استقلال قویترین تیم آبی رنگ دنیا

تمام اخبار وحواشی اطراف استقلال تهران

استقلال قویترین تیم آبی رنگ دنیا

تمام اخبار وحواشی اطراف استقلال تهران

درخواست هواداران استقلال از وزیر ورزش

هواداران تیم استقلال از وزیر ورزش درخواست کردند تا دست مدیرعامل این باشگاه را بگیرد.

به گزارش فارس، تیم استقلال 2 روز پس از دربی 76 از ساعت 15 امروز در حالی در کمپ زنده‌یاد حجازی تمرینات خود را پیگیری کرد که تمامی بازیکنان این تیم نظاره‌گر برنامه‌های تاکتیکی آبی‌پوشان شده و هیچ مصدومی در ترکیب آبی‌پوشان دیده نمی‌شد.

*حنیف عمران‌زاده که در تمرین دیروز پس از برخورد با کیانوش رحمتی منجر به آسیب‌دیدگی او شده بود در خصوص این اتفاق با این بازیکن صحبت می‌کرد.

*امیر قلعه‌نویی در ابتدای تمرین امروز حدود 5دقیقه به صحبت پرداخت و از بازیکنان خواست تا بازی با پرسپولیس را فراموش کنند و به دیدار مقابل پیکان فکر کنند.

*مرحله اول تمرین آبی‌پوشان گرم کردن و حفظ توپ بود که بازیکنان در گروه‌های 6نفره این کار را انجم می‌دادند.

*دوربین برنامه 90 در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور داشت و به تهیه گزارش در مورد اتفاقات دربی پرداخت. همچنین خبرنگار برنامه 90 با هواداران تیم استقلال صحبت کرد که آنها درخواست می‌کردند که وزیر ورزش و جوانان به خاطر مشکلات مالی دست فتح‌الله‌زاده را بگیرد و همچنین طرفداران اعلام می‌کردند که فردوسی‌پور مجری خوبی است و اگر مدتی از او انتقاد می‌شد به خاطر شرایط آن زمان تیم استقلال بود.

*آقاوسط یکی از آیتم‌های اصلی تمرین امروز بود که کرکری خاصی میان بازیکنان ایجاد کرده بود و نکونام، صادقی، مجیدی و منتظری این کرکری را انجام می‌دادند.

*تمرین تیم استقلال ساعت 16:15 دقیقه به پایان رسید و قرار است بازیکنان این تیم فردا از ساعت 12:30 دقیقه مجدداً برنامه‌های آماده‌سازی خود را پیگیری کنند.

استقلال 9 - پیکان 6؛ استقلال به رکورد پیکان می‌رسد؟

بیستمین تقابل استقلال و پیکان در لیگ برتر سه‌شنبه برگزار می‌شود.

به نقل از فارس، تیم‌های استقلال و پیکان از هفته بیست و چهارم دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر باشگاهی فوتبال ایران در حالی سه‌شنبه برای بیستمین‌بار به مصاف هم می‌روند که در 19 دیدار رو در رو در کارنامه بازی‌های این دو تیم در تاریخ ادوار لیگ برتر 9 برد برای آبی‌پوشان، 6 برد برای پیکانی‌ها و 4 تساوی به ثبت رسیده است.

در این میان سهم آبی‌پوشان از 55 گلی که در دیدارهای رو در روی استقلال - پیکان به ثمر رسیده 31 گل و سهم پیکان هم 24 گل است تا به این ترتیب علاقمندان به فوتبال فردا در انتظار به ثمر رسیدن گل شماره 56 در این دیدار باشند.

در این میان پیکان در فصل‌های پنجم و یازدهم در لیگ برتر حضور نداشته تا در تاریخچه دیدارهای استقلال - پیکان در این دو فصل خبری از بازی‌‌های این دو تیم نباشد. 

نکته قابل توجه اینکه پیکان تا پایان فصل هفتم لیگ برتر به میزبانی تهران بازی‌های خود را برگزار می‌کرد و تنها در 3 فصل هشتم، نهم و دهم به دلیل انتقال به قزوین از حریفان خود در این شهر میزبانی کرد. بر همین اساس و چون دیدارهای رفت و برگشت دو تیم تا پایان فصل هفتم به میزبانی تهران برگزار می‌شد، خیلی نمی‌توان روی بازی‌های برگشت آنها تمرکز کرده و آمار بازی‌های برگشت را به تفکیک از مجموع بازی‌ها، محاسبه کرد.

استقلال تهران


برتری 3 بر 2 که یک بار برای استقلال و دو بار برای پیکان کسب شده به عنوان پرگل‌ترین و برتری 3 بر صفر استقلال به عنوان مقتدرانه‌ترین پیروزی در تاریخچه دیدارهای دو تیم به ثبت رسیده است، ضمن اینکه در 19 دیدار دو تیم هیچ‌گاه نتیجه تساوی بدون گل به دست نیامده است. به همین دلیل می‌توان از حالا با قطعیت روی رد و بدل شدن گل در دیدار فردا صحبت کرد.

نکته قابل توجه اینکه پیکانی‌ها در یک مقطع 4 بار پیاپی استقلال را شکست دادند که در صورت برتری استقلال در دیدار فردا آبی‌پوشان هم می‌توانند به رکورد 4 پیروزی پیاپی مقابل پیکان دست پیدا کنند. استقلال با آغاز لیگ برتر حرفه‌ای هم 3 بار پیاپی دیگر مقابل پیکان بازی‌هایش را برده بود.

*نتایج کامل تمام دیدارهای استقلال - پیکان در ادوار لیگ برتر حرفه‌ای به شرح زیر است:

فصل اول لیگ برتر

دور رفت: استقلال 3 - پیکان یک

دور برگشت: پیکان صفر یک - استقلال یک

 

فصل دوم لیگ برتر

دور رفت: استقلال 2 - پیکان یک

دور برگشت: پیکان یک - استقلال صفر

 

فصل سوم لیگ برتر

دور رفت: پیکان 2 - استقلال 2

دور برگشت: استقلال یک - پیکان یک

 

فصل چهارم لیگ برتر

دور رفت: استقلال 2- پیکان یک

دور برگشت: پیکان صفر - استقلال یک

 

فصل ششم لیگ برتر:

دور رفت: استقلال صفر - پیکان یک

دور برگشت: پیکان 2 - استقلال یک

 

فصل هفتم لیگ برتر:

دور رفت: استقلال 2 - پیکان 3

دور برگشت: پیکان 2 - استقلال یک

 

فصل هشتم لیگ برتر:

دور رفت: استقلال 3 - پیکان 2

دور برگشت: پیکان یک - استقلال یک

 

فصل نهم لیگ برتر:

دور رفت: استقلال 2-پیکان 3

دور برگشت: پیکان یک - استقلال یک

 

فصل دهم لیگ برتر:

دور رفت: استقلال 3 - پیکان صفر

دور برگشت: پیکان یک -استقلال 3

 

فصل دوازدهم: لیگ برتر:

دور رفت: استقلال 2 - پیکان صفر

دور برگشت: پیکان ؟ - استقلال ؟

استقلال باپیکان

*گزارش بازی رفت دو تیم در فصل دوازدهم لیگ برتر:

«استقلال با پیکان به قهرمانی نیم‌فصل نزدیک شد»

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال استقلال از ساعت 17:30 دوم آذرماه امسال ورزشگاه آزادی به مصاف تیم پیکان رفت که این بازی با نتیجه 2 بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.

سیاوش اکبرپور در دقیقه 59 و میلاد میداودی در دقیقه 90 برای استقلال گلزنی کردند. آبی‌پوشان با این برد به یک قدمی قهرمانی نیم‌فصل رسیدند. استقلال با 31 امتیاز در صدر جدول قرار گرفت و پیکان هم با 18 امتیاز در رده چهاردهم باقی‌ماند.

سعید‌ بخشی‌زاده داور مسابقه به خسرو حیدری و حنیف عمران‌زاده از استقلال کارت زرد نشان داد. عمران زاده روی نیمکت از داور کارت زرد گرفت.

این دیدار معوقه از هفته هفتم لیگ برتر بود.

ترکیب استقلال:

سیدمهدی رحمتی، علی حمودی، پژمان منتظری، امیرحسین صادقی، هاشم بیک‌زاده(از دقیقه 23 سیدمیثم حسینی)، جی‌ لوید ساموئل، میثم بائو، سیاوش اکبرپور، سیدامین منوچهری، خسرو حیدری و میلاد میداودی

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

ترکیب پیکان:

فابیو کاروالیو، جلال کاملی‌مفرد، سیدعلی میرشفیعیان، مسعود میکائیلی، بهرام دباغ، محمدرضا طهماسبی، رضا معقولی، حمیدرضا دیوسالار، سجاد فیض‌اللهی(از دقیقه 82 علی سالارخانی)، سیداحمد مهدی‌زاده(از دقیقه 58 ژوسلی فریرا)، بابا محمدی(از دقیقه 65 سیدمیلاد ابطحی)

سرمربی: عبدالله ویسی