استقلال قویترین تیم آبی رنگ دنیا

تمام اخبار وحواشی اطراف استقلال تهران

استقلال قویترین تیم آبی رنگ دنیا

تمام اخبار وحواشی اطراف استقلال تهران

زرینچه: استقلال کهکشانی نیست

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: اکثر تیم‌ها مانند استقلال یارگیری کرده‌اند و این تیم کهکشانی نیست.

جواد زرینچه در خصوص انتشار خبری مبنی بر مذاکره با مسئولان باشگاه نساجی قائمشهر عنوان کرد: تاکنون هیچ صحبتی با آنها انجام نداده‌ام.
وی درباره اینکه در فصل آینده در چه تیمی خواهد بود، خاطرنشان کرد: باید پیشنهاد داشته باشم و بیایند دنبالم. توکلم به خداوند است و هر چه او بخواهد اتفاق می‌افتد.


زرینچه درباره اینکه گفته می‌شود از قلعه‌نویی دلخور است و با توجه این موضوع در صورتی‌ که پیشنهادی باشگاه نساجی بیاید، قبول خواهد کرد یا نه، تصریح کرد: هیچ مشکلی با امیرخان ندارم. حدودیک ماه پیش با او فوتبال بازی کردم و هم‌اکنون نیز هیچ دلخوری و مشکلی وجود ندارد. این مسائل بیرون مطرح می‌شود.
بازیکن سابق استقلال در مورد شرایط این تیم گفت: فوتبال ایران با همه جای دنیا فرق می‌کند و مسائل حاشیه‌ای زیادی دارد. استقلال و پرسپولیس نسبت به سایر تیم‌ها حاشیه بیشتری دارند و اگر بتوانند تمرکز خود را در فوتبال حفظ کنند می‌توانیم شاهد موفقیت آنها باشیم.


زرینچه با اشاره به حضور هنکه یادآور شد: مسئولان استقلال باید از این مربی آلمانی به صورت کامل استفاده کنند و تیم در اختیار وی باشد و در این صورت می‌توانند حرفی برای گفتن داشته باشند. استقلال در بازی‌های دوستانه متزلزل نشان داده و باید نفرات دوم هم در حد نفرات اول باشند. اگر فقط بخواهیم در حد یازده، دوازده نفر تیم را ببندیم، مطمئن باشید با مشکل روبه‌رو خواهیم شد.

 

بازیکن سابق استقلال درباره اینکه گفته می‌شود استقلال کهکشانی است،گفت: اکثر تیم‌ها مانند استقلال یارگیری کرده‌اند. تراکتورسازی، پرسپولیس، سپاهان، فولاد و ذوب‌آهن که از نظر مالی شرایط بهتری دارند توانستند بازیکنان خوبی جذب کنند.
زرینچه استقلال، پرسپولیس، سپاهان، فولاد، ذوب‌آهن و تراکتورسازی را از جمله مدعیان قهرمانی در لیگ یازدهم دانست.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد