استقلال قویترین تیم آبی رنگ دنیا

تمام اخبار وحواشی اطراف استقلال تهران

استقلال قویترین تیم آبی رنگ دنیا

تمام اخبار وحواشی اطراف استقلال تهران

نبرد آسیایی‌ها در هفته 28 لیگ برتر

نبرد آسیایی‌ها در هفته 28 لیگ برتر

سه دیدار باقی مانده از هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال، دوشنبه 14 اسفند برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دیدارهای سه تیم استقلال، تراکتورسازی و سپاهان مقابل حریفانشان در هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال، دوشنبه 14 اسفند برگزار می‌شود. دیدارهای این سه تیم به علت حضورشان در لیگ قهرمانان آسیا، سه روز دیرتر از سایر تیم‌ها برگزار می‌شود.

• گهر دورود – سپاهان

نردبان صعود

نخستین دیدار دوشنبه را تیم‌های سپاهان و گهر برگزار می‌کنند. زردپوشان اصفهانی که در هفته گذشته پیروزی دلچسبی را برابر النصر امارات کسب کرده‌اند اینک با روحیه بالا و با هدف صعود به رده دوم جدول راهی دورود می‌شوند. سپاهان به عنوان مدافع عنوان قهرمانی در سه دوره گذشته لیگ برتر تنها در صورتی می تواند بار دیگر مزه شیرینی فتح جام را بچشد که از سد حریفان خود بگذرد.

سپاهان، این هفته به ظاهر کار سختی ندارد اما شکست فولاد شکست ناپذیر برابر نفت آبادان قعر نشین، زنگ خطر را برای سایر تیم‌های بالای جدول به صدا در آورده است. شاگردان زلاتکو کرانچار برای کسب نتیجه دلخواه نیاز به تمرکز بالا و دقت کافی دارند.

در سوی دیگر میدان، نماینده استان لرستان قرار دارد؛ تیمی که در خانه سخت امتیاز از دست می‌دهد و تاکنون نمایش خوبی از خود در خانه نشان داده است. محمد مایلی کهن و بازکنانش برای خلق شگفتی و جلب توجه همگان کافی است سپاهان پر غرور را در خانه خود با شکست بدرقه کنند. این کار – اگر صورت بگیرد- بیش از آن که مردم دورود را خوشحال کند، استقلال و تراکتورسازی را خرسند می‌کند.

*تراکتورسازی – نفت تهران

درخانه شگفتی ساز آسیا

پس از گذشت 30 دقیقه از آغاز دیدار گهر و سپاهان بازی تراکتورسازی و نفت تهران در تبریز شروع می‌شود. تراکتورسازی، تیم دوم جدول در حالی این هفته از نفت پذیرایی می‌کند که چند روز قبل در دیدار حساس برابر الجزیره امارات به پیروزی رسید. نکته بسیار مهم این پیروزی حضور چشمگیر تماشاگران و هواداران پر شور تبریزی بود که در هفته اول لیگ قهرمان آسیا رکورد حضور تماشاگر در یک بازی آسیایی را شکستند. چند وقتی بود که حضور هواداران تراکتورسازی در ورزشگاه کمرنگ شده بود اما اولین بازی آسیایی این تیم بار دیگر پای ده‌ها هزار تماشاگر را به ورزشگاه یادگار امام (ره) باز کرد.

نفت تهران اینک در حالی به مصاف تراکتورسازی می‌رود که هواداران این تیم سرخ‌پوش در آسمان‌ها سیر می‌کنند و یقینا کار را برای نماینده‌ی کم هوادار تهران بسیار سخت می کند. باید دید بازیکنان نفت تهران چگونه با جو سنگینی ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز کنار می آیند؟



جام باشگاه های اسیا

* صبا- استقلال

آسیایی‌های ناکام

سومین دیدار روز دوشنبه و آخرین دیدار هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال بین دو تیم صبا و استقلال برگزار می‌شود. صبا هم مانند سه نماینده دیگر ایران در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته با شکست ناباورانه در دیدار پلی آف از رسیدن به مرحله گروهی مسابقات باز ماند.

اگر صبا به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا می‌رسید، دیدار این هفته‌اش با استقلال یک دیدار تمام آسیایی لقب می‌گرفت اما حالا شاگردان صمد مرفاوی رودروی یکی از نمایندگان آسیایی فوتبال ایران می‌ایستند و حسرت حضور در آسیا را از نزدیک لمس می‌کنند.

در سوی دیگر میدان استقلالی حضور دارد که در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا به نتیجه‌ای بهتر از تساوی دست پیدا نکرد. هر چند کسب یک امتیاز خارج از خانه هم می‌تواند نتیجه نسبتا خوبی برای این تیم قلمداد شود اما این تساوی در حالی به دست آمد که استقال یک سر و گردن از حریف خود پیش بود و تنها روی چند اشتباه دروازه خود را باز شده دید.

با پایان یافتن دیدار ناکامان لیگ قهرمانان آسیا، پرونده هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال هم بسته می‌شود و تیم‌ها در انتظار آغاز هفته بیست و نهم می‌مانند.

برنامه دیدارهای روز دوشنبه 14 اسفند

• گهر – سپاهان، ورزشگاه تختی دورود، ساعت 15:30

•تراکتورسازی – نفت تهران، ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز، ساعت 16

• صبا- استقلال، ورزشگاه یادگار امام (ره) قم، ساعت 17:25


نظرات 1 + ارسال نظر
اس ام اس های عاشقانه یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 16:39 http://www.love-sms.ir/

هر روز با جدیدترین جملات و اس ام اس های عاشقانه ، پذیرای حضور گرم شما هستیم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد