استقلال قویترین تیم آبی رنگ دنیا

تمام اخبار وحواشی اطراف استقلال تهران

استقلال قویترین تیم آبی رنگ دنیا

تمام اخبار وحواشی اطراف استقلال تهران

اختصاصی/تمرین اضافه امیر برای سید مهدی

استقلال تهران جدیدترین اخبار باتصویر

استقلال تهران جدیدترین اخبار باتصویر

: نارضایتی امیر قلعه نویی از عملکرد دروازه بان تیمش، شرایط تمرینی سختی را برای وی درپی داشت.

به گزارش وبسایت استقلال تهران جدیدترین اخبارباتصویر، تکرار اشتباهات سید مهدی رحمتی در دربی 75 و برابر هافبک ها و مهاجمان پرسپولیس، امیر قلعه نویی را برآن داشت تا در گفت و گویی کاملا جدی با دروازه‌بان تیم ملی کشورمان او را به باد انتقاد بگیرد.

بر این اساس، قلعه نویی که از نشکستن رکورد نباختن هایش برابر پرسپولیس نفس راحتی کشیده بود با اشاره به حملات ابتدایی سرخ ها روی دروازه استقلال، صحبت هایش با رحمتی را اینگونه آغاز کرد:«آقای رحمتی! این چه خروج هایی بود که داشتی؟ جلوی ملوان هم این کار ها کردی که گل خوردیم. اگر ضربه سر کریمی به جای تیر به گل تبدیل می شد می دانی در آن دقایق ابتدایی چه کاری دست تیم می دادی؟ اگر دقیقه 5 گل می خوردیم اصلا معلوم نبود چه کسی می خواست تیم را جمع کند. از تو بعید است!»

سیدمهدی رحمتی

بر اساس این گزارش، سرمربی استقلال که قبل از شروع فصل هم صحبت‌هایی مبنی بر دلخوری‌اش از رحمتی به گوش می‌رسید که به اتفاقات پیش از شروع فصل یازدهم و نرفتن او به تراکتورسازی تبریز مربوط می‌شد، در ادامه به رحمتی گفته: «من امید زیادی به تو دارم و باید بیشتر مراقب خروج‌هایت باشی، چون همیشه که توپ‌ها به تیر دروازه نمی‌خورند!»

در همین ارتباط قلعه نویی در صحبتی که با حمید بابازاده (مربی دروازه بانان تیم) داشته از وی خواسته تا با تمرکز بیشتر روی خروج های رحمتی تا شروع دوباره مسابقات، بیش از پیش این تمرین را برای وی در نظر بگیرد. او همچنین به رحمتی گفته که 30 دقیقه قبل یا بعد از تمرین باید بیشتر از دیگر دروازه بانان در کمپ اختصاصی استقلال حضور داشته باشد تا این نقطه ضعف، هر چه سریعتر برطرف شود.

سیدمهدی رحمتی

ناگفته نماند که رحمتی در بازی قبلی استقلال برابر ملوان که با نتیجه یک، یک به پایان رسید هم بر اثر خروج اشتباه هنگام ارسال ضربه کرنر دروازه‌اش را در اوایل نیمه اول باز شده دید و برهانی در دقیقه 73 بازی را به تساوی کشاند تا استقلال و امیر قلعه نویی قبل از دربی از یک شکست خانگی نجات پیدا کنند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد