استقلال قویترین تیم آبی رنگ دنیا

تمام اخبار وحواشی اطراف استقلال تهران

استقلال قویترین تیم آبی رنگ دنیا

تمام اخبار وحواشی اطراف استقلال تهران

حاشیه دیدار پرسپولیس و استقلال

حاشیه دیدار پرسپولیس و استقلال

بازیکنان دو تیم پرسپولیس و استقلال با تعجب سکوهای خالی ورزشگاه آزادی را نگاه می‌کردند.


   بازیکنان استقلال و پرسپولیس وقتی دیدند در فاصله نیم ساعت به بازی کمتر از 10 هزار نفر در ورزشگاه هستند متعجب شدند.

جالب است که بیرون و داخل ورزشگاه فضای حاکم همانند دربی های حساس و رسمی است و حتی تماشاگران حاضر در ورزشگاه نیز برای هم کری می خوانند اما تعداد تماشاگران به نسبت دربی های گذشته بسیار کمتر است.

* سومدیک و هنکه مربیان آلمانی پرسپولیس و استقلال به هنگام گرم کردن دو تیم برای دقایقی با هم صحبت کردند.

*‌محمدرضا مولایی بدنساز تیم استقلال با پرسپولیسی ها به خوش و بش پرداخت. وی سال گذشته در پرسپولیس حضور داشت.

* برخی از بازیکنان پرسپولیس با دیدن آرش برهانی به سمت وی رفتند و با او احوالپرسی کردند.

*‌قسمتی از ورزشگاه که جایگاه روبه‌رو بود آفتابی است و اکثر هواداران دو تیم در این قسمت مستقر شده اند. هوای تهران امروز سرد است.

حاضران در ورزشگاه آزادی از حضور الونگ در لیست استقلال متعجب شدند.


   وقتی حاضران در ورزشگاه الونگ الونگ بازیکن اسبق پرسپولیس را روی نیمکت استقلال مشاهده کردند متعجب شدند. باشگاه استقلال شب گذشته این بازیکن را به خدمت گرفته است.

* مسئولان برگزار کننده این رقابت ها کاپ های قهرمانی و جوایز را کنار زمین چیده اند.

* هنکه مربی آلمانی استقلال با عکاسان عکس یادگاری گرفت.

* قبل از شروع بازی تمام تماشاگرانی که در طبقه دوم ورزشگاه مستقر شده بودند به طبقه اول هدایت شدند.

* اعضای تیم جوانان پاکستان هم از تماشاگران ویژه این بازی هستند.

* قبل از بازی نیمکت بازیکنان پرسپولیس و استقلال جابجا شد.

* بازیکنان دو تیم به جای گرفتن عکس یادگاری به صورت تک تیمی در اقدامی جالب با هم این عکس را انداختند.

* از سمت استقلال عمران زاده، زندی به سمت استیلی رفتند و از سوی پرسپولیسی ها هاشمیان، بادامکی و شیری به سمت مظلومی رفتند.

* رضا رجبی، علی نظری جویباری و علی امیری معاونان استقلال در جایگاه ویژه حضور دارند. رئیس تربیت بدنی استان تهران نیز در جایگاه ویژه است.

 

حاشیه دیدار پرسپولیس و استقلال

هواداران استقلال علیه داور دیدار با پرسپولیس شعار دادند.


  به گزارش خبرگزاری فارس، هواداران استقلال از داوری این مسابقه شکایت دارند و علیه سعید مظفری زاده شعار سر دادند و می گویند "داور پرسپولیسی نمی‌خواهیم."

* کیانوش رحمتی بعد از به ثمر رسیدن گل پرسپولیس به سمت کمک داور رفت و به شدت به او معترض شد.

* جایگاه خبرنگاران مثل دربی های رسمی شلوغ است.

* وقتی داور به نفع پرسپولیس اعلام پنالتی کرد هادی زرین ساعد دروازه بان استقلال از هواداران این تیم خواست او را تشویق کنند.

*‌بعد از دست رفتن دو موقعیت گل توسط هاشمیان و فشنگچی عکس العمل های استیلی کنار زمین تعجب حاضران را برانگیخته بود.

* بعد از گلزنی استقلال هواداران این تیم علی دایی را تشویق کردند و همچنین علیه استیلی شعار دادند و می گفتند استیلی حیا کن، پرسپولیس را رها کن.

*‌سیموئز دستیار کی‌روش نیز در جایگاه ویژه حضور دارد.

