استقلال قویترین تیم آبی رنگ دنیا

تمام اخبار وحواشی اطراف استقلال تهران

استقلال قویترین تیم آبی رنگ دنیا

تمام اخبار وحواشی اطراف استقلال تهران

نکونام خواهان جدایی از استقلال شد

اختصاصی/ پیرو توصیه مهدوی‌کیا؛

جواد نکونام پس از شنیدن انتقادات امیر قلعه نویی، کارشناسان فوتبال و هواداران استقلال تصمیم به جدایی از استقلال گرفته است.
به نقل از وبسایت استقلال تهران جدیدترین اخبار باتصویر: پیرو تماس تلفنی مهدی مهدوی کیا با جواد نکونام و توصیه دوستانه این بازیکن باسابقه فوتبال کشورمان به وی، در این ارتباط که برای رهایی از شرایط فعلی و از بین نرفتن اعتبارش در فوتبال ایران بهتر است از لیگ ایران رفته و فوتبالش را در خارج از کشور دنبال کند، نکونام روز گذشته با مدیر عامل استقلال در این باره مشورت کرد.

به گزارش ورزش ایرانی، نکونام در تماس تلفنی با علی فتح اله زاده با طرح دو موضوع انتقادات بیش از حد فنی و مباحث مالی که در ارتباط با مبلغ قراردادش با استقلال در این مدت همواره موضوع مورد بحث رسانه ها و یا ارکان تیم استقلال بوده است، قصد دارد تا در اولین فرصت از این تیم جدا شود.

نزدیکان به باشگاه استقلال در این باره می گویند که نکونام از مدیرعامل خواسته تا با دریافت اولین پیشنهاد خارجی آن را برای انتقالش به خارج از ایران درنظر بگیرد.

جوادنکونام

شماره 6 استقلال که در این مدت با ارائه بازیهای ضعیف و دور از انتظار به شدت تحت فشار بوده و با انتقادات محترمانه مطبوعات و به ویژه امیر قلعه نویی مواجه شده است با این اقدام، مشخص کرده که از بازگشت به لیگ کشورش پشیمان است.

البته در این باره مطلع شدیم فتح اله زاده هم در واکنش به این دلگیری نکونام، از وی دلجویی کرده و از او خواسته تا با سعه صدر بیشتر به جدایی فکر نکرده و بیش از پیش به فکر کمک به استقلال باشد.

جوادنکونام
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد