دعوت به بازدیدازدیگرصفحات وبلاگ

یامگا فصل را از دست داد.

کوین یامگا مدافع استقلال چند روز در قبل در جریان تمرین دچار حادثه و آسیب دیدگی از ناحیه چشم شد.

پس از رساندن یامگا به بیمارستان، پزشکان ضمن انجام معاینات و مراقبت‌های لازم، دو عمل جراحی روی چشم او انجام دادند. به این ترتیب پارگی مجرای اشکی ترمیم شد. با این حال بینایی یامگا هنوز به طور کامل برنگشته و احتمال انجام جراحی‌های بیشتر روی چشم یامگا بالا است.

طبق پیگیری‌ها یامگا به احتمال فراوان تا آخر فصل نمی‌تواند استقلال را همراهی کند و این بدترین خبر ممکن برای جواد نکونام و کادر فنی ابی پوشان است که اگر این اتفاق بیفتد سرمربی استقلال باید فکری برای جناح راست تیمش بکند .

یآمگا

میلاد فخرالدینی به استقلال برگشت

مدافع جدید استقلال قراردادی ۱.۵ ساله دارد.

طرفداری | میلاد فخرالدینی به استقلال پیوست و دقایقی پیش رسما از سوی آبی‌پوشان پایتخت معرفی شد تا در ادامه فصل، شاگرد جواد نکونام باشد.

میلاد فخرالدینی ۳۳ ساله که در پست دفاع راست بازی می‌کند، ۹ سال پیش برای اولین بار به استقلال پیوست و پس از دو فصل از جمع آبی‌ها جدا شد.

میلاد فخرالدینی در نیم فصل دوم لیگ برتر بیست و سوم پیراهن شماره ۳۴ استقلال را به تن می‌کند

ادامه نوشته

سردار هم مانند تیم ملی ضرر هنگفتی خورد

سردار آزمون فقط قهرمانی آسیا را از دست نداد!

سردار آزمون چهره درخشان تیم ملی در جام ملت‌های آسیا بود ولی در پایان بار دیگر ناکامی برای فوتبال ایران و همینطور سردار آزمون باقی ماند.

سردار آزمون فقط قهرمانی آسیا را از دست نداد!

به گزارش "ورزش‌سه"، سردار آزمون در بازی ابتدایی جام ملت‌های آسیا با وجود اینکه به عنوان یار ذخیره وارد زمین شد، اولین گل خود را به ثمر رساند و با اینکه مقابل هنگ‌کنگ بازی کرد، در مصاف با امارات با ارسال دو پاس گل هنرمندانه نشان داد که چقدر روی فرم قرار دارد.

آزمون در بازی سوریه موفق به ثبت گل و پاس گل نشد، اما این اولین و آخرین بازی جام بود که سردار در زمین حضور داشت و موفق به انجام این کار نشد. آزمون در مقابل ژاپن ستاره بی‌چون و چرای ایران بود و در مصاف با قطر هم یکی از زیباترین گل‌های جام را روی خلاقیت فردی خود به ثمر رساند.

1988316

نمرات سردار آزمون در مسابقاتی که در جام ملت‎‌‌های آسیا به میدان رفت. او عملکردی شگفت‌انگیر در این دوره از مسابقات داشت ولی با حذف ایران سردار هم دیگر ناکام بزرگ فوتبال ایران لقب گرفت. البته او با فرم بسیار خوبی به تیم رم بازخواهد گشت و چهره خورد اعتماد ده روسی هم هست تا ماجراجویی خود را در سطح باشگاهی ادامه بدهد.

با وجود اینکه سردار با مصدومیت جزئی و در آستانه جام به اردوی تیم ملی اضافه شد، عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت که در صورت صعود ایران به فینال و قهرمانی می‌توانست مدعی جدی عنوان بهترین بازیکن جام باشد، اما با از دست رفتن شانس رسیدن به فینال، فرصت کسب این جایزه انفرادی هم برای فوتبال ایران از دست رفت تا بار دیگر آه و افسوس برای‌مان بماند

حرفهای خدا عزیزی

به گزارش استقلال امروز

اقتصادنیوز: خداداد عزیزی در انتقاد از حذف تیم ملی از جام ملت های آسیا گفت: تاکتیک تیم ملی فقط پرتاب اوت و سانتر بود.

عصبانیت شدید «خداداد عزیزی» از حذف تیم ملی از جام ملت‌ها

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از همشهری آنلاین، خداداد عزیزی گفت: تفاوت قطر و ژاپن این بود که قطر بلد بود جلوی بکش زیرش ما، چگونه ایستادگی کند اما ژاپن بلد نبود. تاکتیک تیم ملی فقط پرتاب اوت و سانتر بود.

خداداد عزیزی گفت: کره مگر به اردن نباخت چون شکل بازی اش را عوض نکرد. دیگر نمیشود بلند توپ ها را بزنی و ... ما باید فوتبال زمینی را یاد بگیریم.

محمد اسلامی شاه ماهی

محمدعلی اسلامی و استقلال.طبق اخبار استقلال امروز

یکی از بازیکنانی که درخواست جواد نکونام برای جذب او بسیار خبرساز شده، محمد حسین اسلامی وینگر 22 ساله ذوب‌آهن است. در این خصوص مدیران باشگاه استقلال جلساتی را با همتایان خود در ذوب‌آهن داشتند، اما در جلسات برگزار شده دو طرف به توافق خاصی در این باره نرسیدند تا ماجرا فعلا مسکوت بماند.

موضوع مهمی که درباره اسلامی وجود دارد، بند فسخی است که در قرارداد او گنجانده شده است. در قرارداد این بازیکن با ذوب‌آهن آمده که اگر او مبلغ 300 هزار دلار به سبزپوشان بپردازد، می‌تواند آزادانه قرارداد را فسخ کند و به تیم دیگری برود.

محمد اسلامی

ادامه نوشته

تیم فوتبال استقلال تهران که خود را برای حضور در نیم فصل دوم لیگ برتر آماده می کند، قصد دارد اردوی آماده سازی را در امارات برگزار کند اما شرطی که نکونام برای مدیران باشگاه گذاشته هنوز عملی نشده است.

یکی از شرط‌های نکونام برای برگزاری اردو در خارج از کشور جذب بازیکنان مدنظرش بود که تاکنون هیچکدام از آنها جذب نشده‌اند. مدیران باشگاه استقلال به جز سیلوا که یک خرید استراتژیک بود، هیچ بازیکن جدیدی را جذب نکرده‌اند.

نکونام

ادامه نوشته

شوک به فوتبال ملی ما

شوک به جام ملتهای آسیا

آزمایش یک مدافع مثبت شد

آزمایش دوپینگ مدافع تیم ملی فوتبال بحرین پس از دیدار با کره جنوبی مثبت اعلام شد و او نمی تواند تیم خود را در دیدارهای پیش رو همراهی کند.

تیم ملی ایران