*حرکاتی که هادی زرین ساعد در جریان بازی انجام می دهد به سوژه اصلی حاضران در ورزشگاه تبدیل شده است.

* در آخرین لحظات بازی در نیمه اول به دلیل برخورد محسن یوسفی با یکی از بازیکنان پرسپولیس سر بازیکن استقلال شکست و بانداژ شد.
نیمه اول این دیدار با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

حنیف عمران زاده گل دوم تیم استقلال را مقابل پرسپولیس در دقیقه 70 به ثمر رساند.


     عمران زاده از روی کرنر ارسالی توسط ''فریدون زندی'' با ضربه سر گل مساوی تیم استقلال را وارد دروازه تیم پرسپولیس کرد.

 

با تساوی مقابل استقلال، عنوان قهرمانی تورنمنت سه جانبه جام ولایت

پرسپولیس با تساوی مقابل استقلال قهرمان جام ولایت شد+فیلم


به گزارش سرویس ورزشی برنا، سرخابی های پایتخت از ساعت 16:30 دقیقه امروز در تورنمنت سه جانبه جام ولایت به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی 2-2 خاتمه یافت تا پرسپولیس با کسب یک برد و یک تساوی ، جام قهرزمانی را از آن خود کند.

در دقیقه 6 حمید عزیززاده مدافع اصفهانی استقلال بر روی امیرحسین فشنگچی مرتکب خطای پنالتی شد.

پشت توپ هادی نوروزی قرار گرفت و ضربه خود را به مرکز دروازه زد تا گل اول سرخپوشان به ثمر برسد. در ضربه پنالتی، هادی زرین ساعد به سمت راست خود شیرجه زد.

پس از گل سرخپوشان دو، سه فرصت خوب گلزنی دیگر را آن هم در موقعیتی تک به تک با دروازه بان حریف توسط فشنگچی و هاشمیان از دست دادند.

در دقیقه 33 مهدی امیرآبادی کاپیتان استقلال توپ را به روی دروازه ارسال کرد و آرش برهانی که از تله آفسایدگیری بازیکنان پرسپولیس فرار کرده بود، با یک ضربه سر شیرجه ای گل تساوی آبی پوشان را به ثمر رساند تا نتیجه 1-1 شود.

ضربه برهانی پس از برخورد به دیرک عمودی به درون دروازه رفت.

پس از این گل نیز آبی پوشان بهتر بازی کردند و توپ و میدان را در اختیار گرفتند.

در دقیقه 45 نیز فریدون زندی یک موقعیت تک به تک با معمارزاده را برای استقلال از دست داد تا نیمه اول با تساوی به پایان برسد.

در حالی که تنها یک دقیقه از آغاز نیمه دوم گذشته بود، امیرحسین فشنگچی یک پاس در پشت مدافعان استقلال به هادی نوروزی داد و این مهاجم نیز با ضربه ای به زاویه مخالف برای دومین بار دروازه هادی زرین ساعد را باز کرد تا پرسپولیس 2-1 پیش بیفتد.

در دقیقه 70 حنیف عمران زاده روی کرنر ارسالی از سوی فریدون زندی موفق شد با یک ضربه سر گل دوم و تساوی بخش استقلال را وارد پرسپولیس کند.

روی این گل معمارزاده خروج اشتباهی داشت و ممدو تال هم نتوانست به خوبی عمران زاده را مهار کند.

در دقیقه 78 علیرضا محمد مدافع راست پرسپولیس که در نیمه اول یک کارت زرد گرفته بود، دومین اخطار خود را نیز از مظفری زاده دریافت کرد و اخراج شد.

در 10 دقیقه پایانی نیز فشار استقلالی ها موثر نبود تا سرخپوشان عنوان قهرمانی را از آن خود کنند.


برای تماشای گل های این مسابقه
اینجا را کلیک کنید.

چندتاخبر اراستقلال

مسابقه های فرسایشی و مصدومیت مزمن مثل خسرو حیدری 
تصویر خبر

نکته ای که به تمامیت فوتبال و از جمله تیم ملی لطمه وارد می کند،خستگی و بالاتر از خستگی،فرسودگی بازیکنان است و نیز این نکته:

تیمها،فرصت کافی-یعنی حداقل فرصت لازم-برای تمرین و بالاتر بردن کیفیت فنی خود را ندارند.

سه بازی در 8 روز یا 9 روز ،نه زمان لازم برای ریکاوری  و بازیابی انرژی و قدرت از دست رفته را در اختیار قرار می دهد،نه مجال برای ارتقای کیفیت تکنیکی و تاکتیکی فراهم می سازد.

فشردگی{خستگی آور و فرساینده است،آفات دیگری هم دارد.}....مصدوم شدن و آسیب دیدن بازیکنان.نه بر اثر حادثه و برخورد و شدت عمل حریفان،بلکه به خاطر کاهش نیروی بدنی و از دست دادن نشاط و شادابی روحی.

خسرو حیدری یک نشانه تمام عیار است.تیم ملی ،یکی از اصلی ترین مردان کلیدی و بازیکنان محوری خود را ندارد.چرخه حرکات تهاجمی تیم ملی مسلما به خوبی بازی های پیش نخواهد چرخید.حیدری مغلوب خستگی،بر اثر فشردگی مسابقه ها و برنامه 3 بازی در ده روز شد که هیچ فایده ای –جز ضرر-برای فوتبال ندارد.اگر دقیق و درست و همه جانبه نگاه کنیم متوجه نمونه های دیگری هم می شویم که اغلب به"روان باختگی"،بی حوصلگی،تند خویی و برخوردهای کلامی منجر شده،و در شکل غیر فیزیکی خود را نشان می دهد.

آیا این نتایج،که برآیند حتمی فشار آوردن بر بازیکنان است،همان اهدافی است که برنامه ریزان و برنامه سازان مسابقه های لیگ مد نظر دارند؟آیا منظور از تمرین،نپرداختن به غلطهای تکنیکی و اشتباهات تاکتیکی است؟آیا مجبور و ناچاریم جوری تمرین کرده و مسابقه بدهیم که بهترین بازیکن خود را ،بدون هیچ دلیل و بدون هیچ برخوردی روی برانکارد در مراکز پزشکی –ورزشی و ناچار از فیزیوتراپی و حتی جراحی های کوچک و بزرگ ببینیم؟}

آیا قرار نیست،بعد از هر مسابقه به بازیابی قوای از دست رفته بپردازیم و برای مقابله با حریف بعدی فرصت کافی جهت مرور فنون حرکتی و تاکتیکی  داشته باشیم؟آیا قرار نیست فوتبال در جاده پیشرفت پیش برود؟و آیا محکوم و مجبوریم که برای هر بازی ملی لیگ را 15 یا 20 روز تعطیل کنیم؟

 اقدام غیر حرفه ای آنان که خارج از گودند! 
تصویر خبر

به نظر می رسد به رغم همه اقدامات انجام شده در جهت پیگیری ادعاهای مطروحه پیرامون آکادمی باشگاه استقلال و جلسات کمیته انضباطی باشگاه استقلال، برخی عوامل در برخی برنامه های رادیویی و تلویزیونی همچنان چشم بر واقعیت بسته اند و برای آنکه خوراک عوام پسندی برای مخاطبان خود پیدا کنند، سوار بر امواج رسانه ای دست ساز شده و ادعاهای تکراری، ثابت نشده و بی مدرک را مدام تکرار می کنند غافل ازاینکه طرح اتهام ثابت نشده به خودی خود جرم است.

بعد از یکی دو برنامه رادیویی، برنامه خارج از گود بخش خبری 20 و 30 دقیقه شبکه دوم سیما، که گویی در تمام یک هفته گذشته در خواب بوده و خبری از برگزاری جلسات کمیته انضباطی باشگاه استقلال ندارد، ساعتی پیش بدون نظر گرفتن ساده ترین اصول حرفه ای رسانه ای، اقدام به پخش یکطرفه ادعاهای فردی نمود که در زیر نویس، مربی تیم های پایه استقلال معرفی شد. این در حالی است که هفته پیش در دو نوبت با حضور مسوولان باشگاه استقلال و فدراسیون فوتبال این پرونده مورد بحث و بررسی قرار گرفت. اما اینکه چرا سردبیران و خبرنگاران این بخش خبری همچنان قصد دارند خود را بی خبر از اقدامات یک هفته اخیر کمیته انضباطی استقلال نشان دهند جای سوال دارد.

جالب اینکه گزارشگر این برنامه در خاتمه گزارش تاکید دارد "این بخش آمادگی شنیدن پاسخ مسوولان استقلال را دارد."!!  این در حالی است که "خارج ازگود" بصورت زنده پخش نمی شود و امکان انعکاس همزمان پاسخ باشگاه استقلال وجود داشت اما گویا تمایلی برای این کار نزد خارج از گودی ها نیست!

دست اندرکاران بیست و سی در حالی فرصت پاسخگویی موازی در گزارش را از مسوولان استقلال گرفتند که در فصل تست فنی از بازیکنان رده های پایه ی این باشگاه ، عوامل مختلف صدا و سیما از خبرنگار و گوینده گرفته تا راننده و کارمند آرشیو برای معرفی فرزندان یا بستگان خود با مسوولان باشگاه استقلال تماس می گیرند، اما در چنین مواقعی به دنبال مقامی برای پاسخگویی به اتهامات ثابت نشده نمی گردند!!

شهرآورد از نوعی دیگر

شهرآورد از نوعی دیگر 
تصویر خبر

جام ولایت فرصت مغتنمی است برای استقلال تا ارزیابی متفاوتی از نفرات خود داشته باشد و فرصت بیشتری به بازیکنانی برسد که علی رغم شایستگی های فراوان فرصت عرض اندام کمتری تا به اینجای کار را داشته اند یا به نوعی در صدر نشینی مقتدرانه فعلی استقلال به لحاظ کمی نقش کمتری داشته اند... به هر روی انتقاداتی از سوی مسئولین باشگاه خاصه سرمربی محترم استقلال به چگونگی و زمان بندی این جام سه جانبه وارد شده که الحق در جای خود محترم و قابل تامل است. در هر صورت با تمام کاستی ها این جام در حال برگزاری است و استقلال به عنوان پرافتخارترین تیم ایران زمین در قاره کهن پس انجام اولین بازی، حال در دومین و آخرین نبرد خود باید به مصاف رقیب دیرینه سرخ پوش برود.

بازی با حریف دیرینه در همه رده ها و در هر زمانی برای هواداران مهم و حائز اهمیت است، پس از 3 برد پیاپی آنهم در لیگ برتر حالا در این جام، استقلال باید در غیاب مهدی رحمتی، پ‍‍ژمان منتظری، مجتبی جباری، آندرانیک تیموریان، میلاد میداودی، خسرو حیدری، کرار جاسم و فرهاد مجیدی در این میدان حاضر شود و باید پذیرفت شمایل استقلال با بازیهای لیگ برتر و شهرآورد اخیر که با برتری مقتدرانه 2 بر صفر آبی پوشان به اتمام رسید متفاوت است اما آنچه همیشه بوده، هست و خواهد ماند نام پر افتخار استقلال و آن دو ستاره دست نیافتنی بر روی پیراهن جاودانه نیلوفری است...

بار دیگر مجال زیبایی پیش آمده تا در روزی عرفانی و عیدی زیبا در کنار هم باشیم، جدای از نتیجه و اینکه در غیاب یک لشگر ملی پوش و مصدوم با کدام ترکیب و کدام ابزار باید با حریفی رو در رو شویم که شانس استراحت و ریکاوری بیشتری داشته، آنچه بر جای می ماند ارائه یک نمایش دلپذیر از اعضای تیم و حضوری پر رنگ در روز سرد پاییزی از هوادارانی است که حتی در چنین مسابقاتی تعهد و عشق خود به تیم محبوبشان را از یاد نخواهند برد.

وعده دیدار ما ساعت 16 و 30 دقیقه دوشنبه، ورزشگاه آزادی تهران


به روشن اطلاعات غلط داده بودند

دبیر کمیته انضباطی باشگاه استقلال: به روشن اطلاعات غلط داده بودند/ سوءتفاهم بود و برطرف شد!دبیر کمیته انضباطی باشگاه استقلال اعتقاد دارد اتهامات وارده به آکادمی این باشگاه سوءتفاهم بوده است.

"محسن بزرگی" در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، گفت: در جلسه 6 ساعته ای که برگزار شد به کلیه مسائل مطرح شده درباره آکادمی رسیدگی شد. همه جزییات دقیق بررسی شد و به این نتیجه رسیدیم که در حق روشن برخی ها جفا کرده اند.

وی ادامه داد: متأسفانه به ایشان اطلاعات غلط داده شده و روشن دچار سوءتفاهم شده بود. ایشان متوجه شد که یکسری سوءتفاهمات صورت گرفته است و این موضوع را تأیید کردند. در کل رأی کمیته انضباطی این بود که در آکادمی باشگاه استقلال هیچگونه تخلفی صورت نگرفته است. امیدوارم رسانه ها هم بیش از این به موضوع دامن نزنند.