استقلال قویترین تیم آبی رنگ دنیا

تمام اخبار وحواشی اطراف استقلال تهران

استقلال قویترین تیم آبی رنگ دنیا

تمام اخبار وحواشی اطراف استقلال تهران

می‌ترسم با این فشردگی، بازیکنانم مصدوم

مظلومی: حاضر بودم خودم را فدا کنم اما در دربی برنده باشم
پرویز مظلومی درباره آخرین شرایط استقلال پس از پیروزی مقابل پرسپولیس و همچنین اولین دیدار در جام حذفی، در گفت و گوی فارس صحبت‌های زیر را مطرح کرد.

* بعد از پیروزی در دربی، باید به مصاف پاس همدان بروید. در خصوص جام حذفی صحبت کنید؟
اعتقاد دارم بازی در همدان، همیشه سخت است. استقلال همیشه در جام حذفی با بدشانسی مواجه می‌شود چرا که قرعه‌های بدی نصیب ما می‌شود. سال گذشته این تیم به استیل‌آذین خورد. امسال هم در حالی که تمامی تیم‌ها با لیگ دو و لیگ سه‌ای‌ها بازی کردند، باید به مصاف پاس، آن هم در همدان برویم.

* این مسئله نشان می‌دهد کار سختی دارید.
کارمان سخت است؛ ولی هدفمان قهرمانی در این مسابقات خواهد بود. معتقدیم با 5 بازی می‌توان قهرمان شد و این فرصت بسیار مناسبی است. تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا در اولین گام به پیروزی برسیم.

* ظاهرا دربی تلفات زیادی داشت. بازیکنانتان با مصدومیت مواجه شدند؟
آرش برهانی و فرهاد مجیدی دچار مصدومیت هستند. وضعیت کوشکی و یوسفی نیز مشخص است. قرار است قبل از انجام این مسابقه، از این بازیکنان تست گرفته شود و ببینیم می‌توانیم از آنها استفاده کنیم.

* بعد از دربی، فرصتی برای تمرینات تاکتیکی نداشتید. این مسئله در تمرینات نیز مشهود بود؟
دقیقا به همین شکل است. با بازی بعد فاصله بسیار کمی داشتیم و فقط باید ریکاوری انجام دهیم. شرایطمان سخت‌تر هم شده چون باید پیروزی مقابل پرسپولیس را از سر بازیکنان خارج کنیم. در این دو روز، با آنها صحبت کردم. به آنها گفتم دیدار برابر پرسپولیس به تاریخ پیوسته و آن را فراموش کنید. همیشه بازی استقلال و پرسپولیس برای هر دو تیم تبعات داشته؛ بخصوص حالا که بازی‌ها بسیار فشرده شده است. باید تلاش کنیم بازیکنانمان آسیب نبینند؛ هر چند تلاش پزشکان ما خیلی مؤثر بود. چند بازیکن را به بهبودی رساندند. می‌ترسم با این فشردگی، باز هم بازیکنانمان دچار آسیب‌دیدگی شوند.
http://parsfootball.com/old/files/Mazloomi_Parviz.JPG
* در نشست خبری بعد از دیدار برابر پرسپولیس، اعلام کردید حتی قصد دارید از استقلال هم بروید. این مسئله بازتاب زیادی داشت. قبول دارید؟
فکر می‌کنم از حر‌ف‌هایم سوء برداشت شد. می‌خواستم برد مقابل پرسپولیس را ارزش‌گذاری کنم و به همه بگویم که این پیروزی چه ارزشی برایم داشت که حتی حاضرم پس از آن، با وجود اینکه چند سال انتظار حضور در استقلال را می‌کشیدم، خودم را فدا کنم و از این تیم بروم. پیروزی مقابل پرسپولیس خیلی بالاتر از اینها ارزش دارد. هواداران همیشه می‌گویند دربی را ببری، نمی‌خواهد قهرمان شوی.

* صحبت خاصی باقی نمانده؟
از تمام هوادارانی که در بازی با پرسپولیس به حمایت تیم محبوب خود پرداختند، تشکر می‌کنم. امید دارم با ادامه این روند، اندکی از زحمات آنها را جبران کنم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد