند تا در آسیا هم بتوانیم موفق باشیم.


                                        فرهادمجیدی

مجیدی در پاسخ به این سؤال که آیا در نیم‌فصل دوم کاپیتان استقلال هستید، گفت: اصلاً مهم نیست و من نمی‌دانم چرا چنین بحث‌هایی مطرح می‌شود شاید ابتدای فصل چنین صحبت‌هایی مطرح شد اما من نمی‌خواهم در مورد این مسئله زیاد صحبت کنم بازیکنان استقلال بازیکنان بزرگی هستند و هر کدام می‌توانند کاپیتان استقلال باشند رحمتی کاپتیان تیم است و تجربه حضور در تیم ملی را دارد نکونام نیز در تیم حضور دارد و پژمان منتظری نیز سال‌ها در این تیم زحمت کشیده است. هنگامی که به استقلال آمدم بازیکنانی در این تیم وجود داشتند که از من بیشتر در این تیم بازی کرده بودند اما امیرحسین صادقی بازوبند کاپیتانی را به من داد. او فرهنگ خودش را نشان داد که در باشگاه بزرگی پرورش پیدا کرده است. این مسئله احترام به پیشکسوت بود و خواهش می‌کنم چنین مسئله‌ای را بزرگ نکنید.

وی در خصوص اینکه چه زمانی در تمرین آبی‌پوشان شرکت خواهد کرد، گفت: فردا یا پس فردا در تمرینات حاضر خواهم شد.

مجیدی در پاسخ به این سؤال که آیا قبول دارید در فوتبال ما حسادت و چشم و هم چشمی وجود دارد،‌ گفت:‌ در کل فوتبال دنیا چنین مسئله‌ای است و فقط در ایران چنین مسئله‌ای نیست همه جای دنیا و در تمام باشگاه‌ها چنین مسائلی مطرح می‌شود. 

وی در پایان صحبت‌هایش در خصوص اینکه آیا ممکن است به پیشنهاد تیم ملی هم فکر کنید، گفت: شما اجازه بدهید در استقلال بازی کنم و بعد از آن ببینم که چه می‌شود. اگر بتوانم به تیم ملی هم کمک بکنم با تمام وجود این کار را خواهم کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد