استقلال قویترین تیم آبی رنگ دنیا

تمام اخبار وحواشی اطراف استقلال تهران

استقلال قویترین تیم آبی رنگ دنیا

تمام اخبار وحواشی اطراف استقلال تهران

باقری: توقع کسب یکی از سکوهای اول تا سوم جهان را داریم

سرمربی تیم‌های ملی وزنه‌برداری بزرگسالان و جوانان گفت: با توجه به کاری که انجام می‌دهیم، توقع داریم یکی از سکوهای اول تا سوم رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان به ما اختصاص پیدا کند.


کوروش باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبری فارس «توانا»، در مورد شرایط جسمانی ملی‌پوشان وزنه‌برداری ایران گفت: فشار تمرینات بسیار بالاست و طبیعی است که ملی پوشان نیز از آمادگی خوبی برخوردار باشند. شرایط تمرینی با همین فشار بالا تا پایان هفته آینده ادامه دارد و از پایان هفته آینده به مرور از فشار تمرینات کاسته خواهد شد.
وی در مورد شرایط تیم ملی جوانان در آستانه رقابت‌‌های قهرمانی جوانان جهان گفت: تیم‌های ملی بزرگسالان و جوانان در حال حاضر در کنار هم تمرین می‌کنند و فشار تمرین جوانان تا حدودی بیشتر از بزرگسالان است که این موضوع با توجه به اینکه در آستانه رقابت‌های مالزی قرار داریم، طبیعی محسوب می‌شود.

 

باقری تأکید کرد: با توجه به کاری که انجام می‌دهیم، توقع داریم یکی از سکوهای اول تا سوم در این رقابت‌ها که تیرماه سال جاری به میزبانی پنانگ مالزی برگزار می‌شود به کشورمان اختصاص پیدا کند.
سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری یادآور شد: مشکلی خاصی در اردو وجود ندارد و کارها روال طبیعی خود را طی می‌کند. ملی‌پوشان با نظم و انضباطی که بر اردو حاکم است به تمرینات خود ادامه می‌دهند و از آنها راضی هستم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد