استقلال قویترین تیم آبی رنگ دنیا

تمام اخبار وحواشی اطراف استقلال تهران

استقلال قویترین تیم آبی رنگ دنیا

تمام اخبار وحواشی اطراف استقلال تهران

تیتر ورزشی روزنامه‌های دوشنبه

تیترهای روزنامه های ورزشی صبح روز دوشنبه 1391/02/18

گل

- سپاهان روی کاغذ قهرمان شد

- درگیری قلعه نویی و شرفی بعد از سوت

- واکنش شهریار به ناراحتی هواداران پرسپولیس از شادی های بعد از گل تیمش، دایی: نمی توانستم فیلم بازی کنم

- کریمی در گوش دایی: هوای تیم مارا داشته باش

- بردی که فقط به درد پرویز می‌خورد

ابرار ورزشی

- ذوب آهن صفر - سپاهان صفر، سرنوشت قهرمانی به هفته آخرکشید

- پرسپولیس ماندنی شد برو برای ۴تای بعدی !

- صنعت نفت ۱- استقلال ۲، امید درحد آب باریکه !

- شهرداری تبریز و شاهین بوشهر رسما سقوط کردند

- دنیزلی توسط برخی هواداران هو شد

استقلال جوان

- گرمای آبادان درغیرت استقلال آب شد

- سپاهان نبرد ، تراکتورمتوقف شد،پرسپولیس پانزدهم !

- مظلومی : منطقی بازی کردیم و بردیم

- فتح الله زاده :کمپ را خودم ساخته ام ،خودم هم تکمیلش می کنم

- مظلومی روی نیمکت بهتاش لب خط

ایران ورزشی

- شاهین و شهرداری افتادند

- پرسپولیس با ۲ امتیاز استیناف سقوط نکرد

- کرانچار : با اندوخته ای که داریم قهرمانیم

- قاسمپور : بازی نکردن دهنوی مقابله با بازیکن سالاری بود

- علی کریمی : یک بازی دیگر تحمل کنید

خبر ورزشی

- دایی : پرسپولیس با این بازیکنان اصلا مربی نمی خواهد

- خداحافظی قریب الوقوع کریمی ازفوتبال

- دنیزلی : نتوانستم این پرسپولیس را جمع کنم

- مس سرچشمه ،گربه سیاه تراکتورسازی

- مظلومی: استقلال و نفت در زمین راه رفتند

روزنامه پیروزی

- خدایا!خودت تمامش کن

- زاید هت تریک کرد وسه اخطاره شد

- اعتراض رویانیان به قانون منع استفاده ازدروازه بان خارجی،حالا که رای آوردیدچرا نظر مارا نمی پرسید؟

- پروین خطاب به هواداران ناراضی :خودتان گفتید دنیزلی بیاید!

- دنیزلی : هم ناراحت هستم ،هم عصبانی

- استیناف سنگ تمام گذاشت ! ،۲ امتیاز را دادند،۲ بازی ازهواداران گرفتند

البرز ورزشی

- هت تریک پرسپولیس در ۴ تایی شدن

- دایی: هر کس به من نامردی کند بد می بیند

- کور سوی امید در آبادان روئید ، استقلال پتانسیل خود را فراموش نکرده است

- سپاهان با تساوی هم قهرمان می شود

- زاید : این نتایج در شان پرسپولیس نیست

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد