استقلال قویترین تیم آبی رنگ دنیا

تمام اخبار وحواشی اطراف استقلال تهران

استقلال قویترین تیم آبی رنگ دنیا

تمام اخبار وحواشی اطراف استقلال تهران

فتح‌الله‌زاده: جباری دوست دارد جریمه شود خبرگزاری فارس: سرپرست با

مذاکره با قلعه‌نویی شیطنت است؛ با مظلومی ادامه می‌دهیم
فتح‌الله‌زاده: جباری دوست دارد جریمه شود

خبرگزاری فارس: سرپرست باشگاه استقلال گفت: جباری جریمه شدن را دوست دارد،‌ ما هم حرفی نداریم و او را جریمه می‌کنیم.


موفقیت‌های اخیر استقلال در لیگ و لیگ قهرمانان آسیا سبب شده علی فتح الله زاده این روزها با خیالی آسوده به آینده آبی‌پوشان بیندیشید. 
اکنون که استقلال توانسته به آرامش نسبی دست پیدا کند فتح الله زاده به فکر فصل آینده است و از همین رو از پرویز مظلومی برای لیگ آینده لیست خواسته است. اتفاقات بازی با پاختاکور، اظهارات جباری و تصمیم جدید فتح الله زاده دلیلی شد تا خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس گفت و گویی با او انجام دهد. 

متن گفت و گوی فارس با فتح الله زاده به شرح زیر است: 

* فارس: تماشای بازی استقلال و پاختاکور زیر باران چطور بود؟ 
دلم نیامد وقتی هواداران زیر باران نشسته‌اند من زیر سقف بازی را ببینیم. خدا را خوش نمی‌آمد. بعضی از دوستان مدام می‌گفتند 10 هزار نفر به ورزشگاه آمده‌اند در حالی که مسئول فروش بلیت اعلام کرد 17 هزار و خورده‌ای بلیت فروخته است. اگر این هواداران به ورزشگاه نمی‌آمدند استقلال مقابل پاختاکور پیروز نمی‌شد. ما در آستانه حذف از لیگ قهرمانان آسیا بودیم. حتی وقتی گل خوردیم هواداران ما مایوس نشدند و آنقدر استقلال را تشویق کردند تا توانستیم 4 گل بزنیم. باید قبول کرد استقلال در چند بازی اخیر به این زیبایی بازی نکرده بود. 

* فارس: به نظر می‌آید اکنون از شرایط استقلال خیلی راضی هستید؟ 
بله راضی هستم. باید با همین روحیه به تاشکند برویم تا صعود کنیم. 

* فارس: قبول دارید بعضی از انتقادها از استقلال‌ درست بود و همین انتقادها باعث شد این تیم شکل بهتری پیدا کند؟ 
من هیچ وقت از انتقادها فرار نمی‌کنم و فرد انتقادپذیری هستم اما انتقاد با غرض ورزی فرق می‌کند. بچه‌ها مقابل پاختاکور هماهنگ کار کردند. 4 گل زدیم و 3، 4 تا هم نزدیم. اگر این روش را حفظ کنیم استقلال تیم خطرناکی می‌شود اما نباید مغرور شویم. قبل از بازی به رختکن رفتم و به بچه‌ها گفتم درست است که دربی را بردیم اما نباید مغرور شویم. اینجا لیگ نیست. در لیگ قهرمانان آسیا بازی داریم و پای حیثیت آسیایی در میان است به خاطر هواداران و پیشکسوتانی که در این چند وقت در کنار استقلال بودند باید بازی را ببریم. 
بازیکنان باید بدانند استقلال دارای جایگاه است. حتی به آنها گفتم شما می‌توانید به پاختاکور 3 گل بزنید. وقتی این را گفتم تراب‌پور مربی دروازه‌بانان تیم خندید اما به او گفتم نخند چون ما می‌توانیم. اگر 3 گل نزنیم مشکل از ما است و خدا را شکر توانستیم پاختاکور را شکست دهیم. 

* فارس: به دلیل همین رضایت از شرایط است که از پرویز مظلومی برای فصل آینده لیست خواستید؟ 
من باید از حالا به فکر فصل آینده باشم و خود را آماده کنیم. نمی‌توانم استقلال ضعیف را تحمل کنم. با توجه به اینکه به هواداران قول مقام در آسیا را داده‌ام باید تیم‌ قدرتمندی برای فصل آینده ببندم. از پرویز مظلومی خواسته‌ام لیست بدهد تا تیم را تقویت کنیم. ما اسکلت تیم را حفظ و 3، 4 نفر را اضافه می‌کنیم. 

* فارس: پس اینکه شنیده می‌شود صحبت‌هایی با امیر قلعه نویی برای فصل آینده داشتید صحت ندارد؟ 
متاسفانه این صحبت‌هایی است که در ابتدای فصل جاری مطرح کردند. مطمئن باشید به احتمال 90 درصد قلعه نویی در سپاهان می‌ماند. از طرفی ما با پرویز مظلومی قرارداد 2 ساله بسته‌ایم تا بتواند پس از تمرکز به راحتی در استقلال به نتیجه دلخواه برسد. شوخی نیست، ما اگر بخواهیم به این قرارداد عمل نکنیم باید پولش را بدهیم. چنین خبر‌هایی از همان شیطنت‌هایی است که درست می‌کنند. من اگر می‌خواستم مظلومی را عوض کنم در همان هفته‌هایی که مساوی یا باخت می‌آوردیم این کار را می‌کردم اما از او حمایت می‌کنم. 

* فارس: بعد از بازی با پاختاکور مجتبی جباری بار دیگر مصاحبه جنجالی انجام داده است. تصمیمی برای او ندارید؟ 
کاری به او نداریم. هر بازیکنی اگر خلاف مقررات باشگاهی و فدراسیون عمل کند با او برخورد می‌شود. جباری هم حرف‌های جدیدی نگفته و همان حرف‌های قبلی را تکرار کرده است. او بار دیگر مستحق جریمه شدن است. اتفاقا این هم یک راه درآمدزایی است. من ناراحت نمی‌شوم. بعضی از این مصاحبه‌ها برای ما شگون دارد. جباری هم که به نظر جریمه شدن را دوست دارد،‌ ما هم حرفی نداریم و او را جریمه می‌کنیم. این قانون است. قرار نیست با صحبت‌های نسنجیده یک بازیکن تیمی که چنین هوادارانی دارد به حاشیه برود. ما قطعا از جباری به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت می‌کنیم. 
با توجه به صحبت‌های مطرح شده از سوی جباری این بار سعی می‌کنیم جور دیگری به قضایا نگاه کنیم. باید به یک بازیکن ثابت شود که برخی مسائل به بازیکنان ربطی ندارد و وقتی باشگاه این را می‌گوید و گوش نمی‌دهد باید از طریق فدراسیون فوتبال هم این مسئله به بازیکن تاکید شود. به همین دلیل از جباری به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت می‌کنیم. 

* فارس: بعد از بازی با پاختاکور شنیده شد محمدی قهر کرده است؟ 
این هم از همان شیطنت‌هایی است که درست کرده‌اند. بعد از بازی با محمدی صحبت کردم و او گفت که مسافر دارد و باید سریع برود. حتی بعضی‌ها نوشتند که فرهاد مجیدی هم ناراحت شده در حالی که او گریه می‌کرد و می‌گفت بگذارید با همان پای مصدوم بازی کنم. متاسفانه این دلسوزی و فداکاری را به عنوان قهر و ناراحتی نوشتند. 

* فارس: بازی با تراکتورسازی را پیش رو دارید... 
من از هواداران می‌خواهم که روز یکشنبه برای تشویق استقلال به ورزشگاه بیایند. ما برای این بازی هم به آنها احتیاج داریم. 3 بازی است که با درخواست از هواداران استقلال، آنها را اذیت می‌کنم. این در حالی است که نمی‌خواهم آنها را در معذورات بگذارم اما برای بار سوم از آنها تقاضا می‌کنم به ورزشگاه بیایند. پیروزی مقابل تراکتور سازی ما را در کورس قهرمانی نگه می‌دارد. البته تراکتورسازی سرحال تر از استقلال است ولی ما با کمک هوادارنمان می‌توانیم این تیم خوب و پرهوادار را شکست دهیم. 

* فارس: قرار نیست هیات مدیره استقلال معرفی شود؟ 
من اکنون راحتم و با کمک معاونان خوب کار می‌کنیم. مشکلی هم نداریم. حتی اگر استقلال خصوصی شود همین کار را می‌کنم و به همین شکل ادامه می‌دهم. البته سعیدلو تصمیم خودش را گرفته و در زمان لازم اسامی را اعلام می‌کند اما وقتی هیات مدیره هم باشد کار را باید مدیرعامل انجام دهد و من هم اکنون همین کار را انجام می‌دهم. مطمئن باشید اگر استقلال با حاشیه‌های مدیریتی روبه‌رو بود اکنون نمی‌توانست در جایگاه سوم لیگ برتر باشد. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد