استقلال قویترین تیم آبی رنگ دنیا

تمام اخبار وحواشی اطراف استقلال تهران

استقلال قویترین تیم آبی رنگ دنیا

تمام اخبار وحواشی اطراف استقلال تهران

اظهار نظر جالب بازیکن سابق پرسپولیس:به استقلال نمى روم تا پول زو

جریان حضور هافبک عراقى و سابق تیم فوتبال پرسپولیس در تیم استقلال هر روز وارد فاز جدیدى مى شود. در شرایطى که قرار بود این بازیکن چند روز پیش به ایران بیاید تا در تمرینات استقلال شرکت کند اما تاکنون خبرى از وى نشده است.هوارمحمد درباره عدم حضورش در تهران گفت: من در استانبول هستم و مى خواستم از این طریق به تهران بیایم اما اتفاقاتى افتاد که تصمیم گرفتم فعلا براى حضور در تمرینات استقلال صبر کنم.

وى افزود: من قرار بود شنبه شب وارد تهران شوم اما متوجه شدم در صورت استقلالى شدن باید ۱۱۰ هزار دلار جریمه بابت سالى که در پرسپولیس حضور داشتم پرداخت کنم و به علاوه آن ۲۰ درصد از مبلغ قرارداد جدیدم را نیز به این باشگاه پرداخت کنم.

هافبک عراقى و سابق پرسپولیس تصریح کرد: وقتى فهمیدم قانون سازمان لیگ ایران به این شکل است که ابتدا باید با پرسپولیس تسویه حساب کنم نظرم براى استقلالى شدن تغییر کرد.هوارمحمد گفت: من مى توانم ۶ ماه به یک تیم غیر ایرانى بپیوندم و در این صورت دیگر نیاز نیست به پرسپولیس جریمه بدهم و به علاوه آن ۲۰ درصد از قراردادم را تقدیم سرخپوشان کنم.


این پول زور است که مى خواهند از من بگیرند و به همین خاطر به احتمال زیاد استقلالى نمى شوم تا پول زور به پرسپولیس ندهم.وى خاطرنشان کرد: به دنبال راه هاى قانونى هستم تا به استقلال نیایم و خواهش مى کنم دیگر وارد جزئیات این موضوع نشوید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد